Zwoje Garadela; Po Aidana, Do katakumb, Zagubiony łowca | Zadania główne - Rozdział 3 i 4 Two Worlds II poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016
Zwoje Garadela
Zleceniodawca: Nalia [Bagna ] (M37:8)
Zadanie jest kontynuacją wyboru wysłuchania historii Nalii w zadaniu [Polowanie na wiedźmę ].
Podczas rozmowy wyjdzie temat tajemniczego zwoju, na którym zapisane jest potężne zaklęcie pozwalające jeszcze lepiej chronić wioskę. Zwój ten znajdziesz w świątyni (M37:3), w skrzyni. Gdy tylko je zabierzesz przybędzie Garadel - zapyta Cię o wiedźmę.
Zakończenie 1
Jeśli postanowisz trzymać się wersji Nalii przed świątynią spotkasz Fionnę , która poinformuje Cię o zniknięciu Aidana .
Zostaje odblokowane zadanie [Po Aidana ].
Zakończenie 2
Możesz przyznać się do popełnionego błędu, oddać zwoje pójść zabić wiedźmę.
Zostaje odblokowane zadanie [Wiedźma ].
Po Aidana, Do katakumb, Zagubiony łowca
Zleceniodawca: Fionna [Bagna ] (M37:3)
Zadanie jest kontynuacją wyboru wysłuchania historii Nalii w zadaniu [Polowanie na wiedźmę ] i odmówieniu pomocy kapłanowi w zadaniu [Zwoje Garadela ].
Kiedy Ty zbyt długo przebywałeś na bagnach i uganiałeś się za zaklęciami dla wiedźmy, Aidan zaczął się martwić i wyruszył na poszukiwanie Ciebie. Biegnij w miejsce, w które mógł się udaj - na stary cmentarz (M37:12).
Zostaje odblokowane zadanie [Do katakumb ].
Otwórz bramę krypty i wbiegnij do katakumb [Katakumby ]. Aidana znajdziesz leżącego i umierającego nieopodal sarkofagu (M38:1).
Zostaje odblokowane zadanie [Zagubiony łowca ].
Nie tracąc ani chwili biegnij do Nalii (M37:8) powiadomić ją o stanie Aidana . Oboje teleportujecie się z powrotem do katakumb. Daj kobiecie trochę czasu, opuść katakumby.
Zostaje odblokowane zadanie [Demon ].