Rozdział 14 (3) | Opis przejścia gry Dead Space 2 Dead Space 2 poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 14 sierpnia 2019
![]() | ![]() |
Nie musisz używać w tym miejscu stazy, gdyż maszyna pracuje wystarczająco wolno żeby móc przelecieć na drugą stronę po tym jak mechanizm odsunie się w lewo (pamiętaj o przytrzymaniu klawisza SHIFT!) #1. Po chwili dolecisz do drugiej maszyny #2 i musisz się tu zachować w identyczny sposób.
![]() | ![]() |
Zauważ, że w oddali znajduje się nowy potwór Nest. Dobrze byłoby już teraz użyć do jego zlikwidowania broni Detonator #1 lub Seeker Rifle. Jeżeli nie masz na wyposażeniu żadnych z tych broni, to musiałbyś zmniejszyć dystans, unikając pułapek oraz wystrzeliwanych przez nekromorfa pocisków #2.
![]() | ![]() |
Podleć teraz do urządzeń wypuszczających wiązki energii. Ustaw się przy jednej z nich (górna, środkowa lub dolna) i zaczekaj aż wykona swój cykl #1. Szybko przeleć teraz na drugą stronę #2, mając oczywiście przez cały czas wciśnięty klawisz SHIFT.
![]() | ![]() |
W analogiczny sposób omiń dwie kolejne pułapki #1 #2. Nie radzę się tu śpieszyć, gdyż znajdujesz się już niedaleko końcowej części strefy sztucznej grawitacji.
![]() | ![]() |
Zbadaj okolice ciała zlikwidowanego nekromorfa, dzięki czemu pozyskasz Ruby Semiconductor #1. Wyląduj teraz na niewielkim balkoniku i wejdź w interakcję z panelem dotykowym #2. Doprowadzi to do przywrócenia sztucznej grawitacji z jednoczesnym dostarczeniem tlenu do całego pomieszczenia.
![]() | ![]() |
Przejdź przez śluzę. W nowym pomieszczeniu zaczekaj aż wizja dobiegnie końca i rozejrzyj się za kilkoma interaktywnymi skrzynkami. Wybierz teraz drzwi prowadzące do [Marker Access] #1. W nowym korytarzu skręć najpierw w prawo. Drzwi prowadzące do [Secure Storage] #2 są zamknięte, tak więc należy użyć jednego z posiadanych węzłów mocy (Power Node). Zdecydowanie radzę zdecydować się na taki krok, gdyż wydatek ten zwróci Ci się z nawiązką.
![]() | ![]() |
W składziku odnajdziesz przede wszystkim dwa obiekty Power Node #1, czyli de facto misję będziesz kontynuował z jednym węzłem więcej niż dotychczas. Oprócz tego odszukaj Ruby Semiconductor #2 i otwórz dwie szafki. Możesz już wyjść z tego składziku.
![]() | ![]() |
Wybierz teraz lewy korytarz #1, docierając po chwili do drzwi prowadzących do [Radiation Containment]. Tu zajmij się odnalezieniem szafki skrywającej nowy Power Node #2 i dopiero po jego zebraniu wybierz przejście prowadzące do [Direct Marker Access].
![]() | ![]() |
W nowym pomieszczeniu zacznij od skorzystania z oferty sklepu #1. KONIECZNIE zabierz ze sobą bardzo dużą ilość apteczek, amunicji i stazy, a to dlatego, że walki w ostatnim rozdziale gry będą bardzo intensywne. Pustych pozostaw co najwyżej 4-5 slotów inwentarza. Jeśli natomiast chodzi o rekomendacje odnośnie uzbrojeni, ja w ostatnim rozdziale najczęściej korzystałem z broni Pulse Rifle oraz Plasma Cutter, choć przydać może się również Line Gun. Następny w kolejności jest warsztat #2. Możesz już wydać na upgrade'y wyposażenia wszystkie węzły mocy (Power Node), bo nie będą Ci one już potrzebne do otwierania drzwi.
![]() | ![]() |
Na koniec udaj się do pokazanego na pierwszym screenie punktu zapisu stanu gry #1. Skorzystanie z lewego przejścia #2 doprowadzi do awansowania do ostatniego rozdziału kampanii.