2008Najciekawsze recenzje gier akcji 2
Recenzje gier akcji opublikowane w 2008 roku.
Turning Point: Fall of Liberty - recenzja gry
recenzja gry2 kwietnia 2008
Sam pomysł na grę był w tym przypadku całkiem ciekawy, a pokaźnej wielkości budżet najwyraźniej też nie stanowił dużej przeszkody. Co więc nie wypaliło i czy warto w ogóle się tą strzelaniną zainteresować?
Turning Point: Fall of Liberty - recenzja gryDevil May Cry 4 - recenzja gry
recenzja gry8 lutego 2008
Nero to zdecydowanie godny spadkobierca Dantego. Grafika piękna. Reszta... po staremu.
Devil May Cry 4 - recenzja gryHour of Victory - recenzja gry
recenzja gry12 czerwca 2008
Nie zbliżać się do Hour of Victory i nie dotykać, bo można się nieźle sparzyć. Gra jest straszna, tragiczna, odpycha przy pierwszym kontakcie. Zmarnowany materiał na dobrą wojenną przygodę.
Hour of Victory - recenzja gryLost Planet: Colonies - recenzja gry
recenzja gry10 lipca 2008
Lost Planet: Colonies jest rozszerzoną wersją poprzedniej edycji gry, znanej pod nazwą Lost Planet: Extreme Condition. Wielkich zmian tu nie uświadczymy, ale wciąż jest to fajna strzelanka.
Lost Planet: Colonies - recenzja gryDark Sector - recenzja gry
recenzja gry7 maja 2008
Zaprezentowany kilka lat temu zwiastun, pokazujący przemykającą mrocznymi korytarzami statku kosmicznego postać w futurystycznym skafandrze, pobudził wyobraźnię i sprawił, że u wielu graczy program znalazł się na liście najbardziej oczekiwanych tytułów.
Dark Sector - recenzja gryNinja Gaiden II - recenzja gry
recenzja gry2 czerwca 2008
Przepis na Ninja Gaiden 2 okazał się bardzo prosty: ma być więcej i lepiej. Żadnych ryzykownych posunięć pokroju wymyślania czegoś na nowo. Pierwowzór został rozłożony na czynniki pierwsze, które potem trafiły w imadło, gdzie poddane zostały...
Ninja Gaiden II - recenzja gryGod of War: Chains of Olympus - recenzja gry
recenzja gry17 kwietnia 2008
Chains of Olympus była najbardziej wyczekiwaną grą na PSP. Czy wytrzymuje presję, jaką wywierają na nią dwie poprzednie części tej serii?
God of War: Chains of Olympus - recenzja gryBrothers in Arms: Hell's Highway - recenzja gry
recenzja gry13 października 2008
Miłośnicy Kompanii braci czy Szeregowca Ryana mogą zacierać ręce z zadowolenia. Hell’s Highway poprawia najpoważniejsze błędy swoich dwóch poprzedników, a na dodatek kusi ładną grafiką.
Brothers in Arms: Hell's Highway - recenzja gryCondemned 2: Bloodshot - recenzja gry
recenzja gry4 kwietnia 2008
Jeśli chciałbyś zabić kogoś przy użyciu deski klozetowej, Condemned 2 to gra dla ciebie.
Condemned 2: Bloodshot - recenzja gryBeowulf - recenzja gry
recenzja gry22 stycznia 2008
Tytuł powstały pod skrzydłami Ubisoftu wyznaczyć miał nowe standardy w tworzeniu gier na licencjach. Niestety, oczekiwania trzeba zrewidować po zderzeniu z rzeczywistością. Beowulf posiada licencję, ale nie na „zagrywanie”.
Beowulf - recenzja gryFracture - recenzja gry
recenzja gry27 października 2008
Idealny przykład na to, jak nowatorski pomysł potrafi rozłożyć całą grę.
Fracture - recenzja gryNaruto: Uzumaki Chronicles 2 - recenzja gry
recenzja gry31 marca 2008
Naruto: Uzumaki Chronicles 2 to standardowa pozycja stworzona na bazie potężnej licencji. Niestety, gra jest po prostu nudna.
Naruto: Uzumaki Chronicles 2 - recenzja gryIron Man - recenzja gry
recenzja gry3 lipca 2008
Iron Man jest produkcją głęboko poniżej oczekiwań. Żeby sięgnąć po ten produkt, trzeba być bardzo, ale to bardzo zagorzałym zwolennikiem wszystkiego, co związane z tą postacią.
Iron Man - recenzja gryArmy of Two - recenzja gry
recenzja gry18 marca 2008
Koncepcja jednoosobowej armii została zastąpiona parą wspierających się najemników, rozwiązującą konflikty na całym globie. Pomysł wydaje się być pierwszorzędny, ale jego realizacja to trudne zadanie...
Army of Two - recenzja gryUberSoldier 2 - recenzja gry
recenzja gry10 stycznia 2008
Akcja drugiej części gry rozgrywa się kilka lat po wydarzeniach zaprezentowanych w poprzedniku. W 1945 roku alianci niszczą niemiecką machinę zagłady, zbliżając się do jej najważniejszego punktu – Berlina.
