Assassins Creed Valhalla: Szeryf z Wincestre/The Reeve of Wincestre - solucja Assassin's Creed Valhalla poradnik, solucja
Ta strona poradnika do Assassin’s Creed Valhalla zawiera opis przejścia głównej misji fabularnej Szeryf z Wincestre (The Reeve of Wincestre). Dotrzecie w niej do Goodwina, którego przyjdzie Wam ocalić.
Ostatnia aktualizacja: 1 kwietnia 2022
Na tej stronie poradnika do gry Assassin's Creed Valhalla znajdziesz dokładny opis przejścia misji Szeryf z Wincestre (The Reeve of Wincestre).
Eivor wyrusza do Wincestre, by spotkać się z tajemniczym informatorem i sprawdzić, czego chce.
Nagroda za wykonanie misji: 5 100 XP.
- Znajdź człowieka w bieli i porozmawiaj z nim (Find and speak to the man in white)
- Znajdź odpowiedź na chrześcijański test (Find the answer to the Christian test)
- Dotrzyj do domu Goodwina (Reach Goodwin's house)
- Odszukaj i uratuj Goodwina (Find and rescure Goodwin)
Znajdź człowieka w bieli i porozmawiaj z nim (Find and speak to the man in white)
Udaj się do Wincestre, by porozmawiać z tajemniczym informatorem, którego znajdziesz w głównej katedrze. Gdy powiesz mężczyźnie w habicie z jakiego powodu przybywasz nie do końca będzie z tego zadowolony.
Jeśli zdobyłeś 4 poziom charyzmy możesz od razu przekonać mnicha, że jesteś odpowiednim człowiekiem do wykonania tego zadania. Jeśli nie, musisz dowiedzieć się nieco o wierze chrześcijańskiej i czynach Chrystusa.
Znajdź odpowiedź na chrześcijański test (Find the answer to the Christian test)
Pierwszą cenną informację, historię chrztu (Baptism Story), znajdziesz na drewnianym pulpicie po prawej stronie mnicha.
Druga informację, historię zmartwychwstania (Resurrection Story), znajdziesz w pomieszczeniu w którym przechowywane są liczne zwoje.
Ostatnią informację, historię objawienia (Revelation Story), znajdziesz w małej kaplicy, po lewej stronie od wejścia do katedry.
Po zebraniu wszystkich informacji wróć do Sigebealda i wypowiedz wszystkie czyny Chrystusa w odpowiedniej kolejności: chrzest, objawienie, zmartwychwstanie.
Po tym jak zdasz chrześcijański test mężczyzna powie, że to nie on wezwał Eivora do Wincestre i zaprowadzi Cię do odpowiedniego człowieka.
Okazuje się, że Eivor przybył do Wincestre na zaproszenie Aelfreda. Król pokaże Eivorowi list podpisany przez Ubogiego Towarzysza Broni w Chrystusie (Poor-Fellow Soldier of Christ), w którym informator ostrzega przed spiskiem przeciwko Aelfredowi. Również i tym razem w liście pojawiają się trzy przydomki: Stryczek (The Gallows), Pióro (The Quill) i Saks (The Seax). Aelfred powie także, że ostatni z nich, Biskup Ealhferth, który posługiwał się pseudonimem Saks (The Seax) nie żyje więc zostaje jeszcze dwóch.
Dotrzyj do domu Goodwina (Reach Goodwin's house)
Król Aelfred zdradził Eivorowi, że dzisiejszego ranka na posterunku nie zastał jednego ze swoich szeryfów, Goodwina. Mężczyzna podążał za śladami podanymi w liście i zniknął bez słowa więc pora sprawdzić, co się z nim stało.
Na miejscu spotkasz kilku anglosaskich żołnierzy. Wyeliminuj ich, a następnie poszukaj wskazówek, by rozwiązać zagadkę zniknięcia Goodwina.
Pierwszą wskazówkę znajdziesz w kominku - spalone dokumenty, które mogą świadczyć o tym, że Goodwin chciał zatrzeć ślady lub o tym, że strażnicy chcieli zniszczyć dowody.
Drugą wskazówkę znajdziesz na piętrze budynku. Połamane miski i porozrzucane jedzenie sugerują, że Goodwin został zabrany z domu siłą, prawdopodobnie do garnizonu.
Odszukaj i uratuj Goodwina (Find and rescure Goodwin)
Garnizon znajduje się zaraz obok domu Goodwina. Jeśli chcesz dostać się na teren tego kompleksu i pozostać niezauważonym warto wdrapać się na mury po drzewie.
Goodwina przetrzymują w wewnętrznym kręgu garnizonu. By się tam dostać będziesz potrzebować klucza, który znajdziesz w małym murowanym budynku po prawej stronie.
Otwórz drzwi i wejdź do budynku więzienia. Zanim jednak pójdziesz uratować szeryfa, wejdź na pierwsze piętro więzienia i od razu zbierz dokumenty, które pomogą zdemaskować kolejnych członków Zakonu Starożytnych. Znajdziesz je na piętrze więzienia, za zamkniętymi drzwiami. Ustaw się w miejscu pokazanym na powyższym obrazku i strzel w blokadę drzwi.
Następnie wyjdź na zewnątrz i wejdź przez balkon do pomieszczenia w którym przetrzymywane są dokumenty. Zabierz je i idź do piwnicy. Goodwina znajdziesz w środkowej celi.
Wyprowadź Goodwina za mury garnizonu, a następnie pomów z nim. Misja dobiegnie końca, a w nagrodę otrzymasz 5 100 XP.