Rozdział 14 (3) | Opis przejścia gry Dead Space 2 Dead Space 2 poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 14 sierpnia 2019
Nie musisz używać w tym miejscu stazy, gdyż maszyna pracuje wystarczająco wolno żeby móc przelecieć na drugą stronę po tym jak mechanizm odsunie się w lewo (pamiętaj o przytrzymaniu klawisza SHIFT!) #1. Po chwili dolecisz do drugiej maszyny #2 i musisz się tu zachować w identyczny sposób.
Zauważ, że w oddali znajduje się nowy potwór Nest. Dobrze byłoby już teraz użyć do jego zlikwidowania broni Detonator #1 lub Seeker Rifle. Jeżeli nie masz na wyposażeniu żadnych z tych broni, to musiałbyś zmniejszyć dystans, unikając pułapek oraz wystrzeliwanych przez nekromorfa pocisków #2.
Podleć teraz do urządzeń wypuszczających wiązki energii. Ustaw się przy jednej z nich (górna, środkowa lub dolna) i zaczekaj aż wykona swój cykl #1. Szybko przeleć teraz na drugą stronę #2, mając oczywiście przez cały czas wciśnięty klawisz SHIFT.
W analogiczny sposób omiń dwie kolejne pułapki #1 #2. Nie radzę się tu śpieszyć, gdyż znajdujesz się już niedaleko końcowej części strefy sztucznej grawitacji.
Zbadaj okolice ciała zlikwidowanego nekromorfa, dzięki czemu pozyskasz Ruby Semiconductor #1. Wyląduj teraz na niewielkim balkoniku i wejdź w interakcję z panelem dotykowym #2. Doprowadzi to do przywrócenia sztucznej grawitacji z jednoczesnym dostarczeniem tlenu do całego pomieszczenia.
Przejdź przez śluzę. W nowym pomieszczeniu zaczekaj aż wizja dobiegnie końca i rozejrzyj się za kilkoma interaktywnymi skrzynkami. Wybierz teraz drzwi prowadzące do [Marker Access] #1. W nowym korytarzu skręć najpierw w prawo. Drzwi prowadzące do [Secure Storage] #2 są zamknięte, tak więc należy użyć jednego z posiadanych węzłów mocy (Power Node). Zdecydowanie radzę zdecydować się na taki krok, gdyż wydatek ten zwróci Ci się z nawiązką.
W składziku odnajdziesz przede wszystkim dwa obiekty Power Node #1, czyli de facto misję będziesz kontynuował z jednym węzłem więcej niż dotychczas. Oprócz tego odszukaj Ruby Semiconductor #2 i otwórz dwie szafki. Możesz już wyjść z tego składziku.
Wybierz teraz lewy korytarz #1, docierając po chwili do drzwi prowadzących do [Radiation Containment]. Tu zajmij się odnalezieniem szafki skrywającej nowy Power Node #2 i dopiero po jego zebraniu wybierz przejście prowadzące do [Direct Marker Access].
W nowym pomieszczeniu zacznij od skorzystania z oferty sklepu #1. KONIECZNIE zabierz ze sobą bardzo dużą ilość apteczek, amunicji i stazy, a to dlatego, że walki w ostatnim rozdziale gry będą bardzo intensywne. Pustych pozostaw co najwyżej 4-5 slotów inwentarza. Jeśli natomiast chodzi o rekomendacje odnośnie uzbrojeni, ja w ostatnim rozdziale najczęściej korzystałem z broni Pulse Rifle oraz Plasma Cutter, choć przydać może się również Line Gun. Następny w kolejności jest warsztat #2. Możesz już wydać na upgrade'y wyposażenia wszystkie węzły mocy (Power Node), bo nie będą Ci one już potrzebne do otwierania drzwi.
Na koniec udaj się do pokazanego na pierwszym screenie punktu zapisu stanu gry #1. Skorzystanie z lewego przejścia #2 doprowadzi do awansowania do ostatniego rozdziału kampanii.