Assassins Creed Valhalla: Przyjęcie do rodziny/Extended Family - solucja Assassin's Creed Valhalla poradnik, solucja
Ta strona poradnika do Assassin’s Creed Valhalla zawiera opis przejścia głównej misji fabularnej Przyjęcie do rodziny (Extended Family). Po naradzie z bogami musicie pierwszy raz ścigać wilka, który błąka się po Asgardzie i straszy mieszkańców.
Ostatnia aktualizacja: 1 kwietnia 2022
Na tej stronie poradnika do gry Assassin's Creed Valhalla znajdziesz dokładny opis przejścia misji Przyjęcie do rodziny (Extended Family).
Eivor (Havi) przedstawia propozycję, jaką Konstruktor złożył bogom.
Nagroda za wykonanie misji: 3 580 XP.
Naradź się z bogami (Consult the gods)
Gdy zjawisz się w Asgardzie, spotkasz Lokiego i Tyra, którzy zachwycają się wielkością schwytanego w klatkę wilka. Havi nie podziela ich entuzjazmu i wyraźnie obawia się tempa w jakim zwierzę rośnie. Od mężczyzn dowiesz się, że Freyja przebywa aktualnie w towarzystwie Thora. Udaj się w tamtą stronę i zabierz Lokiego i Tyra ze sobą.
Havi poinformuję zebranych o tym, że Konstruktor dotrzymał słowa i zademonstrował mu możliwości bariery ochronnej. Gdy powiesz Freyji, że ceną za tę ochronną magię jest ona sama, bogini wpadnie we wściekłość. Loki proponuje sprytny, wydawać by się mogło plan, który zakłada zlecenie Konstruktorowi niewykonalnego zadania - wzniesienie bariery w zaledwie 9 dni. Loki jest pewien, że mężczyzna nie podoła temu zadaniu, Freyja będzie wolna, a bogowie na własną rękę dokończa budowę tarczy ochronnej. Pomimo wątpliwości Freyji, Havi zgadza się na takie rozwiązanie.
Ścigaj wilka (Chase the wolf)
W trakcie, gdy bogowie naradzali się co uczynią z Konstruktorem, wilk zdołał rozerwać klatkę i rzucił się do ucieczki. Przywołaj wierzchowca i udaj się w pogoń za uciekającym zwierzęciem.
W pewnym momencie wilk zatrzyma się i będziesz musiał stoczyć z nim pojedynek. Wilk posiada trzy słabe punkty: przednie nogi i mały obszar nad prawą nogą. Gdy w nie trafisz, zostanie powalony i będziesz mógł wykonać na nim potężny cios.
Zdecydowana większość ataków wilka jest sygnalizowana żółtym rozbłyskiem runy i można je z powodzeniem blokować lub wykonać unik.
Uważaj jednak na atak sygnalizowany czerwonym rozbłyskiem runy. Wilk dosłownie wskoczy pod ziemie i zacznie szybko przemieszczać się po arenie. Gdy staniesz na linii ataku, otrzymasz obrażenia.
Po skończonej walce spróbuj dobić wilka. W tym momencie pojawi się Loki, który zechce Cię powstrzymać. Powodem, dla którego Loki nie chce, by wilk zginął jest fakt, że jest on jego synem.
Według większości wersji mitologii nordyckiej, Loki miał troje potomstwa z olbrzymką Angerbodą, a jednym z nich był właśnie czarny wilk o imieniu Fenrir.
Havi uszanuję prośbę Lokiego, ale rozkaże Tyrowi zabrać wilka do Lyngvi i uwięzić go tam. Tyr ma upewnić się, że wilk nigdy nie opuści tamtej wyspy. W tym czasie Havi pomówi z karłem Ivaldim, by znaleźć trwałe rozwiązanie tego problemu.
Misja dobiegnie końca, a w nagrodę otrzymasz 3 580 XP.