Polecamy Recenzje Przed premierą Publicystyka Warto zagrać Artykuły PREMIUM

Recenzje gier PC 68

Recenzje i oceny najważniejszych i najpopularniejszych gier

Recenzje gier na platformę: PC. Znajdziesz tu ponad 2500 tekstów o grach na tę platformę.

Act of War: High Treason - recenzja gry

recenzja gry13 kwietnia 2006

Eugen Systems oddało w nasze ręce kolejny dobry produkt – nad Act of War: High Treason można przyjemnie spędzić kilka wieczorów.

Act of War: High Treason - recenzja gry

Z Moskwy po Berlin - recenzja gry

recenzja gry12 kwietnia 2006

Na bazie silnika z Desert Rats vs. Afrika Korps powstało kilka tytułów: 1944: Battle of the Bulge, D-Day czy Z Moskwy po Berlin – tak samo wyglądające, ale na pewno nie równie ciekawe, jak Pustynne Szczury.

Z Moskwy po Berlin - recenzja gry
Tomb Raider: Legenda - recenzja gry

Tomb Raider: Legenda - recenzja gry

recenzja gry11 kwietnia 2006

Mamy do czynienia z jedną z najciekawiej zrealizowanych gier TPP – po latach „przerwy” Lara doczekała się udanej kontynuacji swych przygód, nie można się przy niej nudzić.

Tomb Raider: Legenda - recenzja gry

The Sims 2: Własny Biznes - recenzja gry

recenzja gry5 kwietnia 2006

The Sims 2 własny biznes to trzeci już dodatek jednej z najbardziej popularnych gier ostatnich lat. Tym razem jest on przeznaczony dla ludzi pragnących sprawdzić się w roli biznesmena.

The Sims 2: Własny Biznes - recenzja gry

Commandos: Strike Force - recenzja gry

recenzja gry4 kwietnia 2006

Na nic zdały się błagania fanów starego Commandosa. Informacja o metamorfozie ze strategii do zwykłego FPS-a stała się dla wielu końcem serii, jeszcze na długo, zanim gra trafiła na półki sklepowe. Przekonajmy się, czy ich podstawy były uzasadnione.

Commandos: Strike Force - recenzja gry
Call of Cthulhu: Mroczne Zakątki Świata - recenzja gry

Call of Cthulhu: Mroczne Zakątki Świata - recenzja gry

recenzja gry31 marca 2006

Dla wielbicieli prozy Howarda Phillipsa Lovecrafta, Innsmouth to nazwa kultowa – a Dark Corners of the Earth bardzo intensywnie nawiązuje do literackiego pierwowzoru. Przy czym produkt to bardzo specyficzny, który wymyka się zaszufladkowaniu.

Call of Cthulhu: Mroczne Zakątki Świata - recenzja gry

HotDogs HotGirls - recenzja gry

recenzja gry30 marca 2006

HotDogs HotGirls prezentuje się zdecydowanie lepiej niż można byłoby początkowo sądzić. Z całą pewnością nie można jednak określić tej gry mianem pełnoprawnej strategii, gdyż elementy ekonomiczne zostały w bardzo dużym stopniu uproszczone.

HotDogs HotGirls - recenzja gry

Agatha Christie: I Nie Było Już Nikogo - recenzja gry

recenzja gry28 marca 2006

Z różnych stron Anglii na małą wysepkę przybywa dziesięć, jakże odmiennych, osób. Chociaż preteksty, na podstawie których zdecydowali się odbyć tę niezwykłą podróż, pozostają ich tajemnicą, każda z nich została zaproszona przez pana U.N. Owena...

Agatha Christie: I Nie Było Już Nikogo - recenzja gry
The Elder Scrolls IV: Oblivion - recenzja gry

The Elder Scrolls IV: Oblivion - recenzja gry

recenzja gry27 marca 2006

Najbardziej wyczekiwana gra ostatnich miesięcy ląduje z wielkim hukiem i od razu udowadnia, że śmiało można ją wymieniać obok najlepszych RPG-ów w historii.

The Elder Scrolls IV: Oblivion - recenzja gry

Ojciec chrzestny - recenzja gry na PC

recenzja gry24 marca 2006

Oczekiwania związane z tym tytułem, skutecznie podgrzewane przez kampanię informacyjną były ogromne. Czy fabuła to wystarczający argument, aby zrównoważyć słabe strony komputerowego Ojca chrzestnego?

Ojciec chrzestny - recenzja gry na PC
TOCA Race Driver 3 - recenzja gry na PC

TOCA Race Driver 3 - recenzja gry na PC

recenzja gry17 marca 2006

Nie imponująca grafika uczyniła ToCĘ znaną – gracze od pierwszej części ubóstwiali świetnie zrealizowane zniszczenia karoserii. Nie inaczej jest tym razem... Lekkie uderzenie kończy się wygięciem blach, zbiciem lamp czy urwaniem lusterek.

TOCA Race Driver 3 - recenzja gry na PC

Crashday - recenzja gry

recenzja gry15 marca 2006

Pierwsze informacje o Crashday’u pojawiły się pod koniec 2002 roku. Już wtedy firma Moonbyte pokazała pokaźną galerię zdjęć pochodzących z gry, które wyglądały bardzo atrakcyjnie. Wydawało się, że finalny produkt nadjedzie w ciągu kilku miesięcy...

