Recenzje gier PC 62
Recenzje i oceny najważniejszych i najpopularniejszych gier
Recenzje gier na platformę: PC. Znajdziesz tu ponad 2500 tekstów o grach na tę platformę.
Battlestations: Midway - recenzja gry
recenzja gry26 lutego 2007
Niezapowiedziana wizyta japońskich samolotów w bazie amerykańskiej marynarki wojennej w Pearl Harbor odbyła się rankiem 7 grudnia 1941. Każdy, kto nie spał na lekcjach historii, powinien kojarzyć piekło, jakie się tam wówczas rozpętało...
Battlestations: Midway - recenzja gryInfernal - recenzja gry
recenzja gry23 lutego 2007
Gdybym miał wskazać najlepszą polską produkcję wydaną do tej pory, bez wahania wymieniłbym Infernal. Jestem dumny, że po przyjemnym Painkillerze doczekaliśmy się kolejnej gry na wysokim, światowym poziomie.
Infernal - recenzja gryMaelstrom - recenzja gry
recenzja gry22 lutego 2007
Maelstrom na pierwszy rzut oka sprawia wrażenie niedopracowanego RTS-a, wykorzystującego typowe rozwiązania znane z tego typu produkcji. Po kilku godzinach rozgrywki wciąż pozostaje takim niedopracowanym RTS-em.
Maelstrom - recenzja gryArtur i Minimki - recenzja gry
recenzja gry16 lutego 2007
Artur i Minimki jest grą piękną zarówno w warstwie oprawy jak i w przesłaniu opowieści, choć trudno się tu zachwycać pomysłem i samą fabułą, będącymi dokładną kopią filmowej historii.
Artur i Minimki - recenzja grySam & Max: Season 1 – The Mole, the Mob, and the Meatball - recenzja gry
recenzja gry13 lutego 2007
Krótkie terminy oddzielające poszczególne epizody sprawiły, że podstawową wadą gry stała się potworna wtórność. Zabrakło świeżości i elementu zaskoczenia.
Sam & Max: Season 1 – The Mole, the Mob, and the Meatball - recenzja gryThe Sims: Historie z życia wzięte - recenzja gry
recenzja gry6 lutego 2007
Od pewnego czasu zafascynowani tworzeniem wirtualnych rodzin gracze zadają sobie ważne pytanie – jakich ciekawych pomysłów nie użyto jeszcze w dodatkach do obu części The Sims?
The Sims: Historie z życia wzięte - recenzja gryBroken Sword: Anioł Śmierci - recenzja gry
recenzja gry31 stycznia 2007
George wyprzystojniał, ale poza tym nic się nie zmieniło – dalej ma wyjątkową zdolność do „pakowania się” w zawiłe i skomplikowane sprawy.
Broken Sword: Anioł Śmierci - recenzja gryAgatha Christie: Morderstwo w Orient Expresie - recenzja gry
recenzja gry25 stycznia 2007
Morderstwo w Orient Expressie zapewne nie dokona rewolucji w gatunku gier przygodowych. Ale z pewnością jest to produkcja, po którą mogą spokojnie sięgnąć fani gatunku.
Agatha Christie: Morderstwo w Orient Expresie - recenzja gryTwierdza Legendy - recenzja gry
recenzja gry24 stycznia 2007
Ekonomiczno-wojenna symulacja średniowiecznego zamku powraca w dodatku ze świetną fabułą! Tyle, że ta twierdza została nieźle przebudowana i nie jest już taka sama – stała się wojenno-ekonomiczną grą. Czy jej to wyszło na dobre?
Twierdza Legendy - recenzja gry18 Wheels of Steel: Haulin' - recenzja gry
recenzja gry22 stycznia 2007
Haul znaczy ciągnąć, przewozić. I tak też – z grubsza biorąc – wygląda ta gra: prawie bez przerwy coś ciągniemy, w tę i we w tę.
18 Wheels of Steel: Haulin' - recenzja gryWorld of Warcraft: The Burning Crusade - recenzja gry
recenzja gry19 stycznia 2007
Krótka wersja recenzji brzmi: Blizzard, WoW, Burning Crusade – i wszystko jasne. Bardziej dociekliwych z Was zapraszam do podsłuchania nie byle jakiej rozmowy. Rozmowy o Burning Crusade.
World of Warcraft: The Burning Crusade - recenzja gryRunaway 2: Sen Żółwia - recenzja gry
recenzja gry17 stycznia 2007
Hitchcock powiedział, że film powinien zaczynać się od trzęsienia ziemi, potem zaś napięcie ma nieprzerwanie rosnąć. Twórcy gry Runaway'a 2 wzięli sobie tę uwagę – a raczej jej pierwszą połowę – do serca.
