Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS

wyniki finansowe - sprzęt i technologie (12)

Far Cry 5 drugim najlepszym debiutem w historii Ubisoftu
Far Cry 5 drugim najlepszym debiutem w historii Ubisoftu

Adrian Werner, 18 maja 2018, 11:05

Przy okazji publikacji raportu finansowego za miniony rok firma Ubisoft ogłosiła, że debiut Far Cry 5 był drugim najlepszym w historii wydawcy. Ponadto dowiedzieliśmy się, że liczba zarejestrowanych graczy w Tom Clancy's Ghost Recon: Wildlands przekroczyła 10 mln.

GTA V rozeszło się w 95 mln egzemplarzy
GTA V rozeszło się w 95 mln egzemplarzy

Adrian Werner, 17 maja 2018, 09:46

Firma Take-Two Interactive ogłosiła, że Grand Theft Auto V rozeszło się w ponad 95 mln egzemplarzy. Co więcej, pierwszy kwartał tego roku był najlepszym w historii GTA Online.

Persona 5 rozeszła się w 2,2 mln egzemplarzy
Persona 5 rozeszła się w 2,2 mln egzemplarzy

Adrian Werner, 15 maja 2018, 11:13

Firma Sega opublikowała swoje wyniki finansowe za ostatni rok, a przy okazji pochwaliła się, że gra jRPG Persona 5 rozeszła się w 2,2 miliona egzemplarzy. Czyni to z niej najpopularniejszą produkcję z marki Megami Tensei.

Nvidia publikuje wyniki finansowe. Znów rekord
Nvidia publikuje wyniki finansowe. Znów rekord

Amadeusz Cyganek, 11 maja 2018, 18:30

Największy producent kart graficznych – Nvidia – opublikował właśnie wyniki finansowe za pierwszy kwartał 2018 roku. To kolejny raport potwierdzający, że branża GPU ma się świetnie.

Dobre wyniki finansowe Electronic Arts. Seria Battlefield ma 54 mln graczy
Dobre wyniki finansowe Electronic Arts. Seria Battlefield ma 54 mln graczy

Adrian Werner, 9 maja 2018, 11:55

Firma Electronic Arts udostępniła sprawozdanie finansowe za pierwszy kwartał tego roku. Poinformowano również o popularności czołowych marek wydawcy, takich jak Battlefield, The Sims czy linia gier sportowych.

Monster Hunter World największym hitem Capcomu
Monster Hunter World największym hitem Capcomu

Kamil Zwijacz, 8 maja 2018, 17:49

Capcom zaktualizował wyniki sprzedaży gry Monster Hunter: World. Wydana w styczniu produkcja jest najpopularniejszą grą w historii firmy i miała ogromny wpływ na jej najnowsze wyniki finansowe. Za sukces koniec końców uznano też Resident Evil VII: Biohazard.

Sony w rekordowej formie - sprzedano już niemal 80 mln PS4
Sony w rekordowej formie - sprzedano już niemal 80 mln PS4

Jakub Błażewicz, 27 kwietnia 2018, 14:00

Firma Sony opublikowała raport finansowy za okres od kwietnia 2017 do marca 2018. Do końca poprzedniego miesiąca japoński gigant wysłał do sklepów prawie 80 milionów konsol PlayStation 4, a zysk operacyjny wypracowany przez spółkę pobił rekord sprzed 20 lat.

59 mln użytkowników Xbox Live i inne dane z raportu Microsoftu
59 mln użytkowników Xbox Live i inne dane z raportu Microsoftu

Adrian Werner, 27 kwietnia 2018, 11:34

Microsoft podzielił się wynikami finansowymi za okres od 1 stycznia do 31 marca tego roku. Przychody działu gier wzrosły o 18%, a liczba użytkowników usługi Xbox Live spuchła do 59 mln.

AMD wraca do gry? Dobre wyniki finansowe koncernu
AMD wraca do gry? Dobre wyniki finansowe koncernu

Amadeusz Cyganek, 26 kwietnia 2018, 16:09

Wiele wskazuje na to, że w siedzibie AMD wreszcie zapanował uzasadniony optymizm – najnowsze wyniki finansowe firmy pokazują, że koncern z Sunnyvale radzi sobie coraz lepiej.