UberSoldier 2 - recenzja gryBlazing Angels 2: Secret Missions of WWII - recenzja gry
recenzja gry4 marca 2008
Miało być klimatycznie i oryginalnie. Wyszło wtórnie i wyrobniczo. Najwyraźniej tajemnice II WŚ, o których do dziś szepce się w obawie przed potencjalną zemstą hitlerowców, były zbyt nudne. Zastąpiły je pomysły a`la Evil Genius.
Blazing Angels 2: Secret Missions of WWII - recenzja gryConflict: Denied Ops - recenzja gry
recenzja gry10 marca 2008
Zgodnie z zapowiedziami producenta nowy Conflict: Denied Ops (wcześniej Crossfire) jest próbą przyciągnięcia do serii szerszej publiczności, która do tej pory miała do czynienia z raczej prostymi i niewymagającymi strzelankami.
Conflict: Denied Ops - recenzja grySyphon Filter: Logan's Shadow - recenzja gry
recenzja gry3 stycznia 2008
Murowany kandydat do tytułu handheldowej gry roku. Dla tej gry warto kupić PlayStation Portable.
Syphon Filter: Logan's Shadow - recenzja gryFrontlines: Fuel of War - recenzja gry
recenzja gry19 maja 2008
Wątpliwe jest, by Frontlines: Fuel of War wygryzły z zajmowanych pozycji takie tuzy gatunku, jak Battlefield 2 czy CoD 4. Z pewnością jednak mogą stanowić godną alternatywę dla co bardziej znudzonych wspomnianymi tytułami graczy.
Frontlines: Fuel of War - recenzja gryDevil May Cry 4 - recenzja gry na PC
recenzja gry29 lipca 2008
Wielcy, groźni bossowie, demony z dna piekieł, rozmaici szaleńcy z żądzą władzy i nieskończone hordy pospolitych diabłów wszelkiej maści. Jest krwawo i epicko – tak w dwu słowach można streścić całą przyjemność zawartą w czwartej części Devil May Cry.
Devil May Cry 4 - recenzja gry na PCDeath to Spies - recenzja gry
recenzja gry16 kwietnia 2008
W grze wcielamy się w jednego z agentów Smerszu i uczestniczymy w dziesięciu misjach, które rozgrywają się na tle historycznym. Trafiamy między innymi do Krakowa, jednak nie ma co liczyć na jakiejś kontrowersyjne scenariusze.
Death to Spies - recenzja gryCrisis Core: Final Fantasy VII - recenzja gry
recenzja gry25 czerwca 2008
Jeśli Crisis Core jest zapowiedzią tego, w jakim kierunku zmierza seria Final Fantasy, jestem spokojny o jej los. Ten kierunek, to zdecydowanie dobry kierunek.
Crisis Core: Final Fantasy VII - recenzja gryMortyr: Operacja Sztorm - recenzja gry
recenzja gry20 marca 2008
Akcja najnowszej części rozgrywa się ponownie podczas II wojny światowej. Trzecia Rzesza dominuje w Europie i przygotowuje się do ekspansji na wschód. Ich dalekosiężne plany ukrócić może tylko tajna operacja brytyjskiego wywiadu o kryptonimie „Sztorm”.
Mortyr: Operacja Sztorm - recenzja gryTerrorist Takedown 2 - recenzja gry
recenzja gry16 stycznia 2008
Wartości poniżej magicznej granicy „połówki” zawsze przychodzą z pewnym bólem, ale musi być sprawiedliwość na tym świecie. Niska cena nie podnosi jakości produktu. Ona powoduje, że łatwiej się pogodzić z jego wadami.
Terrorist Takedown 2 - recenzja gryHaze - recenzja gry
recenzja gry3 czerwca 2008
Jako żołnierz prywatnej korporacji Mantel walczymy w imię dobrej sprawy i strzelamy do biednych rebeliantów. Ale Mantel jest zły, a potem dociera do nas, że nasi koledzy są źli, no i Nektar też jest zły.
Haze - recenzja gryShadowgrounds Survivor - recenzja gry
recenzja gry23 stycznia 2008
Shadowgrounds Survivor ponownie przenosi nas do bazy kosmicznej na jednym z księżyców Jowisza, która w drugiej połowie XXI wieku została zaatakowana przez hordę obcych potworów. Tym razem do walki staje jednak nie jeden, ale aż trzech śmiałków.
Shadowgrounds Survivor - recenzja gryThe Club - recenzja gry
recenzja gry14 lutego 2008
Zadaniem gracza jest wcielić się w jednego z ośmiu wynajętych zabójców, którzy mierzą się ze sobą w śmiertelnie niebezpiecznych konkurencjach, na starannie ukrytych i w pełni monitorowanych torach i arenach.
The Club - recenzja gryRobert Ludlum’s The Bourne Conspiracy - recenzja gry
recenzja gry8 lipca 2008
Czy warto zagrać w Conspiracy dla samej możliwości sprania kilkuset łotrów w niezwykle efekciarski sposób?
Robert Ludlum’s The Bourne Conspiracy - recenzja gryMirror's Edge - recenzja gry
recenzja gry11 listopada 2008
Dużo złego i dużo dobrego można napisać o Mirror’s Edge. Gra wymaga cierpliwości i wyrozumiałości, a jej główną zaletą pozostaje to, o czym i tak wiedzieliśmy już na samym początku: odmienność.
Mirror's Edge - recenzja gry