God of War Ragnarok: Jak zwabić smoka w Vanaheim (przysługa Szlak zniszczenia)? God of War Ragnarok poradnik, solucja
Ta strona poradnika do God of War Ragnarok wyjaśnia jak zwabić smoka (Lure the drake) w Dżungli w Vanaheim – jest to większa zagadka środowiskowa z pobocznego questu Szlak zniszczenia (Path of Destruction). Opisaliśmy krok po kroku jak uwięzić małego potwora w windzie i jak doprowadzić do pojawienia się bossa Żużlowy Róg (Slag Horn).
Ostatnia aktualizacja: 19 września 2024
Jedną z trudniejszych zagadek środowiskowych w krainie Vanaheim w grze God of War Ragnarok jest zwabienie smoka w przysłudze Szlak zniszczenia (Path of Destruction). Ta strona poradnika zawiera instrukcje jak przygotować pułapkę w windzie, jak uwięzić w klatce mniejszą bestię i jak przetransportować małego potwora do legowiska smoka Żużlowy Róg (Slag Horn).
- Lokalizacja kryjówki smoka w Dżungli w Vanaheim
- Opis zagadki zwabienia smoka
- Powrót do legowiska smoka - Żużlowy Róg (Slag Horn)
Lokalizacja kryjówki smoka w Dżungli w Vanaheim
Jednym z pobocznych zadań rozgrywanych w krainie Vanaheim jest przysługa Szlak zniszczenia (Path of Destruction). Rozpoczyna się ją w północno-zachodniej części regionu Dżungla - miejsce to pokazaliśmy na dołączonych obrazkach.
Opis zagadki zwabienia smoka
Musicie wskoczyć Kratosem do szybu windy i rozpocząć zagadkę środowiskową ze zwabienia smoka (Lure the drake). Jej założeniem jest doprowadzenie do sytuacji, w której w windzie uwięziony zostanie mniejszy potwór - posłuży on jako przynęta po tym jak zostanie przetransportowany do legowiska smoka.
Po wylądowaniu na dole szybu windy rzućcie toporem w obrotowy mechanizm z obrazka. Klatka podniesie się na krótką chwilę - wyjdźcie z niej i przywołajcie Lewiatana.
Poproście towarzysza o utworzenie pieczęci na obrotowym mechaniźmie. Dopiero wtedy ponownie rzućcie tam toporem.
Szybko przywołajcie topór i rzućcie nim w okrągły mechanizm z obrazka. Chodzi o to żeby zatrzymać klatkę w podniesionej pozycji.
Wyruszcie w stronę dolnego wyjścia - musicie podnieść kratę.
Po znalezieniu się w Dżungli podbiegnijcie do jednego z potworów, ale nie zabijajcie go. Chodzi o to żeby kreatura zaczęła podążać za Kratosem.
Powróćcie do podniesionej klatki i zaczekajcie na przybycie potwora. Szybko wybiegnijcie z klatki i przywołajcie topór. Założeniem jest to żeby kreatura uwięziona została wewnątrz klatki (przykład na obrazku).
Jeśli się pomyliliście, to powtórzcie ostatnie kroki (potwory z dżungli respawnują się). Jesli podążał za Wami jeszcze jeden potwór, to drugą bestię (tę na zewnątrz klatki) możecie śmiało zabić.
Ostatni krok to użycie łańcucha z obrazka - uwięziona przez Was kreatura zostanie przetransportowana windą na górę. Bestia posłuży jako przynęta - w legowisku pojawi się mini-boss.
Powrót do legowiska smoka - Żużlowy Róg (Slag Horn)
Musicie teraz powrócić do legowiska potwora, czyli miejsca odblokowania przysługi. Możecie powtórzyć całą przeprawę przez dżunglę lub skorzystać ze skrótu, który mogliście odblokować (opuszczenie łańcucha).
W legowisku możecie już rozegrać pojedynek z bossem Żużlowy Róg (Slag Horn).
Na osobnej stronie Szlak zniszczenia z naszej solucji znajdziecie pełny opis przejścia przysługi. Uwzględnia on też opis starcia ze smokiem.