Nintendo Switch znalazło już prawie 18 mln nabywców
Nintendo Switch znalazło już prawie 18 mln nabywców

Adrian Werner, 26 kwietnia 2018, 13:25

Firma Nintendo ujawniła, że sprzedała już prawie 18 mln konsol Switch i 72,5 mln 3DS-ów. Ujawniono również wyniki najpopularniejszych gier na pierwszą z wymienionych platform (przodują Super Mario Odyssey, Mario Kart 8 Deluxe i The Legend of Zelda: Breath of the Wild), a także zarobki całego przedsiębiorstwa.

Far Cry 5 i PlayStation 4 zdominowały amerykański rynek gier w marcu
Far Cry 5 i PlayStation 4 zdominowały amerykański rynek gier w marcu

Adrian Werner, 25 kwietnia 2018, 09:25

W marcu amerykański rynek gier należał do Far Cry 5. Najnowsza odsłona serii była najlepiej sprzedającym się tytułem nie tylko miesiąca, ale również całego pierwszego kwartału. Drugie miejsce przypadło z kolei Sea of Thieves.

W 2022 roku na lootboksy i hazard skórkami gracze wydadzą 50 mld dolarów
W 2022 roku na lootboksy i hazard skórkami gracze wydadzą 50 mld dolarów

Jakub Mirowski, 18 kwietnia 2018, 10:21

Według firmy analitycznej Juniper Research wydatki graczy na lootboksy oraz hazard skórkami będą stopniowo wzrastać. W 2022 roku miłośnicy interaktywnej rozrywki na całym świecie przeznaczą na te elementy jakoby ponad 50 miliardów dolarów.

Netflix ze 125 mln użytkowników i rekordowymi przychodami
Netflix ze 125 mln użytkowników i rekordowymi przychodami

Adrian Werner, 17 kwietnia 2018, 09:50

Firma Netflix opublikowała raport finansowy za miniony kwartał. Zarówno przychody, jak i liczba użytkowników usługi osiągnęły rekordowe poziomy. Przy okazji podtrzymano zapowiedź, że w tym roku wypuszczone zostaną premiery za 8 mld dolarów.

GTA V jednak nie jest najbardziej dochodową grą
GTA V jednak nie jest najbardziej dochodową grą

Kamil Zwijacz, 10 kwietnia 2018, 20:45

Wczoraj w sieci pojawiły się informacje głoszące, że Grand Theft Auto V jest najbardziej dochodową produkcją rozrywkową wszech czasów. Okazało się, że jednak nie jest - palma pierwszeństwa należy się w istocie pewnej grze Blizzarda.

GTA V – gra, która zarobiła więcej niż jakikolwiek film w historii
GTA V – gra, która zarobiła więcej niż jakikolwiek film w historii

Bartosz Świątek, 9 kwietnia 2018, 15:10

GTA V może się pochwalić mianem najbardziej dochodowej produkcji rozrywkowej wszech czasów. Sprzedaż gry przyniosła jej wydawcy - Take-Two Interactive – przeszło 6 miliardów dolarów.

Duży sukces mobilnego Fortnite: Battle Royale - gra zarabia miliony dolarów
Duży sukces mobilnego Fortnite: Battle Royale - gra zarabia miliony dolarów

Jakub Mirowski, 7 kwietnia 2018, 14:10

W niecały miesiąc od premiery mobilnej wersji gry Fortnite: Battle Royale, w tej chwili dostępnej wyłącznie na urządzenia z systemem operacyjnym iOS, darmowej produkcji studia Epic Games udało się zarobić ponad 15 milionów dolarów.

Pre-ordery Phoenix Point generują ponad 100 tys. dolarów miesięcznie
Pre-ordery Phoenix Point generują ponad 100 tys. dolarów miesięcznie

Adrian Werner, 6 kwietnia 2018, 11:48

Phoenix Point, czyli gra tworzona przez znanego z UFO: Enemy Unknown Juliana Gollopa, wciąż znajduje się w produkcji, ale już teraz jest dochodowym projektem. Okazuje się, że same pre-ordery generują ponad 100 tysięcy dolarów miesięcznie.

CI Games trzyma się mocno – rok 2017 na plusie
CI Games trzyma się mocno – rok 2017 na plusie

Krzysztof Sobiepan, 28 marca 2018, 16:19

Polska firma CI Games opublikowała pełny raport finansowy ze swojej działalności w 2017 roku. Wbrew wszelkim przeciwnościom spółka zarobiła niemałe pieniądze, za co dziękować może strzelance Sniper: Ghost Warrior 3. Sama gra nie spełniła jednak oczekiwań twórców. Przy okazji poinformowano również, że wybrano już studio do współtworzenia Lords of the Fallen 2.

