Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Assassin's Creed Valhalla - poradnik do gry

Assassin's Creed Valhalla - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Assassins Creed Valhalla: Pożegnania i scheda - solucja, opis przejścia Assassin's Creed Valhalla poradnik, solucja

Ta strona poradnika do Assassin’s Creed Valhalla zawiera opis przejścia głównej misji fabularnej Pożegnania i scheda (Farewells and Legacies). To zadanie kończy sagę Snotinghamscire, nie dostaniecie za nią osiągnięcia.

Ostatnia aktualizacja: 1 kwietnia 2022

Na tej stronie poradnika do gry Assassin's Creed Valhalla znajdziesz dokładny opis przejścia misji Pożegnania i scheda (Farewells and Legacies).

Eivor wysyła wreszcie jarla Hemminga do Walhalli i pomaga obrać nowego przywódcę. Ma nadzieję, że jego decyzja będzie słuszna.

Nagroda za wykonanie misji: 1 700 XP.

Pomów z Vilim (Speak to Vili)

Udaj się na pogrzeb Hemminga, by pomówić z jego synem, Vilim - Assassins Creed Valhalla: Pożegnania i scheda - solucja, opis przejścia - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

Udaj się na pogrzeb Hemminga, by pomówić z jego synem, Vilim. Przekaż swój prezent, by zacząć ceremonię i obejrzeć przerywnik filmowy.

Wróć do Sunnivy (Return to Sunniva)

Tuż po ceremonii Sunniva wyruszyła do Hemthorpe, by przygotować miejsce dla nowego jarla - Assassins Creed Valhalla: Pożegnania i scheda - solucja, opis przejścia - Assassins Creed Valhalla - poradnik do gry

Tuż po ceremonii Sunniva wyruszyła do Hemthorpe, by przygotować miejsce dla nowego jarla. Pora do niej dołączyć i dokonać wyboru.

  1. Widzę w Tobie jarla (I see a Jarl in you): mówisz Viliemu żeby zajął miejsce swojego ojca. Vili zostanie jarlem i sojusznikiem Klanu Kruka, ale nie dołączy do załogi łupieżców Eivora;
  2. Widzę Trygve jako jarla, a Ciebie u mego boku (I see Trygve as Jarl, and you with me): mówisz żeby Vili pozwolił Trygve zostać jarlem i podążał własną ścieżką. Wszyscy są szczęśliwi z takiego obrotu sprawy, zyskujesz kolejnego sojusznika, a Vili dołącza do Klanu Kruka i załogi łupieżców Eivora.

Po przerywniku filmowym misja dobiegnie końca, a w nagrodę otrzymasz 1 700 XP.