Polecamy Recenzje Przed premierą Publicystyka Warto zagrać Artykuły PREMIUM

Najnowsze recenzje gier przygodowych 9

Zestawienie recenzji gier komputerowych, konsolowych i mobilnych, jakie do tej pory opublikowaliśmy, które możesz posortować po dacie publikacji. Jeżeli szukasz innych możliwości personalizacji oraz wyszukiwarki, przejdź do głównej strony recenzji.

Opowieści z Narnii: Lew, Czarownica i stara szafa - recenzja gry

recenzja gry13 grudnia 2005

Chronicles of Narnia: The Lion, Witch and Wardrobe, właśnie wylądowała na sklepowych półkach. Film o tym samym tytule wejdzie do kin niebawem. Czy warto zawracać sobie głowę grą czy może czekać na film? A może najlepiej po prostu sięgnąć po książkę?

Opowieści z Narnii: Lew, Czarownica i stara szafa - recenzja gry

Call of Cthulhu: Dark Corners of the Earth - recenzja gry

recenzja gry6 grudnia 2005

Call of Cthulhu: Dark Corners of the Earth w końcu wtargnęło na sklepowe półki. Czy najmłodsze dziecko Brytyjczyków z Headfirst spełni oczekiwania wymagających miłośników prozy Lovecrafta?

Call of Cthulhu: Dark Corners of the Earth - recenzja gry

Peter Jackson's King Kong - recenzja gry

recenzja gry5 grudnia 2005

Produkt zawiera wysokie dawki emocjonujących momentów, znacznie zwiększających poziom adrenaliny we krwi. Przed zainstalowaniem gry zapoznaj się z książeczką dołączoną do pudełka, bądź recenzją opublikowaną na Gry-Online.

Peter Jackson's King Kong - recenzja gry

Fahrenheit - recenzja gry

recenzja gry2 grudnia 2005

Fahrenheit to gra niezwykła. A może nie gra? Dzieło francuskiego studia Quantic Dream to pewien rodzaj interaktywnego filmu. Bez wątpienia jednak jest to produkcja, obok której nie można przejść obojętnie.

Fahrenheit - recenzja gry

Daemonica - recenzja gry

recenzja gry11 listopada 2005

„Pomyślałem sobie: ale się przejadę po nich... I się przejechałem... Po własnej głupocie. Niewiele brakowało, a z powodu oślego uporu straciłbym okazję zagrania w jedną z bardziej przyzwoitych przygodówek, jakie ostatnimi czasy zawitały na naszym rynku”.

Daemonica - recenzja gry

Myst V: Koniec Wieków - recenzja gry

recenzja gry8 listopada 2005

Jak to zazwyczaj w Mystach bywało, w warstwie fabularnej gry jest pełno ludzkich emocji, dramatów i tragedii, miłości i nienawiści, pasji i poświęcenia. Ale czegoś mimo wszystko brakuje...

Myst V: Koniec Wieków - recenzja gry

Journey to the Moon: Podróż na Księżyc - recenzja gry

recenzja gry27 października 2005

Większość z nas zna tę wspaniałą powieść Czarodzieja z Nantes. Może nie jest ona aż tak popularna, jak 20 tysięcy mil podmorskiej podróży czy W 80 dni dookoła świata, jednakże nowatorski wówczas pomysł załogowej wyprawy na Księżyc wciąż jest na fali.

Journey to the Moon: Podróż na Księżyc - recenzja gry

II Wojna Światowa: Pilot Down - Na Tyłach Wroga - recenzja gry

recenzja gry3 października 2005

Interesująco zapowiadająca się gra, przywodząca na myśl wspomnienia z Prisoner of War i The Great Escape. Czy jednak sama rozgrywka szanuje miłe wspomnienia?

II Wojna Światowa: Pilot Down - Na Tyłach Wroga - recenzja gry

Resident Evil: Outbreak - File #2 - recenzja gry

recenzja gry20 września 2005

W oczekiwaniu na Resident Evil w wersji na PS2, można pograć w Outbeak File#2. To stary/nowy tytuł z poprawkami oraz dodanym trybem online. Czy to wystarczy, aby ponownie wydać na niego kasę?