2017 był rekordowym rokiem platformy Steam
2017 był rekordowym rokiem platformy Steam

Karol Ryka, 23 marca 2018, 16:00

Serwis SteamSpy podzielił się na GDC zebranymi danymi nt. Steama w 2017 r. Za wygenerowanie 50% łącznego przychodu platformy w ubiegłym roku odpowiada zaledwie 0,5% oferowanych na niej gier. Był to zarazem najbardziej zyskowny rok w całej historii sklepu - łączny przychód wyniósł 4,3 miliarda dolarów. Zobaczyliśmy też listę najlepiej zarabiających gier - PUBG zdeklasował konkurencję, w tym Wiedźmina 3, który wylądował pięć lokat niżej.

Gry z serii Wiedźmin sprzedały się w 33 mln kopii
Gry z serii Wiedźmin sprzedały się w 33 mln kopii

Bartosz Świątek, 22 marca 2018, 15:05

Seria gier wideo Wiedźmin sprzedała się w 33 mln kopii, Gwint niedługo wyjdzie z bety, a prace nad Cyberpunkiem 2077 przebiegają zgodnie z planem. Informacje pochodzą z przedstawionego przez CD Projekt RED raportu finansowego za 2017 rok.

Mobilne Fortnite Battle Royale zarobiło milion dolarów w 72 godziny
Mobilne Fortnite Battle Royale zarobiło milion dolarów w 72 godziny

Miłosz Szubert, 21 marca 2018, 12:15

Analitycy donoszą, że w trzy dni od premiery wersji beta mobilnego Fortnite: Battle Royale na urządzeniach z systemem iOS tytuł zarobił milion dolarów. Robi to wrażenie, zwłaszcza gdy weźmiemy pod uwagę fakt, że produkcją można bawić się za darmo, a dostęp do niej jest na razie limitowany.

Luty w USA - rekord Nintendo Switch, sukces Monster Hunter World
Luty w USA - rekord Nintendo Switch, sukces Monster Hunter World

Adrian Werner, 21 marca 2018, 10:08

W lutym amerykański rynek gier ponownie należał do Monster Hunter: World. PlayStation 4 było najlepiej sprzedającą się konsolą, a Nintendo Switch osiągnęło historyczny rekord.

Nintendo w tym roku pobije Microsoft na rynku konsol
Nintendo w tym roku pobije Microsoft na rynku konsol

Kamil Zwijacz, 7 marca 2018, 18:57

Firma analityczna IHS Markit opublikowała kilka ciekawych danych związanych z kondycją konsolowego rynku. Poznaliśmy m.in. jego wartość oraz najbliższą przyszłość.

Moda na Angry Birds przeminęła? Niezadowoleni inwestorzy i problemy na giełdzie firmy Rovio
Moda na Angry Birds przeminęła? Niezadowoleni inwestorzy i problemy na giełdzie firmy Rovio

Amadeusz Cyganek, 23 lutego 2018, 12:00

Fińskie Rovio opublikowało raport finansowy, który zdaniem inwestorów pokazuje, że sytuacja spółki na rynku wcale nie jest dobra. Co więcej, na te wieści bardzo szybko zareagowała także giełda. Obecnie jedynym ratunkiem dla firmy wydaje się nadchodzący The Angry Birds Movie 2.

Monster Hunter World w styczniu bezkonkurencyjne w USA
Monster Hunter World w styczniu bezkonkurencyjne w USA

Adrian Werner, 22 lutego 2018, 11:55

W styczniu amerykański rynek gier należał do Monster Hunter: World. Był to bardzo dobry miesiąc dla całej branży i wzrosty zanotowano w każdej kategorii, poczynając od gier, przez sprzedaż konsol, aż po akcesoria.

CI Games - dobra sprzedaż gry Sniper Ghost Warrior 3 i redukcja studia
CI Games - dobra sprzedaż gry Sniper Ghost Warrior 3 i redukcja studia

Kamil Zwijacz, 16 lutego 2018, 15:48

Firma CI Games pochwaliła się najnowszymi wynikami sprzedaży gry Sniper: Ghost Warrior 3. Ponadto poznaliśmy plany na przyszłość oraz dowiedzieliśmy się o znaczącej redukcji zatrudnienia w wewnętrznym studiu deweloperskim przedsiębiorstwa.

