Rozdział 7 (4) | Opis przejścia gry Dead Space 2 Dead Space 2 poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 14 sierpnia 2019
![]() | ![]() |
Przystąp tu do zdejmowania z użyciem kinezy kolejnych metalowych osłon #1. W sumie do odsunięcia są trzy metalowe osłony, ale tuż po wejściu w interakcję z pierwszą z nich do pomieszczenia wpadnie silniejsza odmiana Slashera #2. Pozbądź się potwora i dopiero wtedy zdejmij dwie pozostałe osłony.
![]() | ![]() |
Założeniem tej zagadki jest przenoszenie z użyciem kinezy (przytrzymanie prawego przycisku myszy i wciśnięcie klawisza F) kostek z panelów 2 i 3 #1 do slotów znajdujących się w panelu 1 #2. W aktualnie badanym lewym pomieszczeniu zajmiemy się wykonaniem dwóch różnych czynności, a to dlatego, że najpierw odnajdziemy sekretną lokację i dopiero w następnej kolejności zneutralizujemy pierwszą część blokady.

Przystąp do przenoszenia kostek i umieszczania ich we właściwych slotach. Gotowe rozwiązanie pokazane zostało na powyższym screenie - założeniem tej części zagadki jest to żeby wszystkie kostki zaświeciły się na niebiesko.
![]() | ![]() |
Odwróć się i podejdź do panelu sterującego położeniem tunelu wentylacyjnego. Zauważ, że możesz wejść z nim w interakcję i odblokować tym samym przejście do ukrytego pomieszczenia #1. Wejdź do tunelu wentylacyjnego #2. Kieruj się w nim prosto i następnie w lewo (jeżeli tunel skręca w prawo, to jest to znak, że coś źle wykonałeś).

W ukrytym pomieszczeniu czeka na Ciebie cała masa prezentów, a mianowicie:
1) dwa Power Node
2) duża apteczka (Large Med Pack)
3) 5000 kredytów
4) rubinowy półprzewodnik (Ruby Semiconductor)
5) figurka Peng (powyższy screen), którą będziesz mógł sprzedać za 10000 kredytów
![]() | ![]() |
Po zebraniu wszystkich sekretów powróć do tunelu wentylacyjnego #1. Tym razem skieruj się prosto i następnie w prawo. Po tym jak wrócisz do lewego pomieszczenia zmień ustawienie panelu kontrolnego na poprzednie #2.

Wyjmij wszystkie cztery kostki ze slotów i przystąp do ich ponownego układania. Tym razem będziesz chciał doprowadzić do sytuacji, w której kostki zaczną świecić się na zielono. Gotowe rozwiązanie zaprezentowane zostało na powyższym screenie.
![]() | ![]() |
Podejdź do konsoli sterowania, która pojawiła się po lewej stronie #1. Wejdź z nią w interakcję, dzięki czemu zneutralizujesz połowę zabezpieczeń. Możesz już użyć tunelu wentylacyjnego #2 w celu powrócenia do centralnej lokacji.
![]() | ![]() |
Wejdź tu w interakcję z panelem służącym do operowania tunelem wentylacyjnym, tak by odblokował on dostęp do prawego pomieszczenia #1. Wejdź teraz do tunelu wentylacyjnego i skieruj się prosto, a następnie w prawo. Po chwili znajdziesz się w prawym pomieszczeniu #2.
![]() | ![]() |
Także i tu zacznij od zdjęcia trzech metalowych osłon #1. Uważaj, gdyż zdjęcie trzeciej osłony doprowadzi do pojawienia się niewielkiej grupki pasożytów #2. Rozpraw się z potworkami zanim zbliżą się one do Isaaca.

Zagadka ta niczym nie różni się od tych z lewego pomieszczenia, tak więc musisz poumieszczać kostki z paneli 1 i 2 w slotach panelu 3. Celem jest doprowadzenie do zaświecenia się wszystkich kostek na zielono. Rozwiązanie pokazane jest na powyższym screenie.
![]() | ![]() |
Także i w tym przypadku będziesz musiał podejść do nowo odblokowanej konsoli sterowania #1 i wejść z nią w interakcję. Zauważ, że za szybą pojawiły się już pierwsze potwory. Jeżeli rozłożyłeś wcześniej miny, to zginą w drodze do celu. Powróć do tunelu wentylacyjnego #2 i użyj go do przedostania się do centralnego pomieszczenia.