Recenzje gier PC 63
Recenzje i oceny najważniejszych i najpopularniejszych gier
Recenzje gier na platformę: PC. Znajdziesz tu ponad 2500 tekstów o grach na tę platformę.
Runaway 2: Sen Żółwia - recenzja gry
recenzja gry17 stycznia 2007
Hitchcock powiedział, że film powinien zaczynać się od trzęsienia ziemi, potem zaś napięcie ma nieprzerwanie rosnąć. Twórcy gry Runaway'a 2 wzięli sobie tę uwagę – a raczej jej pierwszą połowę – do serca.
Runaway 2: Sen Żółwia - recenzja grySherlock Holmes: Przebudzenie - recenzja gry
recenzja gry16 stycznia 2007
Po tej kontynuacji sporo można sobie było obiecywać. Wynikało to głównie z tego, iż Adventures of Sherlock Holmes: The Silver Earring był świetną detektywistyczną przygodówką.
Sherlock Holmes: Przebudzenie - recenzja gryXpand Rally Xtreme - recenzja gry
recenzja gry9 stycznia 2007
Edycją Xtreme zainteresują się głównie te osoby, którym poprzednia część serii spodobała się. Przemawia za tym między innymi wygórowany poziom trudności.
Xpand Rally Xtreme - recenzja gryParaWorld - recenzja gry
recenzja gry8 stycznia 2007
Paraworld miał być grą, która wreszcie w udany sposób połączy tematykę dinozaurów z koncepcją RTS-a. Niestety, autorzy przespali chyba ostatnie 10 lat rozwoju tego gatunku.
ParaWorld - recenzja gryGuild Wars: Nightfall - recenzja gry
recenzja gry5 stycznia 2007
Nightfall przynosi jednak do świata poważne zmiany, które nie pozostają bez znaczenia także dla tej części graczy, którzy nowego dodatku nie zakupili.
Guild Wars: Nightfall - recenzja gryHeroes of Might & Magic V: Kuźnia Przeznaczenia - recenzja gry
recenzja gry4 stycznia 2007
Już od chwili ukazania się piątej części, można było – a nawet należało – spodziewać się dodatku. Zagadką pozostawało wyłącznie: jaka nacja się w nim pojawi, ile nowych rozwiązań zostanie zaimplementowanych i czy narzekania fanów nie skończą jak groch.
Heroes of Might & Magic V: Kuźnia Przeznaczenia - recenzja gryRayman Szalone Kórliki - recenzja gry
recenzja gry29 grudnia 2006
Jeśli więc na Twej drodze stanie białe, pozornie niewinnie wyglądające, uszate żyjątko, nie zastanawiaj się, tylko przepychaczem zatkaj mu otwór gębowy, zanim Twoje uszy zostaną trwale nadwyrężone dźwiękiem o koszmarnie przenikliwej częstotliwości.
Rayman Szalone Kórliki - recenzja gryEragon - recenzja gry
recenzja gry28 grudnia 2006
Jeśli myślisz, że czasy beznadziejnie słabych adaptacji filmowych już minęły, zagraj w Eragona. Albo nie, lepiej nie graj – takich przeżyć nie życzymy nikomu.
Eragon - recenzja gryTom Clancy's Rainbow Six Vegas - recenzja gry
recenzja gry22 grudnia 2006
Nadszedł Vegas. Inny Vegas. W tym przypadku „konsolowatość” rozgrywki nie jest dużym zaskoczeniem. O dziwo, producent bardziej przyłożył się jednak do tego projektu. Zwiększony realizm? Nie! Ogromne pokłady grywalności? Zdecydowanie tak!
Tom Clancy's Rainbow Six Vegas - recenzja gryX3 Reunion - recenzja gry
recenzja gry21 grudnia 2006
Trzeci X trzyma wysoki poziom, po raz wtóry przebijając poprzedniczkę zarówno pod względem wykonania technicznego, jak i grywalności.
X3 Reunion - recenzja gry
Warhammer: Mark of Chaos - recenzja gry
recenzja gry20 grudnia 2006
Wielki plus należy się za różnorodność jednostek i zgrabne odwzorowanie zasad WFB, zaś minus za optymalizację kodu i możliwość zrobienia z bohatera one-man-army.
Warhammer: Mark of Chaos - recenzja gryCezar IV - recenzja gry
recenzja gry19 grudnia 2006
Caesar IV imponuje rozmachem. Mimo iż do ukończenia gry należy przejść 13 misji, kampania liczy ich aż 26. Po skończeniu każdego ze scenariuszy mamy zawsze do wyboru dwa następne – jeden to ścieżka militarna, drugi – ekonomiczna.
