Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Assassin's Creed Valhalla - poradnik do gry

Assassin's Creed Valhalla - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Assassins Creed Valhalla: Zagadki i wskazówki/Clues and Riddles - solucja Assassin's Creed Valhalla poradnik, solucja

Ta strona poradnika do Assassin’s Creed Valhalla zawiera opis przejścia głównej misji fabularnej Zagadki i wskazówki (Clues and Riddles). W tym zadaniu zbadacie krwawe ślady w chacie Tewdwra, a następnie udacie się na rytuał przeprowadzany przed druida Halewyna.

Ostatnia aktualizacja: 1 kwietnia 2022

Na tej stronie poradnika do gry Assassin's Creed Valhalla znajdziesz dokładny opis przejścia misji Zagadki i wskazówki (Clues and Riddles).

Oskarżony o brutalną napaść Eivor musi odkryć, co stało się z Tewdwrem po jego krwawym zniknięciu.

Nagroda za wykonanie misji: 5 100 XP.

Zbadaj krwawe ślady w chacie Tewdwra (Investigate the bloody scene in Tewdwr's dwelling)

Po ciężkiej nocy Eivor budzi się w chacie Tewdwra i zauważa, że na podłodze leży zakrwawiony strażnik - Assassins Creed Valhalla: Zagadki i wskazówki/Clues and Riddles - solucja - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

Po ciężkiej nocy Eivor budzi się w chacie Tewdwra i zauważa, że na podłodze leży zakrwawiony strażnik. Gdy zbadasz zwłoki Eivor stwierdzi, że został zabity nożem.

Drugim śladem jest rozbity dzban ze śladami krwi - Assassins Creed Valhalla: Zagadki i wskazówki/Clues and Riddles - solucja - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

Drugim śladem jest rozbity dzban ze śladami krwi. Najwidoczniej został użyty w walce jako broń.

Trzecią wskazówką są ślady krwi - Assassins Creed Valhalla: Zagadki i wskazówki/Clues and Riddles - solucja - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

Trzecią wskazówką są ślady krwi. Po podłodze chaty ciągnięto jakieś ciało, możliwe, że Tewdwra.

Odsuń ciężki regał, by przejść do kolejnego pomieszczenia chaty, gdzie znajdziesz kolejny trop - ślady ubłoconych stóp, które świadczą o tym, że ktoś się tu ukrywał - Assassins Creed Valhalla: Zagadki i wskazówki/Clues and Riddles - solucja - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

Odsuń ciężki regał, by przejść do kolejnego pomieszczenia chaty, gdzie znajdziesz kolejny trop - ślady ubłoconych stóp, które świadczą o tym, że ktoś się tu ukrywał.

Ostatnią wskazówkę znajdziesz w środkowym dzbanie - Assassins Creed Valhalla: Zagadki i wskazówki/Clues and Riddles - solucja - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

Ostatnią wskazówkę znajdziesz w środkowym dzbanie. Gdy go rozbijesz będziesz mógł podnieść sakiewkę z ziołami Gwilima (znajomego Tewdwra). Możliwe, że nosi ślady "czegoś mocniejszego" co mnich podał im w trakcie zabawy.

Odszukaj Modron i porozmawiaj z nią (Find and speak to Modron)

Eivor zabiera sakiewkę z ziołami, którą znalazł w chacie Tewdwra i chce pokazać ją miejscowej uzdrowicielce, Modron.

Po tym jak wyjdziesz na zewnątrz Eivor zostanie oskarżony o to, co przytrafiło się Tewdwrowi - Assassins Creed Valhalla: Zagadki i wskazówki/Clues and Riddles - solucja - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

Po tym jak wyjdziesz na zewnątrz Eivor zostanie oskarżony o to, co przytrafiło się Tewdwrowi. Gdy poprosi o szansę na to, by dowieść swojej niewinności, Cynon rozkaże swoim ludziom zabić Eivora. Pokonaj wszystkich strażników.

Po walce przekradnij się nad rzekę, by porozmawiać z Modron - Assassins Creed Valhalla: Zagadki i wskazówki/Clues and Riddles - solucja - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

Po walce przekradnij się nad rzekę, by porozmawiać z Modron. Gdy pokażesz kobiecie sakiewkę dowiesz się, że to bardzo niespotykana mieszanka ziół, którą pewien druid przyrządza na kłopoty ze snem.

Spotkaj się z druidem Halewynem (Meet Halewyn the Druid)

Chata Halewyna stoi nad jeziorem, gdzie spotykają się rzeki Cearrwell i Wielka Ouse (Great Ouse) - Assassins Creed Valhalla: Zagadki i wskazówki/Clues and Riddles - solucja - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

Chata Halewyna stoi nad jeziorem, gdzie spotykają się rzeki Cearrwell i Wielka Ouse (Great Ouse). Budynek nie zostanie oznaczone na mapie świata więc po prostu udaj się do miejsca zaznaczonego na powyższym obrazku.

