Assassins Creed Valhalla: Mury i cienie/Walls and Shadows - solucja Assassin's Creed Valhalla poradnik, solucja
Ta strona poradnika do Assassin’s Creed Valhalla zawiera opis przejścia głównej misji fabularnej Mury i cienie (Walls and Shadows). W trakcie niej dotrzecie do Lunden i zbadacie sprawę morderstwa Tryggra.
Ostatnia aktualizacja: 1 kwietnia 2022
Na tej stronie poradnika do gry Assassin's Creed Valhalla znajdziesz dokładny opis przejścia misji Mury i cienie (Walls and Shadows).
Eivor udaje się do Lundenu w poszukiwaniu sojuszników, a znajduje jedynie miasto pogrążone w chaosie.
Nagroda za wykonanie misji: 5 100 XP.
- Udaj się do Lundenu (Travel to Lunden)
- Zbadaj sprawę morderstwa Tryggra (Investigate Tryggr's murder)
- Znajdź wejście do świątyni (Find the entrance to the Temple)
- Przeszukaj świątynię (Investigate the Temple)
Udaj się do Lundenu (Travel to Lunden)
Udaj się do Lundeńskiej Bramy Żebraków w poszukiwaniu jakiegoś urzędnika, który mógłby udzielić Ci informacji na temat aktualnej sytuacji w mieście. Spotkasz tam mężczyznę o imieniu Stowe (szeryfa zachodniej części Lundenu), który powie, że miastem włada rządca Tryggr.
Po chwili na miejscu pojawią się wikińscy wojownicy wysłani przez niejakiego Avgosa. Dojdzie do szarpaniny i będziesz musiał stanąć do walki na pięści. Po przerywniku filmowym idź za Stowem, by porozmawiać z rządcą.
Gdy dotrzecie na miejsce zauważycie ślady walki. Ludzie rządcy wraz ze swoim władcą zostali napadnięci i zmasakrowani, a Eivor musi odkryć co tak naprawdę się stało.
Zbadaj sprawę morderstwa Tryggra (Investigate Tryggr's murder)
Pora rozejrzeć się po posiadłości i dowiedzieć się co tak naprawdę stało się z Tryggrem i kto mógł chcieć jego śmierci.
Pierwszą wskazówką jest list przybity do ciała zmarłego Tryggra, który ostrzega przed trzema poganami, którzy przekradli się do miasta.
Drugą wskazówką są ślady stóp przed wejściem do posiadłości. Do środka wkroczyły trzy nieznane osoby - dwie były zwyczajne, a jedna wielkiej postury.
Trzecią wskazówkę, narzędzia cyrulika, znajdziesz po rozbiciu drewnianych skrzyń w rogu pomieszczenia. Najprawdopodobniej posłużyły do oddzielenia głowy Tryggra od jego ciała.
Ostatnią i najlepiej ukrytą wskazówkę znajdziesz na suficie - ciało powieszonego człowieka. Mężczyzna ściska w dłoni rzymską pieczęć.
Gdy zbierzesz wszystkie wskazówki obejrzysz przerywnik filmowy w którym Eivor dokładnie wyjaśnia co tak naprawdę wydarzyło się w posiadłości.
List pozostawiony przy zmarłym Tryggrze wspomina o trzech heretykach wymienionych jedynie po przydomkach: Pijawka (The Leech), Strzała (The Arrow) i Sternik (The Compass) i podpisany został przez człowieka, który określa się jako Ubogi Towarzysz Broni w Chrystusie (Poor Fellow-Soldier of Christ).
Znajdź wejście do świątyni (Find the entrance to the Temple)
Jeden z szeryfów Lundenu podpowiada Eivorowi, że pieczęć, którą trzymał w ręku zmarły strażnik najprawdopodobniej pochodzi ze Świątynia Mitry (Mithraic Temple).
Ruiny świątyni leżą na wschód od posiadłości. Co ciekawe, są bardzo dobrze strzeżone, ale jeśli nie chcesz to nie musisz walczyć z tamtejszymi strażnikami, ponieważ nie wejdą za Tobą do wnętrza ruin.
Wejście do świątyni Mitry prowadzi w głąb ziemi, a następnie przez wąską szczelinę w murze z lewej strony.
Przeszukaj świątynię (Investigate the Temple)
Na terenie świątyni będziesz musiał przeprowadzić kolejne śledztwo i dowiedzieć się kto stoi za Zakonem (The Order).
Pierwszą wskazówką jest list z którego jasno wynika, że to Sternik jest zwierzchnikiem swoich kompanów. Rozkazał on Strzale werbować łuczników na Zachodnim Targowisku. Eivor postanawia udać się tam po zbadaniu świątyni;
Kolejną wskazówką są narzędzia chirurgiczne leżące na drewnianym stole - takie same, jakie Eivorowi udało się znaleźć na miejscu zbrodni oraz list o planowanej zapłacie dla kowala.
Ostatnią wskazówkę znajdziesz za zabarykadowanymi drzwiami. Od tej strony nie dostaniesz się do środka.
Podejdź do ściany przy której znalazłeś narzędzia chirurgiczne i odsuń regał z pakunkami, by przejść do dalszej części podziemnego kompleksu.
Następnie kieruj się w dół i w prawo. Z korytarza zauważysz drewnianą prowizoryczną ścianę - rozbij ją i wskocz do pomieszczenia.
Wskazówka leży na stole. To list w którym Sternik i Pijawka wymieniają się wiadomościami.
Masz już wszystkie potrzebne wskazówki. Pora wrócić do Stowego i Erkego, by zdać im raport ze śledztwa w Świątyni Mitry. W ramach nagrody otrzymasz 5 100 XP.