Najnowsze recenzje gier przygodowych 9
Zestawienie recenzji gier komputerowych, konsolowych i mobilnych, jakie do tej pory opublikowaliśmy, które możesz posortować po dacie publikacji. Jeżeli szukasz innych możliwości personalizacji oraz wyszukiwarki, przejdź do głównej strony recenzji.
Opowieści z Narnii: Lew, Czarownica i stara szafa - recenzja gry
recenzja gry13 grudnia 2005
Chronicles of Narnia: The Lion, Witch and Wardrobe, właśnie wylądowała na sklepowych półkach. Film o tym samym tytule wejdzie do kin niebawem. Czy warto zawracać sobie głowę grą czy może czekać na film? A może najlepiej po prostu sięgnąć po książkę?
Opowieści z Narnii: Lew, Czarownica i stara szafa - recenzja gryCall of Cthulhu: Dark Corners of the Earth - recenzja gry
recenzja gry6 grudnia 2005
Call of Cthulhu: Dark Corners of the Earth w końcu wtargnęło na sklepowe półki. Czy najmłodsze dziecko Brytyjczyków z Headfirst spełni oczekiwania wymagających miłośników prozy Lovecrafta?
Call of Cthulhu: Dark Corners of the Earth - recenzja gryPeter Jackson's King Kong - recenzja gry
recenzja gry5 grudnia 2005
Produkt zawiera wysokie dawki emocjonujących momentów, znacznie zwiększających poziom adrenaliny we krwi. Przed zainstalowaniem gry zapoznaj się z książeczką dołączoną do pudełka, bądź recenzją opublikowaną na Gry-Online.
Peter Jackson's King Kong - recenzja gryFahrenheit - recenzja gry
recenzja gry2 grudnia 2005
Fahrenheit to gra niezwykła. A może nie gra? Dzieło francuskiego studia Quantic Dream to pewien rodzaj interaktywnego filmu. Bez wątpienia jednak jest to produkcja, obok której nie można przejść obojętnie.
Fahrenheit - recenzja gryDaemonica - recenzja gry
recenzja gry11 listopada 2005
„Pomyślałem sobie: ale się przejadę po nich... I się przejechałem... Po własnej głupocie. Niewiele brakowało, a z powodu oślego uporu straciłbym okazję zagrania w jedną z bardziej przyzwoitych przygodówek, jakie ostatnimi czasy zawitały na naszym rynku”.
Daemonica - recenzja gryMyst V: Koniec Wieków - recenzja gry
recenzja gry8 listopada 2005
Jak to zazwyczaj w Mystach bywało, w warstwie fabularnej gry jest pełno ludzkich emocji, dramatów i tragedii, miłości i nienawiści, pasji i poświęcenia. Ale czegoś mimo wszystko brakuje...
Myst V: Koniec Wieków - recenzja gryJourney to the Moon: Podróż na Księżyc - recenzja gry
recenzja gry27 października 2005
Większość z nas zna tę wspaniałą powieść Czarodzieja z Nantes. Może nie jest ona aż tak popularna, jak 20 tysięcy mil podmorskiej podróży czy W 80 dni dookoła świata, jednakże nowatorski wówczas pomysł załogowej wyprawy na Księżyc wciąż jest na fali.
Journey to the Moon: Podróż na Księżyc - recenzja gryII Wojna Światowa: Pilot Down - Na Tyłach Wroga - recenzja gry
recenzja gry3 października 2005
Interesująco zapowiadająca się gra, przywodząca na myśl wspomnienia z Prisoner of War i The Great Escape. Czy jednak sama rozgrywka szanuje miłe wspomnienia?
II Wojna Światowa: Pilot Down - Na Tyłach Wroga - recenzja gryResident Evil: Outbreak - File #2 - recenzja gry
recenzja gry20 września 2005
W oczekiwaniu na Resident Evil w wersji na PS2, można pograć w Outbeak File#2. To stary/nowy tytuł z poprawkami oraz dodanym trybem online. Czy to wystarczy, aby ponownie wydać na niego kasę?
Resident Evil: Outbreak - File #2 - recenzja grySecret of the Lost Cavern: Tajemnica Zaginionej Jaskini - recenzja gry
recenzja gry13 września 2005
Praktycznie do dzisiaj możemy snuć domysły i zgadywać, jak było naprawdę, gdyż przeszłość skutecznie kryje swoje tajemnice. Mimo, iż naukowcy odkryli tak wiele, sporo wciąż kryje się w mrokach historii...
