Rozdział 3 (1) | Opis przejścia gry Dead Space 2 Dead Space 2 poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 14 sierpnia 2019
Rozdział 3
![]() | ![]() |
Po wysłuchaniu nowej rozmowy przystąp do eksploracji tego magazynu, nie zapominając oczywiście o zbadaniu (i zmasakrowaniu) wszystkich ciał zabitych niedawno potworów. Na początek wybierz pokazane na pierwszym screenie przejście #1. Przy ścianie odnajdziesz skrzynkę oraz schemat karabinu pulsacyjnego (Schematic - Pulse Rifle) #2.
![]() | ![]() |
Teraz zlokalizuj pokazany na pierwszym screenie narożnik magazynu #1. Udaj się tam na sam koniec, a po lewej stronie odnajdziesz szafkę #2. Ukryto w niej Power Node.
![]() | ![]() |
Możesz już skorzystać z przejścia prowadzącego do dalszej części lokacji #1. Zbadaj biurko po prawej stronie i otwórz jedyną szafkę ze święcącą się niebieską lampką. Wybierz się na piętro, gdzie odnajdziesz nowy punkt zapisu stanu gry #2.
![]() | ![]() |
Możesz już skorzystać z pobliskich drzwi. Po dotarciu do słabo oświetlonego rozwidlenia zbadaj najpierw lewy korytarz. Na ścianie odnajdziesz szafkę #1, a w niej nowy Power Node. Teraz wybierz prawy korytarz. Uważaj, gdyż jeden z tutejszych nekromorfów udaje martwego #2. Rozpraw się z bestią i zbadaj jeszcze jedną szafkę na ścianie.
![]() | ![]() |
Ruszaj dalej, docierając po chwili do nowych drzwi #1. Zauważ, że znalazłeś się w pasażu handlowym. Na początek zbadaj obszar po swojej prawej stronie, odnajdując jeden standardowy przedmiot. Skieruj się teraz w lewo, najlepiej poruszając się po nieaktywnym w obecnej chwili taśmociągu #2.
![]() | ![]() |
Już wkrótce po raz pierwszy zaatakowany zostaniesz przez grupkę dzieci-potworów, zwących się The Pack. Biegnij prosto #1 i ustaw się w prawym narożniku. Szybko obróć się i przystąp do eliminacji potworów #2. Zauważ, że nekromorfy będą miały problem z dotarciem do Ciebie, dzięki czemu będziesz je mógł starannie eliminować.
Wskazówka dla trybu New Game+: Możesz rozważyć rozmieszczenie kilku min przed wejściem do sklepu, w którym ukrywają się potwory. W trakcie walk warto jest natomiast korzystać z broni Pulse Rifle, gdyż nekromorfy z grupy The Pack nie są zbyt wytrzymałe.
![]() | ![]() |
Jeżeli jakiś nekromorf zbytnio się zbliży rozważ użycie stazy, ale nie powinno to być konieczne. Po zlikwidowaniu większości stworów będziesz się mógł nieco bardziej wychylić #1 i zająć się resztą. Po zakończonych walkach wysłuchaj rozmowy z Nolanem. Możesz już udać się w prawo, odnajdując po chwili punkt zapisu stanu gry #2. Rozejrzyj się przy okazji za dwoma nowymi przedmiotami leżącymi na ziemi.
![]() | ![]() |
Dobrze byłoby skorzystać teraz ze znajdującego się w tym miejscu sklepu #1. Załaduj przede wszystkim odnalezione dwa plany i rozważ przy okazji zakup broni Pulse Rifle (kosztuje zaledwie 7000 kredytów), gdyż przyda Ci się ona w późniejszych walkach z pasożytami. Nie zapomnij sprzedać odnalezionego niedawno złotego półprzewodnika (Gold Semiconductor) i oczyścić miejsce w inwentarzu, gdyż kolejny sklep odnajdziesz dopiero w czwartym rozdziale gry. Możesz już wejść do windy prowadzącej do [Concourse Mezzanine] #2.
Wskazówka dla trybu Hardcore: Karabin Pulse Rifle może Ci się bardzo przydać do eliminowania najsłabszych przeciwników, na których szkoda byłoby marnować amunicję do lepszych broni. W rezultacie warto się nim już teraz zainteresować.
![]() | ![]() |
Skorzystaj z panelu dotykowego i zaczekaj aż winda zawiezie Cię do znacznie większego centrum handlowego #1. Zignoruj uciekającego potwora. Docelowo będziesz musiał dotrzeć do widocznej w oddali placówki kościoła Unitologów, ale nic nie stoi oczywiście na przeszkodzie żeby się tu trochę rozejrzeć. Na lewo od wejścia do centrum handlowego odnajdziesz Text Log #2. Oprócz tego natrafisz w tej okolicy na dwa standardowe przedmioty.
![]() | ![]() |
Proponuję ustawić się teraz na pokazanym na pierwszym screenie balkoniku #1, zlokalizowanym na prawo od wejścia do centrum handlowego. Przybliż widok, a na niedostępnym do eksploracji parterze powinieneś zauważyć błyszczący przedmiot. Przyciągnij go do siebie z pomocą kinezy, a okaże się, że jest to Gold Semiconductor #2.
![]() | ![]() |
Możesz już skierować się do pokazanej na pierwszym screenie placówki Unitologów #1. Po znalezieniu się w niewielkiej lokacji zbadaj obszar po swojej prawej stronie, dzięki czemu odnajdziesz nowy Text Log #2.
![]() | ![]() |
Podejdź teraz do lewego panelu kontrolnego #1. Jak się zapewne domyślasz, musisz tu rozwiązać mini-grę hakerską. Dla przypomnienia - należy poruszać myszą zgodnie z ruchem wskazówek zegara, wyszukując niebieskie punkty #2 i wciskając wtedy lewy przycisk myszy. Wykonanie trzech takich akcji doprowadzi do przywrócenia dostaw prądu. Możesz już wejść do windy prowadzącej do [Unitology Resource Center].
![]() | ![]() |
Użyj panelu dotykowego i zaczekaj aż dotrzesz w nowe miejsce. Po wyjściu z windy zacznij od zbadania okolic recepcji, odnajdując standardowy przedmiot oraz Text Log #1. Możesz już ruszać dalej. Za rogiem spotkasz przeciwników i gdy tylko ich zauważysz zniszcz pokazaną na drugim screenie szybę #2, dzięki czemu wyssani zostaną oni z pomieszczenia.
Wskazówka dla trybu Hardcore: Jeżeli nie chcesz podejmować niepotrzebnego ryzyka z niszczeniem szklanej ściany i panicznym celowaniem w trójkątny przycisk, to możesz wycofać się w okolice windy i pokonać nekromorfy w bezpośredniej walce.