Cezar IV - recenzja gryArmA: Armed Assault - recenzja gry
recenzja gry18 grudnia 2006
Armed Assault podąża tą samą ścieżką co jego prekursor. „Symulator pola walki” – na to określenie pracowało wiele gier, ale żadna nie dorównała Flashpointowi. Dopiero 5 lat po premierze ukazuje się godny naśladowca.
ArmA: Armed Assault - recenzja gry
Neverwinter Nights 2 - recenzja gry
recenzja gry15 grudnia 2006
Każdy, kto z błyskiem w oku wspomina dokonania Bioware sprzed lat, przy Neverwinter Nights 2 poczuje się jak w domu.
Neverwinter Nights 2 - recenzja gry
Dark Messiah of Might and Magic - recenzja gry
recenzja gry14 grudnia 2006
Pewne jest jedno, Dark Messiah of Might and Magic wart jest wydanej każdej na niego złotówki, pod warunkiem rzecz jasna posiadania odpowiedniego „kombajnu”.
Dark Messiah of Might and Magic - recenzja gry
Anno 1701 - recenzja gry
recenzja gry14 grudnia 2006
Anno 1701 to niezwykle wciągająca i atrakcyjna graficznie gra. Gra, która niestety padła ofiarą przekształceń pod kątem współczesnych graczy, którzy chętniej grają w tytuły łatwiejsze niż trudniejsze.
Anno 1701 - recenzja gryU-Boat: Morze Śródziemne - recenzja gry
recenzja gry11 grudnia 2006
U-Boat to szansa na popływanie po wodach Basenu Śródziemnego, a także u wybrzeży Afryki. To znacznie ożywiony świat gry, kilka nowych baz, jedna eksperymentalna łódź podwodna, wiele nowych portów i zero koncepcyjnych zmian względem Silent Huntera.
U-Boat: Morze Śródziemne - recenzja gry
Need for Speed Carbon - recenzja gry
recenzja gry8 grudnia 2006
Po buńczucznych zapowiedziach twórców mogliśmy się spodziewać zupełnie nowej jakości w dziedzinie wyścigów arcade. Kiedy jednak doszło do premiery, okazało się, że nie do końca tak jest.
Need for Speed Carbon - recenzja gryHeroes of Annihilated Empires - recenzja gry
recenzja gry8 grudnia 2006
Jacy powinni być Heroesi, żeby zostać grą roku 2006? Pytanie życzeniowe, ale dlaczego mamy nie stawiać sobie i innym ambitnych celów?
Heroes of Annihilated Empires - recenzja gryThe Mark - recenzja gry
recenzja gry6 grudnia 2006
Autorzy The Mark wyraźnie postawili na jedną kartę, wkładając cały swój wysiłek w efektowną grafikę. Nie można go jednak postawić na równi z najpopularniejszymi strzelankami ostatnich miesięcy.
The Mark - recenzja gryTajne Akta: Tunguska - recenzja gry
recenzja gry5 grudnia 2006
Tajne Akta: Tunguska to kawał dobrej roboty, kawał porządnej przygodówki point’n’click z kilkoma zaskakującymi zwrotami akcji i trzymającymi w napięciu cut-scenkami.
Tajne Akta: Tunguska - recenzja gry
Medieval II: Total War - recenzja gry
recenzja gry1 grudnia 2006
Medevial II to kolejna z serii gier strategicznych Total War. Formalnie jest to też remake pierwszej gry z tej serii, którą wydano cztery lata temu. Akcję gry osadzono w latach 1080 – 1530. Celem gracza jest podbicie ówczesnego świata.
Medieval II: Total War - recenzja gryPathologic - recenzja gry
recenzja gry30 listopada 2006
Pathologic to prawdziwa gra moralnego niepokoju, jednak na drodze do zrozumienia jej stoi bardzo gruby mur niedopracowania technicznego.
Pathologic - recenzja gryThe Elder Scrolls IV: Knights of the Nine - recenzja gry
recenzja gry27 listopada 2006
Przygoda rozpoczyna się w Anvil, gdzie miejscowy kościół pada ofiarą tajemniczego ataku. Wszyscy obecni w budynku ludzie zostają zamordowani, wokół jest pełno krwi, a w podziemiach błąkają się agresywnie nastawione duchy.
The Elder Scrolls IV: Knights of the Nine - recenzja gry