Assassins Creed Valhalla: Marionetki i więźniowie - solucja, opis przejścia Assassin's Creed Valhalla poradnik, solucja
Ta strona poradnika do Assassin’s Creed Valhalla zawiera opis przejścia głównej misji fabularnej Marionetki i więźniowie (Puppets and Prisoners). Dotrzecie w niej do opata Cyneberta, a następnie porwiecie Tedmunda.
Ostatnia aktualizacja: 1 kwietnia 2022
Na tej stronie poradnika do gry Assassin's Creed Valhalla znajdziesz dokładny opis przejścia misji Marionetki i więźniowie (Puppets and Prisoners).
Eivor wraca do opata Cyneberta z wiadomością na której tak bardzo mu zależało. Teraz musi wymyślić sposób jak zająć się przyszłym ealdormanem.
Nagroda za wykonanie misji: 5 100 XP.
- Wróć do Cyneberta (Report to Cynebert)
- Idź z Basimem (Follow Basim)
- Odszukaj i porwij Tedmunda (Find and kidnap Tedmund)
- Porozmawiaj z Normanami (Talk to Danes)
Wróć do Cyneberta (Report to Cynebert)
Udaj się na spotkanie z opatem i przekaż mu wiadomość - spotkasz go w porcie, w towarzystwie Basima. Cynebert nie będzie zadowolony z takiego obrotu sprawy, a Eivor przedstawia mu swój plan działania. Jeśli wszystko pójdzie po jego myśli, Tedmund będzie zawdzięczał opatowi swoje życie, a tym samym Cynebert zaskarbi sobie jego lojalność.
Do rozmowy wtrąci się Basim. Gdy zapytasz go o to, czy przypadkiem czegoś nie ukrywa (pierwsza opcja dialogowa) powie Ci, że słyszał plotki o tym, że Tedmund dał się wywabić ze swojej samotni, by osobiście doglądać prac przy fortyfikacji Canterbury.
Idź z Basimem (Follow Basim)
Wsiądź na konia i jedź z Basimem do pobliskiej osady Beamasfield. W trakcie jazdy Basim rozwieje wątpliwości Eivora co do lojalności opata - jeśli nie wyda im Fulke, Basim sam go zabije i dalej będą prowadzić swoje poszukiwania.
Odszukaj i porwij Tedmunda (Find and kidnap Tedmund)
Osada Beamasfield jest dobrze strzeżona. Jeśli nie chcesz, nie musisz walczyć, ponieważ wystarczy, że zakradniesz się do głównego budynku - domu biesiadnego. Mężczyznę znajdziesz w środku lub w pobliżu tego budynku.
Zwiąż go, a następnie weź Tedmunda na plecy, wynieś z obozu, zarzuć go na zad konia i pojedź w umówione miejsce - na polanę przy Megality Medeuuage.
Jeśli Tedmund spróbuje uciekać i zablokuje się o jakąś przeszkodę przez co nie będziesz mógł go schwytać, strzel w niego z łuku lub uderz bronią, a opcja związania go powinna się odblokować.
Połóż mężczyznę na ziemi i obejrzyj przerywnik filmowy w którym opat Cynebert ratuje Tedmunda z rąk oprawców. Co ciekawe, okaże się, że złapany mężczyzna wcale nie jest tym za kogo się podaje tylko opłaconym człowiekiem, który ma jedynie udawać Tedmunda.
Fałszywy Tedmund podsuwa jednak pewien plan: Eivor i Basim mogą udać się do pobliskiego obozu łupieżców, by obronić ich przed żołnierzami Tedmunda. Liczą na to, że wojownicy odwrócą uwagę wroga w czasie ataku na Rouecistre. Możesz zdecydować co stanie się z Shergarem.
- Zabierzemy go z nami (We will take him with us): zabierasz mężczyznę ze sobą, a ten robi to co wcześniej obiecał. Zmusza żołnierzy do odejścia, co pozwala łatwo oswobodzić Normańskich wojowników bez rozlewu krwi;
- Zrób z nim, co chcesz (Do what you want with him): zostawiasz go z opatem, a ten oznajmia, że Shergar złoży przysięgę milczenia. W tym wypadku musisz walczyć żołnierzami w obozie.
Możesz oczywiście zabrać ze sobą Shergara i mimo wszystko wyeliminować żołnierzy w obozie.
Porozmawiaj z Normanami (Talk to Danes)
Bez względu na to jak rozwiązałeś ten etap zadania porozmawiaj z pojmanymi Normanami. W zamian za uwolnienie ich z rąk Sasów oferują swoje łodzie i oręż, które będą potrzebne w trakcie nadchodzącej bitwy. Po krótkim przerywniku filmowym misja dobiegnie końca, a w ramach nagrody otrzymasz 5 100 XP.