Polecamy Recenzje Przed premierą Publicystyka Warto zagrać Artykuły PREMIUM

Recenzje gier PC 62

Recenzje i oceny najważniejszych i najpopularniejszych gier

Recenzje gier na platformę: PC. Znajdziesz tu ponad 2500 tekstów o grach na tę platformę.

Command & Conquer 3: Wojny o Tyberium - recenzja gry

Command & Conquer 3: Wojny o Tyberium - recenzja gry

recenzja gry30 marca 2007

Jeśli mienisz się fanem cyklu Command & Conquer i nie rozpocząłeś przygody z serią od gry Generals, powinieneś już teraz biec do sklepu.

Command & Conquer 3: Wojny o Tyberium - recenzja gry

Redneck Kentucky i Nowa Generacja Kurek - recenzja gry

recenzja gry27 marca 2007

Zasady Recnecka są równie proste jak jej instalacja, w pięć minut musimy ustrzelić jak największą liczbę kurczaków. A wszystko w kreskówkowej stylistyce, ładnych teksturach, z fajną animacją.

Redneck Kentucky i Nowa Generacja Kurek - recenzja gry

Supreme Commander - recenzja gry

recenzja gry22 marca 2007

Z taką nazwą nie można liczyć na taryfę ulgową. Chris Taylor mógł swoje najnowsze dzieło ochrzcić jeszcze mianem: The Ultimate General albo Total Annihilation 2: There Will Be Totally Nothing Left – ale niewiele by to zmieniło.

Supreme Commander - recenzja gry

Battlefield 2142: Northern Strike - recenzja gry

recenzja gry21 marca 2007

Zgodnie z oczekiwaniami: nic specjalnego. Niemniej jednak fani gry nie zawiodą się na Północnej Ofensywie.

Battlefield 2142: Northern Strike - recenzja gry

UFO: Afterlight - Bitwa o Marsa - recenzja gry

recenzja gry21 marca 2007

Po latach dreptania śladami Enemy Unknown, Altar stworzył coś, co jest nową jakością. Trzecia część sagi to nie tylko zupełnie inny świat, ale i garść interesujących pomysłów.

UFO: Afterlight - Bitwa o Marsa - recenzja gry
Resident Evil 4 - recenzja gry na PC

Resident Evil 4 - recenzja gry na PC

recenzja gry19 marca 2007

Fable i Jade Empire pokazały, jak należy przenosić gry z konsoli i szkoda, że Capcom wynajął do pracy tych samych partaczy co w wypadku Onimushy i Devil May Cry.

Resident Evil 4 - recenzja gry na PC

Code of Honor: Francuska Legia Cudzoziemska - recenzja gry

recenzja gry16 marca 2007

Gra pochodząca ze stajni City Interactive jest chyba pierwszą pozycją (przynajmniej ja innej nie kojarzę), traktującą o Legii Cudzoziemskiej. Szkoda tylko, że potencjał, jaki oferowało wybrane przez twórców zagadnienie, nie zostało w pełni wykorzystane.

Code of Honor: Francuska Legia Cudzoziemska - recenzja gry

War Front: Punkt Zwrotny - recenzja gry

recenzja gry14 marca 2007

War Front: Turning Point ma zadatki na prawdziwego kopciuszka. Zrodzony w węgierskim studiu Digital Reality, w zapowiedziach obiecujący wspaniałą fabułę i jednostki niewidziane w żadnym innym RTS-ie w realiach II WŚ.

War Front: Punkt Zwrotny - recenzja gry

Europa Universalis III - recenzja gry

recenzja gry13 marca 2007

EU3 jest znakomitą propozycją dla osób szukających poważniejszego wyzwania dla ich szarych komórek i nie odczuwających na widok atlasu historycznego potrzeby ucieczki.

Europa Universalis III - recenzja gry

Silverfall - recenzja gry

recenzja gry12 marca 2007

Silverfall ma tak samo dużo wad co zalet. Zależy co kto lubi, kto czego oczekuje i co jest dla niego mniej lub bardziej istotne. Osoby liczące na porządnego, hardcorowego i miodnego hack’n’slasha – mogą do oceny dodać sobie spokojnie jeszcze 5 procent.

Silverfall - recenzja gry
Jade Empire: Edycja Specjalna - recenzja gry

Jade Empire: Edycja Specjalna - recenzja gry

recenzja gry8 marca 2007

Jade Empire: SE, gra dwa lata temu nowatorska, choć i wówczas krytykowana za to i owo, ukazuje się wreszcie na PC. Czy ktokolwiek, kogo fascynują gry RPG może pozwolić, by taka okazja wyśliznęła mu się z rąk?

