Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS

gracze - newsy i ciekawostki (2)

AMD kontratakuje - ankieta sprzętowa Steam
AMD kontratakuje - ankieta sprzętowa Steam

Jakub Błażewicz, 5 marca 2020, 14:00

Firma Valve opublikowała wyniki ankiety sprzętowej Steam za luty. Intel i Nvidia wciąż dominują na rynkach procesorów i kart grafiki, ale AMD systematycznie zyskuje.

GeForce GTX 1060 wciąż najpopularniejszy - ankieta sprzętowa Steam
GeForce GTX 1060 wciąż najpopularniejszy - ankieta sprzętowa Steam

Mateusz Wróbel, 19 lutego 2020, 15:57

Steam udostępnił styczniowe wyniki ankiety sprzętowej. Nowe dane utwierdzają w przekonaniu, że AMD zaczęło nadrabiać dystans do Intela, jak i Nvidii. Gracze dysponowali najczęściej 8 GB RAM-u, a najwięcej z nich posiadało kartę graficzną Nvidia GeForce GTX 1060.

Fani Gothica to również miłośnicy Wiedźmina wg ankiety
Fani Gothica to również miłośnicy Wiedźmina wg ankiety

Damian Gacek, 19 lutego 2020, 15:54

Potwierdzając kontynuowanie prac nad Gothic Remake, THQ Nordic opublikowało również wyniki ankiety towarzyszącej grywalnemu teaserowi gry. W poniższym artykule przytaczamy krótkie zestawienie informacji w nich zawartych.

Ładna grafika i szybszy czas ładowania - tego chcą gracze według GameTrack
Ładna grafika i szybszy czas ładowania - tego chcą gracze według GameTrack

Bartosz Świątek, 23 stycznia 2020, 14:33

Wyniki badania GameTrack przeprowadzonego przez ISFE oraz Ipsos MORI wskazują, że gracze są najbardziej zainteresowani ładną grafiką i szybkim wczytywaniem gier. Znacznie mniejsze emocje wzbudzają takie funkcje, jak streaming, tryby przenośne czy VR.

Nastolatek z Anglii uratowany przez graczkę oddaloną o 8 000 km
Nastolatek z Anglii uratowany przez graczkę oddaloną o 8 000 km

Krzysztof Kałuziński, 13 stycznia 2020, 13:02

Nastoletni Aidan z Anglii miał atak podczas rozgrywki online, a będący w domu rodzice o niczym nie wiedzieli. Chłopak został jednak uratowany przez przyjaciółkę z gry. Mieszkająca w Stanach Zjednoczonych Dia wezwała pomoc.

Ankieta sprzętowa Steam - chiński najpopularniejszym językiem, zadyszka AMD
Ankieta sprzętowa Steam - chiński najpopularniejszym językiem, zadyszka AMD

Piotr Doroń, 8 stycznia 2020, 10:00

Z najnowszej ankiety sprzętowej Steam wynika, że w grudniu najpopularniejszym językiem na platformie Valve był chiński. Po kilku miesiącach wzrostów lekką zadyszkę złapało AMD - zarówno w kategorii procesorów, jak i układów graficznych.

Ankieta sprzętowa Steam - coraz więcej graczy ma CPU od AMD
Ankieta sprzętowa Steam - coraz więcej graczy ma CPU od AMD

Bartosz Świątek, 3 grudnia 2019, 16:35

Valve opublikowało kolejną edycję ankiety Steam na temat sprzętu i oprogramowania. W listopadzie AMD powiększyło udziały na rynku zarówno procesorów, jak i kart graficznych.

4K wciąż marginesem - październikowa ankieta Steama
4K wciąż marginesem - październikowa ankieta Steama

Miłosz Szubert, 6 listopada 2019, 13:50

Firma Valve opublikowała wyniki październikowej ankiety Steam. Według nich stale rośnie liczba użytkowników Windowsów 10, kart graficznych Nvidia oraz procesorów Intel. Co ciekawe, osoby korzystające z rozdzielczości 4K wciąż stanowią margines.

AMD zyskuje w sierpniowej ankiecie Steama
AMD zyskuje w sierpniowej ankiecie Steama

Jakub Błażewicz, 6 września 2019, 13:25

Firma Valve opublikowała wyniki sierpniowej ankiety sprzętowej na Steamie. W minionym miesiącu AMD zwiększyło swoje udziały zarówno na rynku procesorów, jak i w segmencie kart grafiki.

