Assassins Creed Valhalla: Magister 4 - Imadło/The Vice | Zakon Starożytnych Assassin's Creed Valhalla poradnik, solucja
Na tej stronie poradnika do Assassin's Creed Valhalla znajdziecie informacje o identyfikacji i eliminacji Imadła (The Vice) z Zakonu Starożytnych (The Order of the Ancients). Z likwidacją wszystkich członków zakonu połączone jest osiągnięcie Kasata Zakonu (Disorder of the Ancients).
Ostatnia aktualizacja: 1 kwietnia 2022
Ta strona poradnika do gry Assassin's Creed Valhalla zawiera informacje jak zidentyfikować oraz wyeliminować Imadło (The Vice) z Zakonu Starożytnych. Mężczyzna ten jest jednym z 5 magistrów w szeregach zakonu. Oprócz opisania kim jest Kil i jak go pokonać podajemy personalia 6 członków zakonu podległych temu magistrowi.
Koniecznie unikaj zamordowania któregoś z członków z Zakonu z Jorvik podczas zwykłej eksploracji świata - konkretnie chodzi tu o Zagiew, Igłę i Skarbiec. Przedwczesne wyeliminowanie którejś z tych osób po spotkaniu jej na ulicach Jorvik może doprowadzić do uszkodzenia sejwów i możesz stracić dużo ze swoich postępów. Polecamy najpierw zaliczyć całą linię fabularną w Jorvik i dopiero wtedy zająć się opcjonalną eksploracją miasta.
- Pergamin - The Vellum
- Grot - The Dart
- Szkutniczka - The Adze
- Zagiew - The Firebrand
- Igła - The Needle
- Skarbnik - The Vault
- Magister - Imadło (The Vice)
Pergamin - The Vellum
Ślad 1/2 - Zabij członka Zakonu o pseudonimie Pendent (The Baldric). To jedna z osób opisanych na stronie na temat magistra 5 - Kil.
Ślad 2/2 - Odwiedź duży obóz Thieves' Warren znajdujący się w regionie Glowecestrescire, na północ od miasta Glowecestre. Ślad jest wewnątrz zabarykadowanego budynku, do którego możesz przedostać się od strony dziury w podłodze.
Eanbhert - Pergamin przebywa w mieście Glowecestre. Możesz go znaleźć w jednym z budynków w dokach, przy wodzie. Do wnętrza budynku przedostań się przez zaznaczony na obrazku 2 otwór przy dachu. Eanbherta możesz zabić bez ryzyka alarmowania okolicy.
Grot - The Dart
Ślad 1/2 - Zabij członka Zakonu o pseudonimie Pergamin. Osobę tę opisaliśmy w poprzednim podpunkcie.
Ślad 2/2 - Przenieś się dzięki szybkiej podróży do zaznaczonych na obrazku 1 ruin wieży w regionie Sciropescire. Nie zeskakuj z dachu wieży, tylko zacznij z niej powoli schodzić. Po drodze miniesz otwartą okiennicę z obrazka 2. Pozwoli ci ona przedostać się do pomieszczenia ze śladem.
Zostało jeszcze 70% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie