Assassin's Creed Valhalla: Dobre zakończenie Assassin's Creed Valhalla poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 5 lutego 2021
Na tej stronie poradnika do Assassin's Creed Valhalla znajdziesz opis dobrego zakończenia głównego wątku fabularnego gry.
Pod koniec głównego wątku fabularnego gry Assassin's Creed Valhalla jesteśmy świadkami sytuacji, w której Eivor wraz z Sigurdem wracają do Norwegii (region Hordafylke), by pożegnać się z ojcem, Styrbjornem.
Sigurd w końcu realizuje swoje wizje, które były tak naprawdę wspomnieniami jednego z nordyckich bogów Tyra i prowadzi Eivora do świątyni Goinnhellir (Komnata Yggdrasila). Bohaterowie docierają do urządzenia symulacyjnego i za jego pomocą wchodzą do Walhalli.
Po kilku dniach spędzonych w Walhalli Eivor zdaje sobie sprawę z tego, że utknęli w symulacji i są karmieni różnymi kłamstwami i przekonuje swojego brata, Sigurda, by opuścili to miejsce. Gdy udaje im się wyjść z pułapki, na ich drodze staje Basim (reinkarnacja innego nordyckiego boga - Lokiego).
Na tym etapie rozgrywki Basim wyjaśnia, że cały czas chciał zemścić się za krzywdy wyrządzone jego dziecku (Fenrirowi) i przyłączył się do Sigurda myśląc, że to on jest reinkarnacją Odyna. W tym momencie zrozumiał, że powinien skupić swoją uwagę na Eivorze. Dochodzi do walki, w której Eivor pokonuje Basima i z pomocą swego brata zamykają Basima w symulacji na ponad 1 000 lat.
W trakcie rozmowy z bratem Eivor wspomni o powrocie do domu, a Sigurd wyrazi swoją szczerą opinię na temat Eivora i krętych ścieżkach ich przyjaźni. To właśnie w tym momencie Eivor zostanie nowym Jarlem Klanu Kruka, a Sigurd może (ale nie musi - w zależności od Twoich wyborów) podjąć decyzję o powrocie z Eivorem do Anglii.
Po powrocie do Kruczej Przystani jesteśmy świadkami sceny w której Sigurd dotrzymuje danej wcześniej obietnicy - udostępnia tron swojemu bratu i mianuje go nowym Jarlem Klanu Kruka. Wszyscy mieszkańcy osady przyjmują nowego Jarla z wielkim zadowoleniem.