Rynek gier w EU rośnie w siłę, 46% graczy to kobiety – raport ISFE
Rynek gier w EU rośnie w siłę, 46% graczy to kobiety – raport ISFE

Krystian Pieniążek, 29 sierpnia 2019, 16:07

Światło dzienne ujrzał raport na temat europejskiego rynku gier wideo w 2018 roku. Dzięki temu poznaliśmy informacje o jego kondycji finansowej i średnim wieku graczy ze Starego Kontynentu, a także dowiedzieliśmy się, jakie tytuły cieszą się największą popularnością na europejskim rynku.

Roblox ma ponad 100 mln aktywnych graczy miesięcznie
Roblox ma ponad 100 mln aktywnych graczy miesięcznie

Konrad Serafiński, 3 sierpnia 2019, 10:45

Roblox, czyli wirtualny i darmowy plac zabaw, przekroczył granicę 100 milionów aktywnych użytkowników miesięcznie. Twórcy pochwalili się wynikiem za pośrednictwem notki prasowej. Co na to konkurencja w postaci Minercafta?

A na Steam ciągle rządzi Intel oraz GTX 1060
A na Steam ciągle rządzi Intel oraz GTX 1060

Arkadiusz Dziermański, 5 czerwca 2019, 13:32

Steam opublikował wyniki comiesięcznej ankiety dotyczącej sprzętu graczy. Rewolucji nie ma i cały czas najwięcej osób korzysta z komputerów wyposażonych w 4-rdzeniowe procesory, 8 GB pamięci RAM, kartę grafiki GeForce GTX 1060 i dyski twarde o pojemności większej niż 1 TB. Ciekawostką jest rosnąca popularność GTX-a 1070.

Polish Gamers Research 2019: gracze seniorzy
Polish Gamers Research 2019: gracze seniorzy

Bartosz Świątek, 4 czerwca 2019, 15:52

Przedstawiamy ostatnią wiadomość z cyklu Polish Gamers Research 2019. Tym razem przyjrzymy się uważniej sylwetce gracza seniora, którego przyzwyczajenia po raz pierwszy w historii stały się przedmiotem omawianego badania. Na czym grają najstarsi polscy miłośnicy gier? Jakie gatunki preferują?

Polish Gamers Research 2019: gracze i ich dzieci
Polish Gamers Research 2019: gracze i ich dzieci

Bartosz Świątek, 3 czerwca 2019, 13:58

Przedstawiamy szóstą część cyklu wiadomości poświęconych badaniu Polish Gamers Research 2019. Tym razem przyglądamy się zwyczajom najmłodszych grających Polaków, a także ich rodziców. Sprawdzamy też, jaka jest w naszym kraju świadomość na temat systemu klasyfikacji PEGI oraz narzędzi do sprawowania kontroli rodzicielskiej.

Polish Gamers Research 2019: zainteresowanie e-sportem i podejście do prywatności
Polish Gamers Research 2019: zainteresowanie e-sportem i podejście do prywatności

Bartosz Świątek, 31 maja 2019, 14:41

Przestawiamy piątą wiadomość z cyklu poświęconego badaniu Polish Gamers Research 2019. Tym razem przyglądamy się polskiemu e-sportowi, a także kilku zagadnieniom dotyczącym prywatności użytkowników oraz ich podejścia do rejestracji na różnego rodzaju platformach związanych z grami.

Polish Gamers Research 2019: skąd bierzemy gry i jak za nie płacimy?
Polish Gamers Research 2019: skąd bierzemy gry i jak za nie płacimy?

Bartosz Świątek, 30 maja 2019, 14:23

Przedstawiamy czwartą część wyników badania Polish Gamers Research 2019. Tym razem skupimy się na zagadnieniach powiązanych z rynkiem i portfelem – miejscach, w których kupujemy gry, skali wydatków na nie oraz preferowanych metodach płatności.

Polish Gamers Research 2019: preferowane konsole i gatunki Polaków
Polish Gamers Research 2019: preferowane konsole i gatunki Polaków

Bartosz Świątek, 29 maja 2019, 14:23

Przedstawiamy kolejną część wyników badania Polish Gamers Research 2019, dzięki któremu dowiedzieliśmy się sporo na temat gamingowych przyzwyczajeń i preferencji naszych rodaków. Tym razem skupimy się na temacie bliskim większości z nas – ulubionych konsolach oraz gatunkach gier.