Secret of the Lost Cavern: Tajemnica Zaginionej Jaskini - recenzja gryDestroy All Humans! - recenzja gry
recenzja gry5 sierpnia 2005
DAH nie ma nic w wspólnego z bogoojczyźnianymi produkcjami w stylu Independence Day. Autorzy sięgnęli do klasyki w zakresie ufologii i uraczyli nas stylem zaczerpniętym z produkcji science-fiction powstałych jeszcze w epoce atomowej Ameryki lat 50.
Destroy All Humans! - recenzja gryTytus, Romek i A'Tomek - recenzja gry
recenzja gry22 lipca 2005
Słynny i niezrównany Profesor T’Alent zrobił nowy wynalazek: Odponurzacz. Dzielny Tytus postanowił poświęcić się dla dobra nauki i jako pierwszy, osobiście przetestował urządzenie...
Tytus, Romek i A'Tomek - recenzja gryStill Life - recenzja gry
recenzja gry13 lipca 2005
Victoria, doświadczona agentka FBI, od dłuższego już czasu prowadzi skomplikowane dochodzenie. Jego efektem ma być wykrycie osobnika, który w sposób niezwykle okrutny i bezwzględny morduje kobiety. Zbrodniarz ten ma już na koncie cztery ofiary...
Still Life - recenzja gryObscure: Learn about Fear - recenzja gry
recenzja gry9 czerwca 2005
Kenny, jeden z najbardziej cenionych sportowców szkoły, do której uczęszcza cała grupa, znika w niewyjaśnionych okolicznościach. Przyjaciele Kenny’ego postanawiają pozostać w szkole po zmroku, tak aby spróbować odnaleźć zaginionego kolegę. Klasyka.
Obscure: Learn about Fear - recenzja gryHaunting Ground - recenzja gry
recenzja gry7 czerwca 2005
To smutna gra. Chcielibyśmy, by Fiona mogła po prostu uciec od tego koszmaru, wydostać się z mrocznego Belli Castle i nigdy doń nie wracać. Ale czy w ogóle będzie to dla niej możliwe?
Haunting Ground - recenzja gryThe Moment of Silence - recenzja gry
recenzja gry3 czerwca 2005
Gdyby Peter Wright nie zwrócił uwagi na hałasy na korytarzu, pewnie jego życie potoczyłoby się inaczej. Ale jednak coś go podkusiło, by spojrzeć przez wizjer. To, co zobaczył, przeszło jego najśmielsze wyobrażenia...
The Moment of Silence - recenzja gryCold Fear - recenzja gry
recenzja gry16 maja 2005
Z komputerowymi horrorami jest jak z klasycznymi grami przygodowymi – dobrych tytułów nigdy za wiele. W ostatnim czasie na rynek trafiły co najmniej dwa interesujące survival-horrory – Cold Fear oraz Obscure. Pierwszy z nich bierzymy dzisiaj pod lupę...
Cold Fear - recenzja gryAlida - recenzja gry
recenzja gry5 maja 2005
Alida to wyspa, na której grupa muzyków u szczytu swej kariery wybudowała 300-metrowej długości gitarę. Potem ich drogi rozeszły się, a gdy jeden z nich na wyspę powrócił, przepadł bez wieści...
Alida - recenzja gryChłopaki nie płaczą - recenzja gry
recenzja gry11 kwietnia 2005
Na komputerową wersję Chłopaków czekaliśmy z drżeniem serca. Gra, którą otrzymaliśmy, nie stoi może na najwyższym światowym poziomie, lecz jest w niej wszystko to, co być powinno: humor, zagadki, ciekawe postaci i kawał dobrej zabawy.
Chłopaki nie płaczą - recenzja grySentinel: Strażnik Grobowca - recenzja gry
recenzja gry24 marca 2005
Urzekająca grafika, znakomita muzyka i dźwięk, przyzwoita fabuła, wygodne sterowanie i zagadki, których rozwiązanie daje poczucie ogromnej satysfakcji. Podróż wraz z Benim po przecudownych światach sprawia, że chciałoby się tam wracać po kilka razy.
