AC Valhalla Świt Ragnaroku: Skarbiec starożytnych (The Vault of the Ancients ) - solucja, opis przejścia Assassin's Creed Valhalla poradnik, solucja
Na tej stronie poradnika do AC Valhalla Świt Ragnaroku znajdziecie opis misji głównej Skarbiec starożytnych (The Vault of the Ancients). W tym zadaniu spotkacie się z Ivaldim i pokonacie Gloda.
Ostatnia aktualizacja: 6 kwietnia 2022
Ta strona poradnika do gry AC Valhalla Świt Ragnaroku zawiera opis misji głównej Skarbiec starożytnych. W tym zadaniu spotkacie się z Ivaldim, spotkacie Sinmarę oraz pokonacie Gloda.
- Dotarcie do Uldaru (Travel to Uldar)
- Znalezienie i porozmawianie z Fritjofem (Find and speak to Fritjof)
- Umieszczenie wzmocnionego kamienia słonecznego na piedestale (Place the Augmented Sunstone of the pedestal)
- Aktywacja ulepszonego kamienia słonecznego (Activite the Augmented Sunstone)
- Ochrona krasnoludów (Protect the dwarves)
- Eskortowanie krasnoludów w bezpieczne miejsce (Escort the dwarves to safety)
- Pokonanie Sinmary (Defeat Sinmara)
- Powrót do schroniska Grenhellirów (Return to the Grenhellir Shelter)
- Porozmawianie z Ivaldim (Speak to Ivaldi)
- Zabicie Gloda (Kill Glod)
Dotarcie do Uldaru (Travel to Uldar)
Cała misja zaczyna się od dotarcia do Uldur. Znajduje się ona w zachodniej części regionu Gullnamar, zaraz obok rzeki i punktu synchronizacji.
Znalezienie i porozmawianie z Fritjofem (Find and speak to Fritjof)
W tej lokalizacji jest sporo przeciwników, którzy jednak nie powinni Was zaatakować, jeśli nie wyjdziecie pierwsi z inicjatywą. Waszym zadaniem jest odnalezienie dobrze znanego już Wam krasnoluda - Fritjofa. Porozmawiajcie z nim, a otrzymacie kolejną część zadania.
Umieszczenie wzmocnionego kamienia słonecznego na piedestale (Place the Augmented Sunstone of the pedestal)
Wzmocniony kamień w misji Uczony i kamień słoneczny należy położyć w wyznaczonym miejscu. Jest ono zaznaczone zarówno w grze, jak na screenie powyżej.
Aktywacja ulepszonego kamienia słonecznego (Activite the Augmented Sunstone)
Po włożeniu kamienia w określony punkt, należy skierować na niego dwa promienie. Oba znajdują się po bocznych częściach budynku. Dostaniecie się do nich wchodząc po prostu po schodach, to nie stanowi żadnego problemu. Po skierowaniu promieni pojawią się przeciwnicy.
Ochrona krasnoludów (Protect the dwarves)
W budynku pojawi się kilku przeciwników, których należy pokonać. Wykorzystajcie do tego zdolności, aby przyśpieszyć pozbywanie się wrogów, dzięki temu nic nie stanie się Waszym towarzyszom.
Eskortowanie krasnoludów w bezpieczne miejsce (Escort the dwarves to safety)
Po pozbyciu się przeciwników należy wyjść z budynku. Waszym zadaniem jest wyprowadzenie krasnoludów z tego terenu i zaprowadzenie ich w bezpieczne miejsce.
Pokonanie Sinmary (Defeat Sinmara)
Na waszej drodze stanie Sinmara. Nie przejmujcie się wtedy krasnoludami. Dzięki odwróceniu uwagi uciekną oni do schroniska, a wy zajmiecie się przeciwnikiem.
To znowu nie jest ostateczna walka z Sinmarą, a jedynie krótkie starcie, po którym kobieta zniknie.
Powrót do schroniska Grenhellirów (Return to the Grenhellir Shelter)
Po walce z Sinmarą przenieście się do schroniska. Tam znajdują się Wasi towarzysze, z którymi musicie porozmawiać.
Porozmawianie z Ivaldim (Speak to Ivaldi)
Ivaldiego znajdziecie przy ognisku, razem z kilkoma innymi krasnoludami. Porozmawiajcie z nim, wybierzcie się na spacer i powspominajcie stare czasy.
Zabicie Gloda (Kill Glod)
Dobrą zabawę przerwie Wam Glod. Waszym zadaniem jest zabicie przeciwnika, to zakończy misję.
To nie jest trudna walka, ale należy pamiętać o tym, aby w trakcie niej stale mieć uruchomioną moc Muselheimu. Dzięki niej przeciwnik Was nie podpali, a lawa pływająca wokół nie zrobi Wam żadnej krzywdy. W ten sposób możecie potraktować Gloda jak zwykłego przeciwnika, którego pokonacie kilkoma celnymi strzałami.