Polish Gamers Research 2019: jak często sięgamy po pada?
Polish Gamers Research 2019: jak często sięgamy po pada?

Bartosz Świątek, 28 maja 2019, 15:53

Prezentujemy drugi fragment wyników 5. edycji badania Polish Gamers Research. Tym razem skupiamy się na statystykach dotyczących częstotliwości grania, motywacji, a także innych nawyków gamingowych Polaków. Zwracamy również uwagę na popularność gier single- i multiplayer.

Polish Gamers Research 2019: co 5. edycja badań mówi o polskim graczu?
Polish Gamers Research 2019: co 5. edycja badań mówi o polskim graczu?

Bartosz Świątek, 27 maja 2019, 16:07

Dzięki 5. edycji badań Polish Gamers Research poznaliśmy wiele aktualnych danych na temat polskiego gracza – jego wieku, miejsca zamieszania, a także sytuacji finansowej i rodzinnej. Istotnym tematem badań są zwyczaje grających rodziców oraz ich dzieci. Po raz pierwszy przebadano tzw. „silver gamers", czyli grających seniorów w przedziale wiekowym 55-65 lat.

Analitycy z Newzoo podzielili graczy na archetypy – jakim typem gracza jesteś ty?
Analitycy z Newzoo podzielili graczy na archetypy – jakim typem gracza jesteś ty?

Bartosz Krawcewicz, 16 maja 2019, 14:48

Firma analityczna Newzoo uważa, że dotychczasowy podział graczy na hardkorowych i casualowych jest przestarzały. Przedsiębiorstwo proponuje nowy sposób klasyfikacji, w którym wyróżnia osiem typów ludzi.

W kwietniu na Steam Windows 7 zyskuje bardziej niż Windows 10
W kwietniu na Steam Windows 7 zyskuje bardziej niż Windows 10

Amadeusz Cyganek, 3 maja 2019, 09:40

Steam opublikował właśnie tradycyjną, comiesięczną ankietę sprzętową, tym razem podsumowującą preferencje użytkowników tego serwisu w kwietniu. Uwagę zwraca chociażby wzrost liczby posiadaczy pecetów z systemem Windows 7.

Użytkownicy PlayStation Now wolą pobieranie gier od streamingu
Użytkownicy PlayStation Now wolą pobieranie gier od streamingu

Konrad Hazi, 29 kwietnia 2019, 14:25

Dyrektor finansowy Sony, Hiroki Totoki, zdradził ostatnio kilka ciekawych informacji dotyczących usługi PlayStation Now. Dowiedzieliśmy się między innymi, że platforma ma 700 tysięcy użytkowników oraz że wprowadzona stosunkowo niedawno możliwość pobierania gier stała się wyborem preferowanym przez zdecydowaną większość graczy.

Steam kochany, Epic, EA i Apple znienawidzone – badania opinii graczy
Steam kochany, Epic, EA i Apple znienawidzone – badania opinii graczy

Krystian Pieniążek, 11 kwietnia 2019, 17:13

Z badania przeprowadzonego przez firmę DFC Intelligence wynika, że Steam cieszy się wśród graczy bardzo dobrą opinią. Podobnie mają się sprawy z producentami konsol, a także z… Google. Po drugiej stronie barykady znajdują się natomiast firmy Apple, Electronic Arts oraz Epic Games, które raczej nie mają powodów do zadowolenia.

Fortnite nakręca popyt na gry wśród nastolatków
Fortnite nakręca popyt na gry wśród nastolatków

Miłosz Szubert, 10 kwietnia 2019, 16:45

Firma Piper Jaffray opublikowała tradycyjny półroczny raport na temat tego, na co wydają swoje pieniądze nastolatkowie w USA. Według niego, młodzi mężczyźni przeznaczają aż 14% dochodów na gry wideo. W dużym stopniu jest to zasługa Fortnite.

W marcu na Steam wciąż dominował sprzęt Intela i Nvidii
W marcu na Steam wciąż dominował sprzęt Intela i Nvidii

Amadeusz Cyganek, 9 kwietnia 2019, 14:15

Do sieci trafiła właśnie kolejna ankieta sprzętowa Steam, tworzona na bazie informacji udostępnianych przez użytkowników platformy Valve. Z jej wyników z pewnością nie będzie zadowolone AMD, które w kontekście graczy słabo radzi sobie zarówno na poletku procesorów, jak i kart graficznych.

