Rozdział 9 (4) | Opis przejścia gry Dead Space 2 Dead Space 2 poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 14 sierpnia 2019
Złap z użyciem kinezy dowolny pojemnik i ciśnij nim w stronę pokazanego na pierwszym screenie zbiornika paliwa #1. Zauważ, że udana akcja doprowadziła do zmniejszenia się "paska energii" atakowanego obiektu. Powtórz powyższe czynności z trzema innymi czerwonymi pojemnikami, przy czym w przypadku ostatniego z nich będziesz musiał odczekać chwilę aż pojawi się w stacji. Udane akcje nagrodzone zostaną większą eksplozją #2.
Wysłuchaj jeszcze jednej rozmowy i skorzystaj z prawej windy #1. Po dotarciu na niższy poziom POZOSTAŃ w windzie i z tego miejsca złap jeden z dwóch pojemników znajdujących się w bocznych stacjach #2.
Podobnie jak wcześniej, ciśnij przytrzymywanym dzięki kinezie pojemnikiem w stronę dużego zbiornika paliwa #1. Szybko odsuń się od windy, a to dlatego, że w okolicy pojawi się nowy potwór Tripod. Błyskawicznie użyj stazy do spowolnienia jego ruchów #2.
Wskazówka dla trybu Hardcore: Absolutnym priorytetem jest unikanie ataków Tripoda, gdyż szczególnie jego "twarde lądowania" potrafią odebrać naprawdę dużo punktów zdrowia. Pojemnikami ciskaj tylko w sytuacjach gdy jest to całkowicie bezpieczne.
Musisz teraz na przemian łapać pojemniki #1, ciskając nimi w stronę zbiornika paliwa (także i tym razem pasek energii będzie się stopniowo zmniejszał), unikając jednocześnie Tripoda. Jeżeli dysponujesz dużym zapasem stazy, to w przypadku potwora wystarczy zamrażać go za każdym razem gdy staza przestanie działać #2.
Ciskaj wybuchowymi pojemnikami w zbiornik paliwa tak długo aż ten wybuchnie. ZIGNORUJ teraz Tripoda i biegnij w stronę pokazanej na pierwszym screenie windy towarowej #1. Szybko skorzystaj z panelu dotykowego #2, ignorując ścigającego Cię potwora, którego nie będziesz musiał zabijać.
Wskazówka dla trybu Hardcore: Zadbaj o to żeby Tripod był pod wpływem stazy w momencie eksplozji zbiornika, dzięki czemu w trakcie ucieczki do windy nie zdoła Cię zatrzymać i tym samym nie pokrzyżuje Twoich planów.
Po tym jak winda dotrze na nowy poziom błyskawicznie skieruj się do wagonika kolejki #1. Przed Tobą dość długa i zarazem bardzo efektowna scenka przerywnikowa. Zakończy się ona koniecznością przedostania na pokład Ishimury. W tym celu skorzystaj z jedynych dostępnych drzwi #2.
Otwórz kolejne drzwi i stań następnie na pokazanej na pierwszym screenie ruchomej platformie #1. Skorzystaj z panelu dotykowego w celu wprawienia jej w ruch i zaczekaj aż dotrzesz w nowe miejsce. Możesz już przystąpić do eksploracji nowego korytarza #2.
Po drodze dobrze byłoby się rozglądać, gdyż natrafisz na dwie nadające się do zniszczenia skrzynie #1. Docelowo musisz dotrzeć do nowej windy #2. Skorzystanie z niej pozwoli Ci awansować do kolejnego rozdziału gry.