Crashday - recenzja gry

Tycoon City: New York - recenzja gry

recenzja gry14 marca 2006

Tycoon City: New York tak na dobrą sprawę nie jest pełnoprawną strategią ekonomiczną. O posiadane fundusze rzadko kiedy trzeba się martwić – niemniej można przy niej bardzo miło niejeden wieczór spędzić.

Tycoon City: New York - recenzja gry

Conflict: Global Storm - recenzja gry

recenzja gry9 marca 2006

Global Storm to pierwszy od niepamiętnych czasów grywalny reprezentant serii Conflict. Gra doczekała się wielu upragnionych modyfikacji, dzięki czemu można nareszcie stwierdzić, iż zabawa potrafi sprawiać dużą przyjemność.

Conflict: Global Storm - recenzja gry

Dungeons & Dragons Online: Stormreach - recenzja gry

recenzja gry8 marca 2006

Zapraszamy wszystkich miłośników systemu D&D, lubiących przeczesywanie mrocznych lochów i jaskiń w towarzystwie innych maniaków takiej zabawy. Ci, którzy identyfikują się z grami cRPG oraz grywali w normalne RPG, na pewno poczują się tu jak w domu.

Dungeons & Dragons Online: Stormreach - recenzja gry
Władca Pierścieni: Bitwa o Śródziemie II - recenzja gry

Władca Pierścieni: Bitwa o Śródziemie II - recenzja gry

recenzja gry3 marca 2006

EA rzadko aż tak dobitnie udowadnia, że potrafi wydać sequela z wyobraźnią. BfME2 jest nie tylko solidnym RTS-em, ale i gratką dla każdego, który na temat Śródziemia wie trochę więcej, niż zostało powiedziane w filmach.

Władca Pierścieni: Bitwa o Śródziemie II - recenzja gry

Star Wars: Empire At War - recenzja gry

recenzja gry2 marca 2006

W EaW znajdziesz wszystko, co rozsławiło Gwiezdne Wojny. Dostaniesz szturmowców w białym plastiku, Lorda Vadera duszącego rebeliantów, trójkątne niszczyciele, X-wingi oraz Sokoła Millenium. Całość polana lekkim, RTS-owym sosem i dopięta na ostatni guzik.

Star Wars: Empire At War - recenzja gry

Tom Clancy's Rainbow Six: Lockdown - recenzja gry

recenzja gry1 marca 2006

„Lockdown” jest nieporównywalnie prostszy od swoich poprzedników i to niestety wyraźnie widać. Dostaliśmy jednak w miarę przyzwoity produkt, przy którym można spędzić kilkanaście godzin wolnego czasu, szczególnie w dopracowanym trybie multiplayer.

Tom Clancy's Rainbow Six: Lockdown - recenzja gry

Lula 3D - recenzja gry

recenzja gry28 lutego 2006

Od ostatniego spotkania z Lulą nieco się zmieniło – teraz zgrabna blondynka zajmuje się produkcją własnych filmów porno. Razem z bohaterką trafiamy do willi w Beverly Hills, na terenie której trwają zdjęcia do jej nowej produkcji...

Lula 3D - recenzja gry

Torino 2006 - recenzja gry

recenzja gry23 lutego 2006

Torino 2006, niespełniony sen polskich sportowców, deweloperów i wszystkich graczy, którzy zechcieli zagrać w tę grę. Słaba oprawa audiowizualna, mała ilość dyscyplin, zbyt łatwa, a do tego niesamowicie krótka. Czy ktoś chciałby zagrać w taką grę?

Torino 2006 - recenzja gry

Hammer & Sickle: Czerwony Sztorm - recenzja gry

recenzja gry22 lutego 2006

W tytułach z serii Silent Storm mieliśmy do czynienia z niezbyt wyszukaną fabułą. Akcja Hammer & Sickle rozgrywa się w 1949 roku, wcielamy się w postać rosyjskiego szpiega mającego przedostać się do okupowanych Niemiec – w tej kwestii jest ciekawie.

Hammer & Sickle: Czerwony Sztorm - recenzja gry

RollerCoaster Tycoon 3: Soaked! - recenzja gry

recenzja gry21 lutego 2006

RollerCoaster Tycoon 3: Soaked! powinien zadowolić wszystkich, którym obcowanie z podstawową wersją gry sprawiało przyjemność. Dodatek nie wniósł rewolucyjnych zmian do rozgrywki, wprowadził natomiast sporą liczbę nowych elementów.

RollerCoaster Tycoon 3: Soaked! - recenzja gry

Command & Conquer: The First Decade - recenzja gry

recenzja gry17 lutego 2006

Command & Conquer: The First Decade podsumowuje dziesięcioletnią historię serii i umożliwia ponowne zagłębienie się w zmagania pomiędzy zwaśnionymi frakcjami. Kompilacja oferuje niemal wszystkie produkcje z cyklu oraz liczne bonusy.

Command & Conquer: The First Decade - recenzja gry

Trzej Muszkieterowie - recenzja gry

recenzja gry16 lutego 2006

Całkiem zabawna historia rozpoczyna się w roku 1628. Podczas, gdy trójka muszkieterów siedzi przy stole w gospodzie „Pod Czerwonym Gołębiem”, rozmawiając o tajemniczym porwaniu swych druhów, przez drzwi wpada zziajany D’Artagnan...

Trzej Muszkieterowie - recenzja gry