Resident Evil: Outbreak - File #2 - recenzja gry

Secret of the Lost Cavern: Tajemnica Zaginionej Jaskini - recenzja gry

recenzja gry13 września 2005

Praktycznie do dzisiaj możemy snuć domysły i zgadywać, jak było naprawdę, gdyż przeszłość skutecznie kryje swoje tajemnice. Mimo, iż naukowcy odkryli tak wiele, sporo wciąż kryje się w mrokach historii...

Secret of the Lost Cavern: Tajemnica Zaginionej Jaskini - recenzja gry

Destroy All Humans! - recenzja gry

recenzja gry5 sierpnia 2005

DAH nie ma nic w wspólnego z bogoojczyźnianymi produkcjami w stylu Independence Day. Autorzy sięgnęli do klasyki w zakresie ufologii i uraczyli nas stylem zaczerpniętym z produkcji science-fiction powstałych jeszcze w epoce atomowej Ameryki lat 50.

Destroy All Humans! - recenzja gry

Tytus, Romek i A'Tomek - recenzja gry

recenzja gry22 lipca 2005

Słynny i niezrównany Profesor T’Alent zrobił nowy wynalazek: Odponurzacz. Dzielny Tytus postanowił poświęcić się dla dobra nauki i jako pierwszy, osobiście przetestował urządzenie...

Tytus, Romek i A'Tomek - recenzja gry

Still Life - recenzja gry

recenzja gry13 lipca 2005

Victoria, doświadczona agentka FBI, od dłuższego już czasu prowadzi skomplikowane dochodzenie. Jego efektem ma być wykrycie osobnika, który w sposób niezwykle okrutny i bezwzględny morduje kobiety. Zbrodniarz ten ma już na koncie cztery ofiary...

Still Life - recenzja gry

Obscure: Learn about Fear - recenzja gry

recenzja gry9 czerwca 2005

Kenny, jeden z najbardziej cenionych sportowców szkoły, do której uczęszcza cała grupa, znika w niewyjaśnionych okolicznościach. Przyjaciele Kenny’ego postanawiają pozostać w szkole po zmroku, tak aby spróbować odnaleźć zaginionego kolegę. Klasyka.

Obscure: Learn about Fear - recenzja gry

Haunting Ground - recenzja gry

recenzja gry7 czerwca 2005

To smutna gra. Chcielibyśmy, by Fiona mogła po prostu uciec od tego koszmaru, wydostać się z mrocznego Belli Castle i nigdy doń nie wracać. Ale czy w ogóle będzie to dla niej możliwe?

Haunting Ground - recenzja gry

The Moment of Silence - recenzja gry

recenzja gry3 czerwca 2005

Gdyby Peter Wright nie zwrócił uwagi na hałasy na korytarzu, pewnie jego życie potoczyłoby się inaczej. Ale jednak coś go podkusiło, by spojrzeć przez wizjer. To, co zobaczył, przeszło jego najśmielsze wyobrażenia...

The Moment of Silence - recenzja gry

Cold Fear - recenzja gry

recenzja gry16 maja 2005

Z komputerowymi horrorami jest jak z klasycznymi grami przygodowymi – dobrych tytułów nigdy za wiele. W ostatnim czasie na rynek trafiły co najmniej dwa interesujące survival-horrory – Cold Fear oraz Obscure. Pierwszy z nich bierzymy dzisiaj pod lupę...

Cold Fear - recenzja gry

Alida - recenzja gry

recenzja gry5 maja 2005

Alida to wyspa, na której grupa muzyków u szczytu swej kariery wybudowała 300-metrowej długości gitarę. Potem ich drogi rozeszły się, a gdy jeden z nich na wyspę powrócił, przepadł bez wieści...

Alida - recenzja gry

Chłopaki nie płaczą - recenzja gry

recenzja gry11 kwietnia 2005

Na komputerową wersję Chłopaków czekaliśmy z drżeniem serca. Gra, którą otrzymaliśmy, nie stoi może na najwyższym światowym poziomie, lecz jest w niej wszystko to, co być powinno: humor, zagadki, ciekawe postaci i kawał dobrej zabawy.

Chłopaki nie płaczą - recenzja gry

Sentinel: Strażnik Grobowca - recenzja gry

recenzja gry24 marca 2005

Urzekająca grafika, znakomita muzyka i dźwięk, przyzwoita fabuła, wygodne sterowanie i zagadki, których rozwiązanie daje poczucie ogromnej satysfakcji. Podróż wraz z Benim po przecudownych światach sprawia, że chciałoby się tam wracać po kilka razy.