Jade Empire: Edycja Specjalna - recenzja gry

The Sims 2: Cztery pory roku - recenzja gry

recenzja gry7 marca 2007

The Sims 2: Cztery pory roku z jednej strony może się podobać, z drugiej pozostawia jednak spore poczucie niedosytu. Pochwalić należy rozbudowane opcje zarządzania własnym ogrodem, a także sporą liczbę czynności, które możemy wykonywać zimą.

The Sims 2: Cztery pory roku - recenzja gry

RTL Ski Jumping 2007 - recenzja gry

recenzja gry27 lutego 2007

Skalę innowacji, na jaką porwali się autorzy gry, określę jednym słowem – mielizna. Można narzekać, że EA Sports wydaje rokrocznie tę samą FIFĘ, ale oni przynajmniej zmieniają kolorki w menu.

RTL Ski Jumping 2007 - recenzja gry

Battlestations: Midway - recenzja gry

recenzja gry26 lutego 2007

Niezapowiedziana wizyta japońskich samolotów w bazie amerykańskiej marynarki wojennej w Pearl Harbor odbyła się rankiem 7 grudnia 1941. Każdy, kto nie spał na lekcjach historii, powinien kojarzyć piekło, jakie się tam wówczas rozpętało...

Battlestations: Midway - recenzja gry

Infernal - recenzja gry

recenzja gry23 lutego 2007

Gdybym miał wskazać najlepszą polską produkcję wydaną do tej pory, bez wahania wymieniłbym Infernal. Jestem dumny, że po przyjemnym Painkillerze doczekaliśmy się kolejnej gry na wysokim, światowym poziomie.

Infernal - recenzja gry

Maelstrom - recenzja gry

recenzja gry22 lutego 2007

Maelstrom na pierwszy rzut oka sprawia wrażenie niedopracowanego RTS-a, wykorzystującego typowe rozwiązania znane z tego typu produkcji. Po kilku godzinach rozgrywki wciąż pozostaje takim niedopracowanym RTS-em.

Maelstrom - recenzja gry

Artur i Minimki - recenzja gry

recenzja gry16 lutego 2007

Artur i Minimki jest grą piękną zarówno w warstwie oprawy jak i w przesłaniu opowieści, choć trudno się tu zachwycać pomysłem i samą fabułą, będącymi dokładną kopią filmowej historii.

Artur i Minimki - recenzja gry

Sam & Max: Season 1 – The Mole, the Mob, and the Meatball - recenzja gry

recenzja gry13 lutego 2007

Krótkie terminy oddzielające poszczególne epizody sprawiły, że podstawową wadą gry stała się potworna wtórność. Zabrakło świeżości i elementu zaskoczenia.

Sam & Max: Season 1 – The Mole, the Mob, and the Meatball - recenzja gry

The Sims: Historie z życia wzięte - recenzja gry

recenzja gry6 lutego 2007

Od pewnego czasu zafascynowani tworzeniem wirtualnych rodzin gracze zadają sobie ważne pytanie – jakich ciekawych pomysłów nie użyto jeszcze w dodatkach do obu części The Sims?

The Sims: Historie z życia wzięte - recenzja gry

Broken Sword: Anioł Śmierci - recenzja gry

recenzja gry31 stycznia 2007

George wyprzystojniał, ale poza tym nic się nie zmieniło – dalej ma wyjątkową zdolność do „pakowania się” w zawiłe i skomplikowane sprawy.

Broken Sword: Anioł Śmierci - recenzja gry

Agatha Christie: Morderstwo w Orient Expresie - recenzja gry

recenzja gry25 stycznia 2007

Morderstwo w Orient Expressie zapewne nie dokona rewolucji w gatunku gier przygodowych. Ale z pewnością jest to produkcja, po którą mogą spokojnie sięgnąć fani gatunku.

Agatha Christie: Morderstwo w Orient Expresie - recenzja gry
Twierdza Legendy - recenzja gry

Twierdza Legendy - recenzja gry

recenzja gry24 stycznia 2007

Ekonomiczno-wojenna symulacja średniowiecznego zamku powraca w dodatku ze świetną fabułą! Tyle, że ta twierdza została nieźle przebudowana i nie jest już taka sama – stała się wojenno-ekonomiczną grą. Czy jej to wyszło na dobre?

Twierdza Legendy - recenzja gry

18 Wheels of Steel: Haulin' - recenzja gry

recenzja gry22 stycznia 2007

Haul znaczy ciągnąć, przewozić. I tak też – z grubsza biorąc – wygląda ta gra: prawie bez przerwy coś ciągniemy, w tę i we w tę.

18 Wheels of Steel: Haulin' - recenzja gry

World of Warcraft: The Burning Crusade - recenzja gry

recenzja gry19 stycznia 2007

Krótka wersja recenzji brzmi: Blizzard, WoW, Burning Crusade – i wszystko jasne. Bardziej dociekliwych z Was zapraszam do podsłuchania nie byle jakiej rozmowy. Rozmowy o Burning Crusade.

World of Warcraft: The Burning Crusade - recenzja gry