Recenzje gier PC 68
Recenzje i oceny najważniejszych i najpopularniejszych gier
Recenzje gier na platformę: PC. Znajdziesz tu ponad 2500 tekstów o grach na tę platformę.
Conflict: Global Storm - recenzja gry
recenzja gry9 marca 2006
Global Storm to pierwszy od niepamiętnych czasów grywalny reprezentant serii Conflict. Gra doczekała się wielu upragnionych modyfikacji, dzięki czemu można nareszcie stwierdzić, iż zabawa potrafi sprawiać dużą przyjemność.
Conflict: Global Storm - recenzja gryDungeons & Dragons Online: Stormreach - recenzja gry
recenzja gry8 marca 2006
Zapraszamy wszystkich miłośników systemu D&D, lubiących przeczesywanie mrocznych lochów i jaskiń w towarzystwie innych maniaków takiej zabawy. Ci, którzy identyfikują się z grami cRPG oraz grywali w normalne RPG, na pewno poczują się tu jak w domu.
Dungeons & Dragons Online: Stormreach - recenzja gryWładca Pierścieni: Bitwa o Śródziemie II - recenzja gry
recenzja gry3 marca 2006
EA rzadko aż tak dobitnie udowadnia, że potrafi wydać sequela z wyobraźnią. BfME2 jest nie tylko solidnym RTS-em, ale i gratką dla każdego, który na temat Śródziemia wie trochę więcej, niż zostało powiedziane w filmach.
Władca Pierścieni: Bitwa o Śródziemie II - recenzja gryStar Wars: Empire At War - recenzja gry
recenzja gry2 marca 2006
W EaW znajdziesz wszystko, co rozsławiło Gwiezdne Wojny. Dostaniesz szturmowców w białym plastiku, Lorda Vadera duszącego rebeliantów, trójkątne niszczyciele, X-wingi oraz Sokoła Millenium. Całość polana lekkim, RTS-owym sosem i dopięta na ostatni guzik.
Star Wars: Empire At War - recenzja gryTom Clancy's Rainbow Six: Lockdown - recenzja gry
recenzja gry1 marca 2006
„Lockdown” jest nieporównywalnie prostszy od swoich poprzedników i to niestety wyraźnie widać. Dostaliśmy jednak w miarę przyzwoity produkt, przy którym można spędzić kilkanaście godzin wolnego czasu, szczególnie w dopracowanym trybie multiplayer.
Tom Clancy's Rainbow Six: Lockdown - recenzja gryLula 3D - recenzja gry
recenzja gry28 lutego 2006
Od ostatniego spotkania z Lulą nieco się zmieniło – teraz zgrabna blondynka zajmuje się produkcją własnych filmów porno. Razem z bohaterką trafiamy do willi w Beverly Hills, na terenie której trwają zdjęcia do jej nowej produkcji...
Lula 3D - recenzja gryTorino 2006 - recenzja gry
recenzja gry23 lutego 2006
Torino 2006, niespełniony sen polskich sportowców, deweloperów i wszystkich graczy, którzy zechcieli zagrać w tę grę. Słaba oprawa audiowizualna, mała ilość dyscyplin, zbyt łatwa, a do tego niesamowicie krótka. Czy ktoś chciałby zagrać w taką grę?
Torino 2006 - recenzja gryHammer & Sickle: Czerwony Sztorm - recenzja gry
recenzja gry22 lutego 2006
W tytułach z serii Silent Storm mieliśmy do czynienia z niezbyt wyszukaną fabułą. Akcja Hammer & Sickle rozgrywa się w 1949 roku, wcielamy się w postać rosyjskiego szpiega mającego przedostać się do okupowanych Niemiec – w tej kwestii jest ciekawie.
Hammer & Sickle: Czerwony Sztorm - recenzja gryRollerCoaster Tycoon 3: Soaked! - recenzja gry
recenzja gry21 lutego 2006
RollerCoaster Tycoon 3: Soaked! powinien zadowolić wszystkich, którym obcowanie z podstawową wersją gry sprawiało przyjemność. Dodatek nie wniósł rewolucyjnych zmian do rozgrywki, wprowadził natomiast sporą liczbę nowych elementów.
RollerCoaster Tycoon 3: Soaked! - recenzja gryCommand & Conquer: The First Decade - recenzja gry
recenzja gry17 lutego 2006
Command & Conquer: The First Decade podsumowuje dziesięcioletnią historię serii i umożliwia ponowne zagłębienie się w zmagania pomiędzy zwaśnionymi frakcjami. Kompilacja oferuje niemal wszystkie produkcje z cyklu oraz liczne bonusy.
Command & Conquer: The First Decade - recenzja gryTrzej Muszkieterowie - recenzja gry
recenzja gry16 lutego 2006
Całkiem zabawna historia rozpoczyna się w roku 1628. Podczas, gdy trójka muszkieterów siedzi przy stole w gospodzie „Pod Czerwonym Gołębiem”, rozmawiając o tajemniczym porwaniu swych druhów, przez drzwi wpada zziajany D’Artagnan...
Trzej Muszkieterowie - recenzja gryKnights of the Temple II: Czas Demonów - recenzja gry
recenzja gry15 lutego 2006
Słowacy napisali, Holendrzy wydali, a my oceniamy – niestety, niezbyt wysoko. „Średniowieczny” hack’n’slash, zarówno w kwestii realiów, jak i wykonania.
