Rozdział 3 (4) | Opis przejścia gry Dead Space 2 Dead Space 2 poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 14 sierpnia 2019
Pobiegnij prosto i zacznij od użycia stazy na Infectorze #1, zanim bestia ta przywoła do życia nowego nekromorfa. Proponuję skierować się teraz w lewo i znaleźć sobie dobre miejsce do wyprowadzania dalszych ataków #2.
Wskazówka dla trybu New Game+: Po zlikwidowaniu Infectora dobrze byłoby oczywiście zaminować lewą część tej lokacji, gdzie będziesz bronił się przed potworami. Pozwoli Ci to na łatwe pozbycie się co najmniej kilku nekromorfów.
Wskazówka dla trybu Hardcore: Podobnie jak w przypadku bitwy z końcówki poprzedniego rozdziału, radzę nie oszczędzać ani na amunicji ani na apteczkach. Dbaj o stan zdrowia bohatera i aplikuj środki medyczne za każdym razem gdy na jego pasku zdrowia pojawią się wyraźne ubytki.
Do eliminacji nadbiegających nekromorfów najlepiej jest używać broni Line Gun #1 lub Javelin Gun. Uważaj w szczególności na elitarne odmiany stworów Slasher oraz na Pukerów, którzy mogą wypluwać w Twoją stronę trujące pociski #2.
Stwory najprawdopodobniej będą mogły do Ciebie podbiegać z dwóch różnych stron, tak więc dokładnie monitoruj okolicę, a w szczególności słabiej oświetlone miejsca #1. W dalszej fazie walk w okolicy pojawi się jeszcze jeden Infector #2. Podobnie jak wcześniej, postaraj się zapobiec temu żeby doprowadził do powołania do życia kolejnych potworów.
Broń się tu tak długo aż zlikwidujesz wszystkie nekromorfy. Zbadaj teraz okolicę w poszukiwaniu standardowych przedmiotów oraz pokazanego na pierwszym screenie schematu amunicji (Schematic - Javelin Spears) #1. Możesz już skierować się do przejścia prowadzącego do kościoła Unitologów #2.
W nowym pomieszczeniu odnajdziesz sześć interaktywnych urządzeń. Możesz do nich podchodzić i wciskając klawisz E odsłuchiwać nagrań dotyczących historii kościoła Unitologów oraz jego placówki na Tytanie #1. Niezależnie od tego czy zdecydujesz się na taki krok czy nie, skieruj się w stronę kolejnych drzwi #2.
Tu czekają Cię dwa utrudnienia. Widziany już wcześniej statek najemników przystąpi mianowicie do ostrzału okolicy #1, próbując doprowadzić do zabicia głównego bohatera. Zauważ, że z pomieszczenia wyssane zostało powietrze, tak więc na dotarcie do kolejnej lokacji będziesz miał 120 sekund #2.
Przystąp do sprintu (klawisz SHIFT) #1. Jeżeli grasz na jednym z niższych poziomów trudności, to możesz biec w linii prostej. Jeżeli masz wybrany jeden z wyższych poziomów trudności, pobiegnij trochę w prawo, wybierając miejsca znajdujące się poza zasięgiem działek maszyny latającej. Musisz dobiec do głównego wejścia do kościoła Unitologów #2. Skieruj się do środka, a trzeci rozdział dobiegnie końca.