Ubisoft stawia na mikropłatności i ceni pecetowców; Assassin’s Creed Origins dużym sukcesem
Ubisoft stawia na mikropłatności i ceni pecetowców; Assassin’s Creed Origins dużym sukcesem

Bartosz Świątek, 13 lutego 2018, 14:01

Przygotowany przez firmę Ubisoft raport za trzeci kwartał roku fiskalnego 2018 rzuca trochę światła na trendy na rynku i pośród graczy. Dokument pozwala też przewidzieć kolejne kroki francuskiego giganta - w skrócie: większy nacisk na rynek PC... i mikropłatności.

Activision Blizzard - ogromne przychody z mikropłatności
Activision Blizzard - ogromne przychody z mikropłatności

Jakub Błażewicz, 9 lutego 2018, 11:10

Firma Activision Blizzard udostępniła podsumowanie finansowe za 2017 rok oraz jego ostatni kwartał. Firma odnotowała ponad 7 miliardów dolarów przychodu, z czego 4 miliardy przypadły na sprzedaż cyfrową z poziomu gry (głównie mikropłatności).

Nvidia - rekordowe wyniki finansowe i zapowiedź zwiększenia produkcji kart graficznych
Nvidia - rekordowe wyniki finansowe i zapowiedź zwiększenia produkcji kart graficznych

Amadeusz Cyganek, 9 lutego 2018, 09:50

Największy producent kart graficznych na świecie – Nvidia – zaprezentował swoje wyniki finansowe za czwarty kwartał roku fiskalnego 2018. Przedstawiciele firmy odnieśli się także do kryzysu w dostawie układów spowodowanego popularnością kryptowalut.

90 milionów egzemplarzy GTA V w sklepach; mikrotransakcje żyłą złota Take-Two Interactive
90 milionów egzemplarzy GTA V w sklepach; mikrotransakcje żyłą złota Take-Two Interactive

Jakub Mirowski, 8 lutego 2018, 09:34

Firma Take-Two Interactive podzieliła się informacjami na temat zarobków w trzecim kwartale roku fiskalnego 2018. Za niemal jedną trzecią jej przychodów odpowiadają mikrotransakcje, w większości pochodzące z GTA Online. Sukces odniosły też sportowe gry WWE 2K18 i NBA 2K18.

Demo snajperskiego RPG Long Gone Days, start Miesiąca Anime na XONE i inne wieści
Demo snajperskiego RPG Long Gone Days, start Miesiąca Anime na XONE i inne wieści

Krzysztof Sobiepan, 2 lutego 2018, 12:11

Dziś piszemy o udostępnieniu demonstracyjnej wersji snajperskiego jRPG Long Gone Days, rozpoczęciu Miesiąca Anime na XOne darmowym weekendem z bijatyką Naruto Shippuden: Ultimate Ninja Storm 4 i dobrych finansowych wynikach Konami, osiągniętych m.in. dzięki Pro Evolution Soccer 2018. Witajcie w wieściach ze świata – codziennej porcji krótkich wiadomości.

Zyski Sony wciąż rosną; PlayStation 4 dogania PS3
Zyski Sony wciąż rosną; PlayStation 4 dogania PS3

Miłosz Szubert, 2 lutego 2018, 10:45

Firma Sony opublikowała raport finansowy obejmujący okres od października do grudnia 2017 roku. Dowiadujemy się z niego, że choć liczba konsol PlayStation 4 dostarczonych do sklepów delikatnie spadła w porównaniu z wcześniejszym rokiem, to sprzedaż gier stale rośnie.

Wyniki finansowe EA w 2017 roku; firma „wierzy w mikropłatności”
Wyniki finansowe EA w 2017 roku; firma „wierzy w mikropłatności”

Bartosz Świątek, 31 stycznia 2018, 12:40

Dzięki poznanemu właśnie raportowi finansowemu możemy ocenić kondycję Electronic Arts w 2017 roku. Wydawniczy gigant zarobił w tym czasie na sprzedaży gier i usług sieciowych rekordowe 3,375 miliarda dolarów – o 18% więcej niż rok wcześniej. Jest to zasługa m.in. serii The Sims, FIFA i Madden NFL.

W 2017 roku 2,5 miliarda ludzi zagrało w produkcje F2P
W 2017 roku 2,5 miliarda ludzi zagrało w produkcje F2P

Kamil Zwijacz, 30 stycznia 2018, 19:59

W najnowszym raporcie firmy SuperData opisano rynek cyfrowej dystrybucji w grach wideo w 2017 roku. Można go podsumować krótko - produkcje free-to-play rządzą, a królem wśród nich jest League of Legends. Z kolei w segmencie płatnych produkcji (premium) prym wiedzie Playerunknown's Battlegrounds.