Runaway 2: Sen Żółwia - recenzja grySherlock Holmes: Przebudzenie - recenzja gry
recenzja gry16 stycznia 2007
Po tej kontynuacji sporo można sobie było obiecywać. Wynikało to głównie z tego, iż Adventures of Sherlock Holmes: The Silver Earring był świetną detektywistyczną przygodówką.
Sherlock Holmes: Przebudzenie - recenzja gryXpand Rally Xtreme - recenzja gry
recenzja gry9 stycznia 2007
Edycją Xtreme zainteresują się głównie te osoby, którym poprzednia część serii spodobała się. Przemawia za tym między innymi wygórowany poziom trudności.
Xpand Rally Xtreme - recenzja gryParaWorld - recenzja gry
recenzja gry8 stycznia 2007
Paraworld miał być grą, która wreszcie w udany sposób połączy tematykę dinozaurów z koncepcją RTS-a. Niestety, autorzy przespali chyba ostatnie 10 lat rozwoju tego gatunku.
ParaWorld - recenzja gryGuild Wars: Nightfall - recenzja gry
recenzja gry5 stycznia 2007
Nightfall przynosi jednak do świata poważne zmiany, które nie pozostają bez znaczenia także dla tej części graczy, którzy nowego dodatku nie zakupili.
Guild Wars: Nightfall - recenzja gryHeroes of Might & Magic V: Kuźnia Przeznaczenia - recenzja gry
recenzja gry4 stycznia 2007
Już od chwili ukazania się piątej części, można było – a nawet należało – spodziewać się dodatku. Zagadką pozostawało wyłącznie: jaka nacja się w nim pojawi, ile nowych rozwiązań zostanie zaimplementowanych i czy narzekania fanów nie skończą jak groch.
Heroes of Might & Magic V: Kuźnia Przeznaczenia - recenzja gryRayman Szalone Kórliki - recenzja gry
recenzja gry29 grudnia 2006
Jeśli więc na Twej drodze stanie białe, pozornie niewinnie wyglądające, uszate żyjątko, nie zastanawiaj się, tylko przepychaczem zatkaj mu otwór gębowy, zanim Twoje uszy zostaną trwale nadwyrężone dźwiękiem o koszmarnie przenikliwej częstotliwości.
Rayman Szalone Kórliki - recenzja gryEragon - recenzja gry
recenzja gry28 grudnia 2006
Jeśli myślisz, że czasy beznadziejnie słabych adaptacji filmowych już minęły, zagraj w Eragona. Albo nie, lepiej nie graj – takich przeżyć nie życzymy nikomu.
Eragon - recenzja gryTom Clancy's Rainbow Six Vegas - recenzja gry
recenzja gry22 grudnia 2006
Nadszedł Vegas. Inny Vegas. W tym przypadku „konsolowatość” rozgrywki nie jest dużym zaskoczeniem. O dziwo, producent bardziej przyłożył się jednak do tego projektu. Zwiększony realizm? Nie! Ogromne pokłady grywalności? Zdecydowanie tak!
Tom Clancy's Rainbow Six Vegas - recenzja gryX3 Reunion - recenzja gry
recenzja gry21 grudnia 2006
Trzeci X trzyma wysoki poziom, po raz wtóry przebijając poprzedniczkę zarówno pod względem wykonania technicznego, jak i grywalności.
X3 Reunion - recenzja gryWarhammer: Mark of Chaos - recenzja gry
recenzja gry20 grudnia 2006
Wielki plus należy się za różnorodność jednostek i zgrabne odwzorowanie zasad WFB, zaś minus za optymalizację kodu i możliwość zrobienia z bohatera one-man-army.
Warhammer: Mark of Chaos - recenzja gryCezar IV - recenzja gry
recenzja gry19 grudnia 2006
Caesar IV imponuje rozmachem. Mimo iż do ukończenia gry należy przejść 13 misji, kampania liczy ich aż 26. Po skończeniu każdego ze scenariuszy mamy zawsze do wyboru dwa następne – jeden to ścieżka militarna, drugi – ekonomiczna.
Cezar IV - recenzja gryArmA: Armed Assault - recenzja gry
recenzja gry18 grudnia 2006
Armed Assault podąża tą samą ścieżką co jego prekursor. „Symulator pola walki” – na to określenie pracowało wiele gier, ale żadna nie dorównała Flashpointowi. Dopiero 5 lat po premierze ukazuje się godny naśladowca.
ArmA: Armed Assault - recenzja gry