Styczniowa ankieta sprzętowa Steam
Styczniowa ankieta sprzętowa Steam

Konrad Serafiński, 2 lutego 2019, 11:20

Steam opublikował wyniki styczniowej ankiety sprzętowej, która oparta jest na danych udostępnionych przez użytkowników platformy. Dzięki temu możemy dowiedzieć się, po jakie podzespoły i programy najchętniej sięgają pecetowcy.

Ile osób naprawdę kończy gry? Analiza 12 hitów na PS4
Ile osób naprawdę kończy gry? Analiza 12 hitów na PS4

Krystian Pieniążek, 31 stycznia 2019, 14:54

Na podstawie informacji o trofeach można sprawdzić, ilu osobom udało się ukończyć poszczególne produkcje wydane na PlayStation 4. Jak się okazuje, większość tytułów ma problem z przykuciem graczy do ekranów aż do finałowych scen.

LG: gracze pecetowi są „najszybsi”, a xboksowi – „najlepsi”
LG: gracze pecetowi są „najszybsi”, a xboksowi – „najlepsi”

Krystian Pieniążek, 15 stycznia 2019, 16:21

Firma LG nawiązała współpracę z Activision i poddała próbie graczy bawiących się na trzech platformach. Pomimo że celem, jaki jej przyświecał, było wyłonienie „najlepszej” grupy, sprawa jest nieco bardziej złożona.

Grudniowa ankieta sprzętowa Steam
Grudniowa ankieta sprzętowa Steam

Michał Kułakowski, 4 stycznia 2019, 17:40

Serwis Steam opublikował wyniki grudniowej ankiety sprzętowej swoich użytkowników, która oprata jest na udostępnianych przez nich danych. Za jej sprawą możemy dowiedzieć się, po jakie komponenty i oprogramowanie najczęściej sięgają pecetowi gracze.

Wrześniowa ankieta sprzętowa Steam. Intel i Nvidia z monopolem, AMD wciąż niszą
Wrześniowa ankieta sprzętowa Steam. Intel i Nvidia z monopolem, AMD wciąż niszą

Amadeusz Cyganek, 3 października 2018, 11:05

Jak co miesiąc, Steam opublikował wyniki ankiety sprzętowej, która jest prowadzona na podstawie danych udostępnianych przez użytkowników tej platformy cyfrowej dystrybucji. Dzięki temu możemy dowiedzieć się, po jakie komponenty i rozwiązania najczęściej sięgają pecetowi gracze.

Kto ma najszybszy internet? Steam prawdę Ci powie
Kto ma najszybszy internet? Steam prawdę Ci powie

Bartosz Świątek, 1 października 2018, 10:35

Dzięki zbieranym przez Steam statystykom dotyczącym prędkości Internetu oraz ilości danych ściąganych w poszczególnych krajach, wiemy, gdzie na świecie można liczyć na najszybsze łącze.

Kontrolery na Steamie - dominacja padów Xbox, dobra pozycja Switch Pro
Kontrolery na Steamie - dominacja padów Xbox, dobra pozycja Switch Pro

Adrian Werner, 26 września 2018, 11:44

Valve ujawniło dane dotyczące wykorzystania padów przez użytkowników Steam. Silna pozycja kontrolerów do Xboksa 360 i Xboksa One nikogo nie zaszokuje, ale zaskakująco dobrze poradził sobie pad Switch Pro.

NPD: Amerykanie grają mobilnie i po 12 godzin tygodniowo
NPD: Amerykanie grają mobilnie i po 12 godzin tygodniowo

Miłosz Szubert, 12 września 2018, 17:15

Firma NPD przygotowała raport dotyczący graczy w USA. Według danych, w Stanach Zjednoczonych żyje 211,2 miliona osób lubiących bawić się na komputerach osobistych, konsolach i urządzeniach mobilnych. Większość z nich korzysta z więcej niż jednej platformy.