Intel wypuści w tym roku procesory odporne na Spectre i Meltdown
Intel wypuści w tym roku procesory odporne na Spectre i Meltdown

Kamil Zwijacz, 27 stycznia 2018, 13:10

Intel zapowiedział, że w tym roku doczekamy się procesorów odpornych sprzętowo na ataki Spectre i Meltdown. Przy okazji poznaliśmy wyniki finansowe firmy za miniony rok.

Digi-Capital: w 2022 roku branża gier będzie warta 230 miliardów dolarów
Digi-Capital: w 2022 roku branża gier będzie warta 230 miliardów dolarów

Bartosz Świątek, 17 stycznia 2018, 14:02

Przygotowany przez firmę Digi-Capital raport Games Report Q1 2018 przedstawia bardzo pozytywny obraz przyszłości branży gier. Zgodnie z przewidywaniami analityków, w 2022 roku rynek gier ma być wart przeszło 230 mld dolarów - w dużej mierze dzięki platformie PC.

Wsparcie dla twórców gier na Kickstarterze wzrosło o 29% w porównaniu z rokiem ubiegłym
Wsparcie dla twórców gier na Kickstarterze wzrosło o 29% w porównaniu z rokiem ubiegłym

Adrian Werner, 30 grudnia 2017, 15:19

Administratorzy serwisu Kickstarter mają powody do zadowolenia. W 2017 roku jego użytkownicy wydali na wsparcie twórców gier o 29% więcej niż w 2016 r.

Podsumowanie rynku gier w 2017 roku: pecety na równi z konsolami
Podsumowanie rynku gier w 2017 roku: pecety na równi z konsolami

Grzegorz Chmielewski, 21 grudnia 2017, 21:34

Jako że zbliża się koniec roku, pora na wszelkiego rodzaju podsumowania. Dziś możemy przyjrzeć się statystykom związanym z rynkiem gier wideo od GamesIndustry.biz. Okazuje się, że zyski ze sprzedaży na komputerach osobistych są niemal tak wysokie jak te ze sprzedaży produkcji na wszystkie konsole razem wzięte - a i tak obie te grupy platform są daleko w tyle za urządzeniami mobilnymi.

Call of Duty: WWII podbiło amerykański rynek gier w listopadzie
Call of Duty: WWII podbiło amerykański rynek gier w listopadzie

Adrian Werner, 15 grudnia 2017, 09:55

Listopad na amerykańskim rynku gier należał do Call of Duty: WWII. Produkcja okazała się największym przebojem z tej serii od czasu wydanego pięć lat temu Call of Duty: Black Ops II. Natomiast wśród konsol - ciekawostka - padł remis między PlayStation 4 a Xboksem One.

Branża gier wkrótce będzie więcej warta niż rynek sportowy
Branża gier wkrótce będzie więcej warta niż rynek sportowy

Kamil Zwijacz, 30 listopada 2017, 11:16

Firma analityczna Newzoo opublikowała kolejny raport dotyczący kondycji branży gier wideo. Rynek rozwija się lepiej, niż zakładano, i w najbliższych latach pod względem przychodów prześcignie branżę sportową. Szczególnie dynamicznie rozwija się e-sport.

EA traci miliardy w związku z Battlefrontem 2; kanon Gwiezdnych wojen winny mikropłatnościom?
EA traci miliardy w związku z Battlefrontem 2; kanon Gwiezdnych wojen winny mikropłatnościom?

Bartosz Świątek, 29 listopada 2017, 10:32

Zamieszanie związane ze Star Wars Battlefront 2 uderzyło w akcje Electronic Arts i kosztowało giganta już prawie 3 miliardy dolarów. Próbując udobruchać fanów i udziałowców, szefostwo firmy przedstawia kolejne wyjaśnienia – tym razem wina spadła na gwiezdnowojenny kanon.

Raport finansowy PlayWay - duży sukces gry Car Mechanic Simulator 2018 [news zaktualizowany]
Raport finansowy PlayWay - duży sukces gry Car Mechanic Simulator 2018 [news zaktualizowany]

Kamil Zwijacz, 27 listopada 2017, 21:16

Firma PlayWay opublikowała najnowsze wyniki finansowe. Wydawca niskobudżetowych symulatorów zanotował w ostatnim kwartale duży wzrost przychodów i znacznie większy zysk niż w 2016 roku.