Sentinel: Strażnik Grobowca - recenzja gry

Return to Mysterious Island: Powrót na Tajemniczą Wyspę - recenzja gry

recenzja gry16 marca 2005

Bohaterką gry jest Wyspa. Główną postacią, w którą przyjdzie nam się wcielić, jest Mina, młoda żeglarka, uczestnicząca w samotnych regatach dookoła świata. Ale to właśnie Wyspa, tajemnicza i intrygująca, jest tu najważniejsza.

Return to Mysterious Island: Powrót na Tajemniczą Wyspę - recenzja gry

Cold Fear - recenzja gry

recenzja gry9 marca 2005

„Cold Fear” sprawia wrażenie gry, w której autorzy tak bardzo skupili się na kilku istotnych efektach graficznych, że zapomnieli o całej reszcie. Potencjał został zmarnowany przez drętwą fabułę, praktycznie żaden poziom trudności i krótki czas rozgrywki.

Cold Fear - recenzja gry

The Black Mirror - Wersja PL

recenzja gry2 marca 2005

Doskonała gra przygodowa, jaką bez wątpienia jest „The Black Mirror” doczekała się w naszym kraju lokalizacji wręcz skandalicznej. Dlatego zdecydowaliśmy się na opublikowanie swoistego uzupełnienia wcześniejszej recenzji.

The Black Mirror - Wersja PL

Metroid Prime 2: Echoes - recenzja gry

recenzja gry11 lutego 2005

Oczekiwania wobec kolejnego Metroida były co najmniej duże. Od początku było wiadomo, że firma Retro wykona swoją robotę dobrze i solidnie, ale czy nowa gra z Samus Aran w pełni zaspokoi apetyty fanów?

Metroid Prime 2: Echoes - recenzja gry

The Black Mirror - recenzja gry

recenzja gry9 lutego 2005

Rewelacyjna wręcz warstwa fabularna, trzymająca w napięciu do samego końca, co i rusz zaskakująca nas zwrotami akcji, została doprawiona wieloma, może niezbyt trudnymi, ale niezwykle logicznymi i ciekawymi zagadkami. Oto „The Black Mirror”.

The Black Mirror - recenzja gry

Sherlock Holmes i tajemnica srebrnego kolczyka - recenzja gry

recenzja gry1 lutego 2005

„Adventures of Sherlock Holmes: The Silver Earring” to wyjątkowo udana przygodówka. To trudny i dość wymagający tytuł, ale z całą pewnością udany.

Sherlock Holmes i tajemnica srebrnego kolczyka - recenzja gry

Midnight Nowhere - recenzja gry

recenzja gry14 stycznia 2005

Wszystko zaczyna się bardzo dobrze – miasto Black Lake zostało ogarnięte falą niewyjaśnionych mordów, liczba ofiar jest niewyobrażalna, zarządzono ewakuację. Co gorsza, nie wiadomo, kto lub co stoi za tymi brutalnymi zbrodniami.

Midnight Nowhere - recenzja gry

Sid Meier's Pirates! (2004) - recenzja gry

recenzja gry31 grudnia 2004

Sid Meier nie byłby sobą, gdyby w znanej od lat konwencji nie upchnął czegoś nowego. Zmian jest sporo, ale nie dotyczą one podstawowych zasad rozgrywki. Wręcz przeciwnie, są to delikatne usprawnienia, które mają za zadanie urozmaicić zabawę.

Sid Meier's Pirates! (2004) - recenzja gry

Leisure Suit Larry: Magna Cum Laude - recenzja gry

recenzja gry29 grudnia 2004

Ilość scen erotycznych w „Magna Cum Laude” jest kilkakrotnie większa niż we wszystkich dotychczasowych odsłonach „Leisure Suit Larry” razem wziętych. Praktycznie cały czas na ekranie paradują roznegliżowane dziewczyny.

Leisure Suit Larry: Magna Cum Laude - recenzja gry

Iniemamocni - recenzja gry

recenzja gry23 grudnia 2004

Iniemamocni to rodzina superbohaterów, która za wszelką cenę próbuje ukryć swe moce i prowadzić spokojne życie. Oczywiście, do czasu. Producenci gry „The Incredibles” wybrali wszystkie najciekawsze sceny z filmu i stworzyli z nich grywalne poziomy.

Iniemamocni - recenzja gry