W trakcie wykonywania dalszej części tego zadania musisz podawać się za ducha Mari Lwyd (używać przebrania), bo inaczej druid nie będzie chciał z Tobą rozmawiać.

Gdy zapukasz do drzwi na zewnątrz wyjdzie druid, który najwyraźniej wyczekiwał Twojego przybycia od kilku dni - Assassins Creed Valhalla: Zagadki i wskazówki/Clues and Riddles - solucja - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

Gdy zapukasz do drzwi na zewnątrz wyjdzie druid, który najwyraźniej wyczekiwał Twojego przybycia od kilku dni. Nie chce wiedzieć kto kryje się pod maską i proponuje od razu rozpocząć rytuał.

Pomóż Halewynowi przygotować jego rytuał (Help Halewyn prepare for his ritual)

Halewyn wspomniał, że nadejście ducha Mari Lwyd powinno zostać zapowiedziane ogniem - Assassins Creed Valhalla: Zagadki i wskazówki/Clues and Riddles - solucja - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

Halewyn wspomniał, że nadejście ducha Mari Lwyd powinno zostać zapowiedziane ogniem. Skorzystaj z pochodni i podpal wszystkie słomiane kukły. Nie zapomnij o tej, która wisi na drzewie i tej, przywiązanej do drewnianego pala.

Gdy wszystkie kukły zostaną podpalone porozmawiaj z druidem - Assassins Creed Valhalla: Zagadki i wskazówki/Clues and Riddles - solucja - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

Gdy wszystkie kukły zostaną podpalone porozmawiaj z druidem. Halewyn zaczyna coś podejrzewać i prosi Eivora o to, by udowodnił, że jest duchem światłości i przekonał go, że zna sekrety tego świata. Będziesz zmuszony odpowiedzieć na zawiłe pytania druida, ale najpierw musisz znaleźć odpowiednie wskazówki. Przejdź się dookoła chaty druida i skorzystaj ze Wzroku Odyna, by odnaleźć odpowiedzi na pytania, które możesz za chwilę usłyszeć.

Pierwszą wskazówkę znajdziesz w pobliskim jeziorze - Assassins Creed Valhalla: Zagadki i wskazówki/Clues and Riddles - solucja - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

Pierwszą wskazówkę znajdziesz w pobliskim jeziorze. Wystarczy przyjrzeć się posągowi Sabriny z rzeki Severn (Sabrina of the Severn).

Drugą wskazówkę znajdziesz na zewnętrznej ścianie chaty - Assassins Creed Valhalla: Zagadki i wskazówki/Clues and Riddles - solucja - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

Drugą wskazówkę znajdziesz na zewnętrznej ścianie chaty. Gdy przyjrzysz się namalowanemu tam runowi, przeczytasz notatkę na temat Celtyckiego Węzła (Celtic Knot).

Trzecią wskazówkę znajdziesz wewnątrz chaty - Assassins Creed Valhalla: Zagadki i wskazówki/Clues and Riddles - solucja - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

Trzecią wskazówkę znajdziesz wewnątrz chaty. Przyjrzyj się Sztyletowi Athame (Athame Dagger), który wisi po prawej stronie zaraz obok drzwi wejściowych.

Czwartą wskazówkę znajdziesz na zewnątrz chaty - Czaszki dusz (Soul Skulls) - Assassins Creed Valhalla: Zagadki i wskazówki/Clues and Riddles - solucja - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

Czwartą wskazówkę znajdziesz na zewnątrz chaty - Czaszki dusz (Soul Skulls).

Piątą wskazówkę znajdziesz wewnątrz chaty - Assassins Creed Valhalla: Zagadki i wskazówki/Clues and Riddles - solucja - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

Piątą wskazówkę znajdziesz wewnątrz chaty. Podejdź do stołu, by przyjrzeć się trzem obliczom śmierci (Threefold death): stryczek, nóż i buteleczka.

Szóstą wskazówkę znajdziesz pod chatą druida - Assassins Creed Valhalla: Zagadki i wskazówki/Clues and Riddles - solucja - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

Szóstą wskazówkę znajdziesz pod chatą druida. Zniszcz deski widoczne na powyższym obrazku, by odnaleźć Podwójną łyżkę (Double Spoon).

Gdy już zbierzesz wszystkie wskazówki możesz wrócić do druida i odpowiedzieć na wszystkie jego pytania - Assassins Creed Valhalla: Zagadki i wskazówki/Clues and Riddles - solucja - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

Gdy już zbierzesz wszystkie wskazówki możesz wrócić do druida i odpowiedzieć na wszystkie jego pytania. Halewyn odpowie na Twoje pytanie związane z sakiewką. Sam wypełnił ją ziołami i dał je nieznajomemu mężczyźnie, by sprowadziły na niego sen. Gdy rozmawiali przy winie, mężczyzna ten chętnie opowiadał o swojej ojczyźnie i o Cudd Lladron. Po rozmowie misja dobiegnie końca, a w ramach nagrody otrzymasz 5 100 XP.