Assassins Creed Valhalla: Draugr Hemming - boss, jak pokonać? Assassin's Creed Valhalla poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 23 lutego 2021
Na tej stronie poradnika do gry Assassin's Creed Valhalla znajdziesz opis przejścia pojedynku z bossem o imieniu Hemming. Dowiesz się kiedy dochodzi do konfrontacji z Hemmingiem, jakimi atakami dysponuje boss i jak ich unikać, a także jak skutecznie i szybko go pokonać.
Pojedynek z Modron ma miejsce podczas przechodzenia misji fabularnej Krew i bogowie (Of Blood and Gods). Eivor udał się do Snotingham na wezwanie starego przyjaciela, Viliego. Jak się później okazało, wezwał go ciężko chory Jarl Hemming, by Eivor pomógł mu namówić Viliego do przejęcia przywództwa nad klanem, gdy jego jarl umrze. Niezdecydowany Eivor szuka pomocy u wyroczni, która wprowadza go w trans. Tam spotyka zmarłego Hemminga i musi z nim walczyć.
Jego moc została oszacowana na 250 punktów więc jeśli nie dobiłeś jeszcze do tej granicy, pojedynek może okazać się znacznie trudniejszy.
Draugr Hemming w pierwszej fazie pojedynku walczy dwuręczną włócznią przez co zasięg jego ataków jest naprawdę bardzo duży. Draugr Hemming posiada trzy słabe punkty: lewe przedramię, prawe przedramię i prawe kolano. Gdy w nie trafisz, boss zostanie ogłuszony co otwiera przed Tobą szansę na wyprowadzenie bardzo mocnego uderzenia, które uszczupli pasek zdrowia bossa o około 1/3.
Większość specjalnych ataków Hemminga sygnalizowana jest żółtym rozbłyskiem runy - można je blokować lub parować. Uważaj jednak na potężne zamaszyste ciosy sygnalizowane czerwonym rozbłyskiem runy - tych koniecznie trzeba unikać.
W pewnym momencie przeciwnik oddali się nieco i zacznie ciskać w Twoim kierunku piorunami. Przeskocz po skałach wyrastających z ziemi, by na nowo stawić czoła Hemmingowi. Teraz jarl będzie walczył dwoma włóczniami, a jego ataki będą znacznie szybsze. Wiele ciosów i pchnięć będzie łączone w zabójcze kombinacje, które mogą pozbawić Eivora sporo punktów zdrowia.
Gdy zbijesz bossowi wystarczająco dużo punktów zdrowia, przeciwnik znowu przeniesie się na inny obszar areny. W ostatniej fazie pojedynku musisz nie tylko uważać na szybkie ataki przeciwnika, ale także na pioruny, które będą uderzać w ziemie na obszarze całej areny.