Rosnąca popularność e-sportu, mocna pozycja Fortnite – kondycja rynku według SuperData
Rosnąca popularność e-sportu, mocna pozycja Fortnite – kondycja rynku według SuperData

Bartosz Świątek, 27 czerwca 2018, 11:37

Dzięki kolejnej porcji statystyk z serwisu SuperData poznaliśmy sporo interesujących informacji na temat stanu branży, popularności poszczególnych gier i preferencji współczesnego gracza.

Gracze konsolowi wolą fizyczne wersje gier. Pecetowi? Niekoniecznie
Gracze konsolowi wolą fizyczne wersje gier. Pecetowi? Niekoniecznie

Amadeusz Cyganek, 19 czerwca 2018, 09:18

Najnowszy raport firmy Nielsen pokazuje, że raczej nie zapowiada się na rychłe zniknięcie z rynku gier w formie pudełkowej, przynajmniej na konsolach. W przypadku pecetów jest zgoła odmiennie - popularne „krążki” odchodzą do lamusa.

Polish Gamers Research 2018 – młodzi gracze
Polish Gamers Research 2018 – młodzi gracze

Krzysztof Sobiepan, 28 maja 2018, 16:49

Prezentujemy finałową część cyklu newsów dotyczących raportu Polish Gamers Research 2018. Na koniec zostawiliśmy sobie dłuższe spojrzenie na niepełnoletnich graczy okiem ich rodziców. Przyjrzymy się m.in. kontroli rodzicielskiej, wydatkom na gry, ulubionym platformom oraz gatunkom popularnym wśród dzieci i młodzieży.

Polish Gamers Research 2018 – e-sport i nasze dane
Polish Gamers Research 2018 – e-sport i nasze dane

Krzysztof Sobiepan, 25 maja 2018, 17:14

W przedostatnim newsie podsumowującym raport Polish Gamers Research 2018 z okazji konferencji Digital Dragons 2018 przyglądamy się oglądalności e-sportu i badamy, jakimi danymi osobowymi Polacy dzielą się przy rejestracjach w sieci, a jakimi nie.

Polish Gamers Research 2018 – źródła gier i portfel gracza
Polish Gamers Research 2018 – źródła gier i portfel gracza

Krzysztof Sobiepan, 24 maja 2018, 16:16

Przyszła pora na czwartą już część podsumowania badania Polish Gamers Research 2018. Tym razem dowiadujemy się, skąd Polacy czerpią nowe gry oraz jak je kupują. Wspominamy też o popularności dodatków i przybliżamy parę faktów na temat wydatków graczy.

Polish Gamers Research 2018 – konsole i gatunki gier
Polish Gamers Research 2018 – konsole i gatunki gier

Krzysztof Sobiepan, 23 maja 2018, 19:27

Przedstawiamy trzecią część raportu z badania Polish Gamers Research 2018. Dziś zaglądamy Polakom pod telewizory w poszukiwaniu konsol, przy okazji sprawdzając, jakie gatunki cieszą się u nas dużym powodzeniem. Będzie też trochę ciekawostek.

Polish Gamers Research 2018 – zwyczaje i motywacje polskich graczy
Polish Gamers Research 2018 – zwyczaje i motywacje polskich graczy

Krzysztof Sobiepan, 22 maja 2018, 16:13

Prezentujemy drugą cześć raportu z badania Polish Gamers Research 2018. Tym razem przyjrzymy się częstości zasiadania przed ulubionym ekranem, poszczególnym motywacjom do grania i odwiecznej dychotomii singleplayer vs multiplayer.

Polish Gamers Research 2018 – profil polskiego gracza
Polish Gamers Research 2018 – profil polskiego gracza

Krzysztof Sobiepan, 21 maja 2018, 15:00

Z okazji konferencji Digital Dragons 2018 znowu przygotowaliśmy dla Was sprawozdanie dotyczące polskiego rynku gier wideo. Na początku cyklu newsów zajmiemy się opisaniem samych graczy, zbadamy, ilu nas jest, na czym najczęściej gramy i czy stare stereotypy dotyczące tej subkultury na dobre odeszły już do lamusa.

Bugi nam nie przeszkadzają?
Bugi nam nie przeszkadzają?

Krystian Pieniążek, 8 maja 2018, 16:53

Steam to nie tylko miejsce, w którym pecetowi gracze dokonują zakupów i przechowują większość swoich cyfrowych gier. To także dobre źródło informacji na temat tego, co sądzą o współczesnych produkcjach. Zdaniem naukowców opinie wystawiane poszczególnym tytułom świadczą o tym, że twórcy nie muszą przejmować się aż tak bardzo bugami, jak mogłoby się wydawać.