Sentinel: Strażnik Grobowca - recenzja gryReturn to Mysterious Island: Powrót na Tajemniczą Wyspę - recenzja gry
recenzja gry16 marca 2005
Bohaterką gry jest Wyspa. Główną postacią, w którą przyjdzie nam się wcielić, jest Mina, młoda żeglarka, uczestnicząca w samotnych regatach dookoła świata. Ale to właśnie Wyspa, tajemnicza i intrygująca, jest tu najważniejsza.
Return to Mysterious Island: Powrót na Tajemniczą Wyspę - recenzja gryCold Fear - recenzja gry
recenzja gry9 marca 2005
„Cold Fear” sprawia wrażenie gry, w której autorzy tak bardzo skupili się na kilku istotnych efektach graficznych, że zapomnieli o całej reszcie. Potencjał został zmarnowany przez drętwą fabułę, praktycznie żaden poziom trudności i krótki czas rozgrywki.
Cold Fear - recenzja gryThe Black Mirror - Wersja PL
recenzja gry2 marca 2005
Doskonała gra przygodowa, jaką bez wątpienia jest „The Black Mirror” doczekała się w naszym kraju lokalizacji wręcz skandalicznej. Dlatego zdecydowaliśmy się na opublikowanie swoistego uzupełnienia wcześniejszej recenzji.
The Black Mirror - Wersja PLMetroid Prime 2: Echoes - recenzja gry
recenzja gry11 lutego 2005
Oczekiwania wobec kolejnego Metroida były co najmniej duże. Od początku było wiadomo, że firma Retro wykona swoją robotę dobrze i solidnie, ale czy nowa gra z Samus Aran w pełni zaspokoi apetyty fanów?
Metroid Prime 2: Echoes - recenzja gryThe Black Mirror - recenzja gry
recenzja gry9 lutego 2005
Rewelacyjna wręcz warstwa fabularna, trzymająca w napięciu do samego końca, co i rusz zaskakująca nas zwrotami akcji, została doprawiona wieloma, może niezbyt trudnymi, ale niezwykle logicznymi i ciekawymi zagadkami. Oto „The Black Mirror”.
The Black Mirror - recenzja grySherlock Holmes i tajemnica srebrnego kolczyka - recenzja gry
recenzja gry1 lutego 2005
„Adventures of Sherlock Holmes: The Silver Earring” to wyjątkowo udana przygodówka. To trudny i dość wymagający tytuł, ale z całą pewnością udany.
Sherlock Holmes i tajemnica srebrnego kolczyka - recenzja gryMidnight Nowhere - recenzja gry
recenzja gry14 stycznia 2005
Wszystko zaczyna się bardzo dobrze – miasto Black Lake zostało ogarnięte falą niewyjaśnionych mordów, liczba ofiar jest niewyobrażalna, zarządzono ewakuację. Co gorsza, nie wiadomo, kto lub co stoi za tymi brutalnymi zbrodniami.
Midnight Nowhere - recenzja grySid Meier's Pirates! (2004) - recenzja gry
recenzja gry31 grudnia 2004
Sid Meier nie byłby sobą, gdyby w znanej od lat konwencji nie upchnął czegoś nowego. Zmian jest sporo, ale nie dotyczą one podstawowych zasad rozgrywki. Wręcz przeciwnie, są to delikatne usprawnienia, które mają za zadanie urozmaicić zabawę.
Sid Meier's Pirates! (2004) - recenzja gryLeisure Suit Larry: Magna Cum Laude - recenzja gry
recenzja gry29 grudnia 2004
Ilość scen erotycznych w „Magna Cum Laude” jest kilkakrotnie większa niż we wszystkich dotychczasowych odsłonach „Leisure Suit Larry” razem wziętych. Praktycznie cały czas na ekranie paradują roznegliżowane dziewczyny.
Leisure Suit Larry: Magna Cum Laude - recenzja gryIniemamocni - recenzja gry
recenzja gry23 grudnia 2004
Iniemamocni to rodzina superbohaterów, która za wszelką cenę próbuje ukryć swe moce i prowadzić spokojne życie. Oczywiście, do czasu. Producenci gry „The Incredibles” wybrali wszystkie najciekawsze sceny z filmu i stworzyli z nich grywalne poziomy.
Iniemamocni - recenzja gry