Rynek gier mobilnych w Azji Południowo-Wschodniej wart ponad miliard dolarów
Rynek gier mobilnych w Azji Południowo-Wschodniej wart ponad miliard dolarów

Kamil Zwijacz, 26 listopada 2017, 16:15

Firma analityczna Niko Partners opublikowała raport dotyczący rynku gier mobilnych w Azji Południowo-Wschodniej (czyli przede wszystkim w Chinach). Dowiedzieliśmy się m.in., że do 2021 roku liczba graczy wzrośnie do 250 milionów, a do najpopularniejszych tytułów w tym regionie należą Mobile Legends i Arena of Valor.

Mikropłatności w grach przynoszą wydawcom miliardy dolarów
Mikropłatności w grach przynoszą wydawcom miliardy dolarów

Kamil Zwijacz, 25 listopada 2017, 12:59

Firma analityczna SuperData opublikowała raport dotyczący gier free-to-play oraz płatnych produkcji traktowanych jako usługi. Wynika z niego, że oba rozwiązania są przyszłością branży.

CI Games – Sniper: Ghost Warrior 3 ze sprzedażą lepszą od założeń
CI Games – Sniper: Ghost Warrior 3 ze sprzedażą lepszą od założeń

Krzysztof Leśniak, 22 listopada 2017, 15:05

CI Games nie schodzi ze ścieżki stabilizacji finansowej. W trzecim kwartale 2017 roku firma odnotowała 3,6 miliona złotych zysku netto, a w całym roku 5,1 miliona. Takimi danymi pochwaliła się spółka w najnowszym raporcie finansowym. Napomknęła też o swoich nowych grach (niezapowiedzianej taktycznej strzelance i Lords of the Fallen 2).

Wiedźmin 3 zarobił już okrągły miliard (raport finansowy CD Projektu)
Wiedźmin 3 zarobił już okrągły miliard (raport finansowy CD Projektu)

Kamil Zwijacz, 22 listopada 2017, 11:29

Doczekaliśmy się najnowszego raportu finansowego CD Projektu. Firma zanotowała dobry okres, napędzany m.in. przez GOG.com i Gwinta, ale inwestorzy liczyli na więcej.

Śródziemie: Cień Wojny najlepiej sprzedającą się grą października w Stanach Zjednoczonych
Śródziemie: Cień Wojny najlepiej sprzedającą się grą października w Stanach Zjednoczonych

Jakub Mirowski, 18 listopada 2017, 16:00

Według informacji podanych przez firmę NPD Śródziemie: Cień wojny, Assassin's Creed Origins oraz Super Mario Odyssey były najlepiej sprzedającymi się grami ubiegłego miesiąca w Stanach Zjednoczonych. W sprzedaży sprzętu króluje natomiast Nintendo.

Szef Take-Two o przyszłości firmy – online, mikrotransakcje i gry jako usługi
Szef Take-Two o przyszłości firmy – online, mikrotransakcje i gry jako usługi

Krzysztof Leśniak, 8 listopada 2017, 13:43

Take-Two, jeden z największych wydawców gier na świecie, ukierunkowuje swoją politykę wydawniczą na mikrotransakcje i stałe opłaty w grach. Poinformował o tym szef firmy Strauss Zelnick na konferencji z inwestorami podsumowującej ostatni kwartał finansowy.

Ubisoft - mikropłatności i DLC przebiły cyfrową sprzedaż gier
Ubisoft - mikropłatności i DLC przebiły cyfrową sprzedaż gier

Adrian Werner, 8 listopada 2017, 11:19

Rola modelu „gier jako usług” na rynku nie przestaje rosnąć. Zakończony niedawno kwartał rozliczeniowy był dla firmy Ubisoft pierwszym, w którym mikropłatności, DLC i subskrypcje dały więcej przychodów niż sprzedaż cyfrowa pełnych wersji gier.

Grand Theft Auto V najlepiej sprzedającą się grą w historii USA
Grand Theft Auto V najlepiej sprzedającą się grą w historii USA

Kamil Zwijacz, 8 listopada 2017, 10:13

Firma Take-Two Interactive poinformowała, że Grand Theft Auto V zostało wysłane do sklepów w liczbie 85 milionów egzemplarzy. Dodatkowo dowiedzieliśmy się, że mikrotransakcje w GTA Online i innych grach odpowiadają za niemal połowę przychodów koncernu.