Knights of the Temple II: Czas Demonów - recenzja gryDead to Rights II: Hell to Pay - recenzja gry
recenzja gry2 lutego 2006
Dead to Rights II tak na dobrą sprawę zadowoli jedynie graczy spragnionych strzelanin, w których trzeba trzymać palec na spuście i niczym innym się nie interesować. Gra bywa frustrująca.
Dead to Rights II: Hell to Pay - recenzja gryGods: Kraina Nieskończoności - recenzja gry
recenzja gry31 stycznia 2006
Rozwinięty handel i potwory do bicia. Z drugiej strony poczucie pustki i biedoty. Z całą pewnością Gods coś w sobie mają, co do nich przyciąga, ale może to być tęsknota za erpegami.
Gods: Kraina Nieskończoności - recenzja gry25 to Life - recenzja gry
recenzja gry27 stycznia 2006
„25 to Life z całą pewnością nie zachwyci ani sympatyków Counter-strike’a, ani Enemy Territory, ani tym bardziej osób spragnionych dynamicznych strzelanek dla pojedynczego gracza. Nie ukrywam, iż potyczki w Sieci sprawiały mi pewną przyjemność...”
25 to Life - recenzja gryVivisector: Dusza Bestii - recenzja gry
recenzja gry25 stycznia 2006
Z jednej strony Vivisector sprawia wrażenie klimatycznej produkcji, przy której można mile spędzić kilkanaście godzin wolnego czasu, z drugiej jednak razi niedopracowanymi lub przestarzałymi elementami rozgrywki. Niełatwo ją jednoznacznie ocenić.
Vivisector: Dusza Bestii - recenzja gryKao: Tajemnica Wulkanu - recenzja gry
recenzja gry24 stycznia 2006
Kangurek Kao w trzeciej swojej odsłonie powraca nieco zmieniony. Odziany został w szykowny strój. Ponadto w Tajemnicy Wulkanu nie doświadczysz integracji ze zwierzętami, ani nie będziesz ich w znaczącym stopniu wykorzystywał do swoich celów.
Kao: Tajemnica Wulkanu - recenzja gryKameleon - recenzja gry
recenzja gry20 stycznia 2006
Lata osiemdziesiąte XX wieku. Bohaterem jest były agent CIA, wyrzucony z roboty z powodu samowolnej próby wyjaśnienia przyczyn zabójstwa swoich rodziców. Tak oto zaczyna się interesująca skradanka, o której istnieniu mało kto wie.
Kameleon - recenzja grySpace Rangers 2: Rebelia - recenzja gry
recenzja gry19 stycznia 2006
Gra znakomita pod każdym względem. Przywraca wspomnienia o eksploracji Morza Karaibskiego w Sid Meier’s Pirates! czy przestrzeni kosmicznej we Frontierze. Rozległy świat i pełna swoboda działań!
Space Rangers 2: Rebelia - recenzja gryBattlefield 2: Jednostki Specjalne - recenzja gry
recenzja gry17 stycznia 2006
Przerzucenie nacisku na walkę piechoty dało więcej finezyjnych akcji i szturmów wykonywanych przez duże grupy żołnierzy. Nowe gadżety pozwalają się wybawić i dotrzeć od miejsc inaczej niedostępnych. To dobry dodatek.
Battlefield 2: Jednostki Specjalne - recenzja gryThe Movies - recenzja gry
recenzja gry13 stycznia 2006
Lionhead nigdy nie wydało trzech gier w przeciągu jednego roku. Tym razem zrobiło to na przestrzeni 4 miesięcy. Gdyby rzeczywisty rynek był tak przewidywalny jak w ten przedstawiony The Movies, Molyneux i spółka byliby skazani na kąpiele w szampanie.
The Movies - recenzja gryCrime Life: Gang Wars - recenzja gry
recenzja gry12 stycznia 2006
Na pierwszy rzut oka mogłoby wydawać się, iż Crime Life oferuje wyjątkowo otwartą rozgrywkę. Mamy duże miasto podzielone na kilka dzielnic, pomiędzy którymi możemy się dowolnie przemieszczać. Szybko się jednak okazuje, iż zabawa jest bardzo ograniczona.
Crime Life: Gang Wars - recenzja gryRTL Ski Jumping 2006 - recenzja gry
recenzja gry9 stycznia 2006
„RTL Ski Jumping 2006 są bardziej rozbudowane niż Skoki narciarskie 2006. Tryb Kariery posiada dużo opcji, wymaga więcej kombinowania i myślenia. Nie obniża to oceny polskich skoków, czekałem jednak na grę, która zmusi mnie do szukania nowych rozwiązań.”
RTL Ski Jumping 2006 - recenzja gryStubbs the Zombie in Rebel Without a Pulse - recenzja gry
recenzja gry5 stycznia 2006
Bohaterem gry jest Edward Stubblefield, nieudolny komiwojażer, który w 1933 roku zostaje zastrzelony przez potencjalnego klienta i zakopany sześć stóp pod ziemią. Wskutek nieprzewidzianych okoliczności, w roku 1959 Edward ponownie budzi się do życia...
Stubbs the Zombie in Rebel Without a Pulse - recenzja gry