Ankieta sprzętowa Steam była niemiarodajna przez pół roku?
Ankieta sprzętowa Steam była niemiarodajna przez pół roku?

Jakub Błażewicz, 7 maja 2018, 11:20

Firma Valve poinformowała o problemach ze zbieraniem danych w ramach ankiety sprzętowej Steama. Od sierpnia 2017 roku do marca 2018 przedstawiane statystyki nie były zgodne z prawdą, co wynikało z rosnącej popularności platformy w chińskich kafejkach internetowych. Dopiero ostatnie badanie z kwietnia prezentuje wiarygodne dane.

Ankieta sprzętowa Steam za kwiecień - AMD atakuje, Chińczycy w odwrocie
Ankieta sprzętowa Steam za kwiecień - AMD atakuje, Chińczycy w odwrocie

Jakub Błażewicz, 2 maja 2018, 17:45

Steam opublikował wyniki ankiety sprzętowej za miniony miesiąc. W kwietniu dało się zauważyć wzrost popularności AMD oraz powrót dominacji Windowsa 10, jak również nieco drastycznych zmian, najwyraźniej powiązanych z odpływem chińskich graczy.

Dramat chińskich graczy - mogą się stać obywatelami gorszej kategorii
Dramat chińskich graczy - mogą się stać obywatelami gorszej kategorii

Adrian Werner, 27 kwietnia 2018, 14:55

Chiny szykują się do powszechnego wprowadzenia w 2020 roku systemu, który zachowania obywateli będzie przeliczał na punkty i na podstawie tego wyniku ułatwi dostęp do różnych usług i praw lub utrudni życie niepokornym osobom.

Ankieta sprzętowa Steam za luty - AMD nieco w górę
Ankieta sprzętowa Steam za luty - AMD nieco w górę

Jakub Błażewicz, 4 marca 2018, 12:00

Steam opublikował wyniki ankiety sprzętowej za luty. AMD wciąż pozostaje daleko w tyle za konkurencją, ale poradziło sobie lepiej niż w poprzednich miesiącach.

Badania dowodzą, że europejscy gracze chętnie wracają do starszych produkcji
Badania dowodzą, że europejscy gracze chętnie wracają do starszych produkcji

Krystian Pieniążek, 4 stycznia 2018, 17:00

Z badań przeprowadzonych przez ISFE oraz Ipsos Connect wynika, że europejczycy chętnie sięgają po starsze i sprawdzone (lub nie) produkcje. Z rezultatów ankiety można się także dowiedzieć między innymi o tym, że zdaniem niektórych klasyki mimo wszystko nie prezentują się tak, jak zostały zapamiętane...

Steam: Nvidia i Intel z olbrzymią przewagą nad AMD na polach GPU i CPU
Steam: Nvidia i Intel z olbrzymią przewagą nad AMD na polach GPU i CPU

Bartosz Świątek, 2 stycznia 2018, 11:44

Kolejna ankieta przeprowadzona na Steamie pokazuje, że gracze zdecydowanie preferują procesory i karty grafiki tworzone przez – odpowiednio – Intel oraz Nvidię. Pozycja AMD na rynku wyraźnie słabnie.

Rynek gier mobilnych jest zdominowany przez kobiety
Rynek gier mobilnych jest zdominowany przez kobiety

Adrian Werner, 19 grudnia 2017, 11:39

Według analityków kobiety rządzą i dzielą na rynku gier mobilnych. Nie tylko stanowią większość grających, ale są również bardziej skłonne korzystać z mikropłatności.

Wyniki ankiety na temat DLC. Gracze chcą dużych dodatków skupionych na samotnej rozgrywce
Wyniki ankiety na temat DLC. Gracze chcą dużych dodatków skupionych na samotnej rozgrywce

Jakub Mirowski, 11 listopada 2017, 18:07

W październiku studio Obsidian Entertainment przeprowadziło ankietę na temat płatnych dodatków w grach. Jej wyniki nie zaskakują - gracze nie są przeciw DLC, ale woleliby rzadsze, za to bardziej rozbudowane rozszerzenia. Przy okazji otrzymaliśmy ciekawe statystyki na temat miłośników gier RPG.