Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Two Worlds II - poradnik do gry

Two Worlds II - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Kryształowa armia; Droga do Wieży | Zadania główne - Prolog i Rozdział 1 Two Worlds II poradnik, solucja

Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016

Kryształowa armia

Zleceniodawca: Dattan [Okolice Hatmandoru ]

Kiedy tylko przyniesiesz Dattanowi Smoczy kieł , zadanie rozpocznie się automatycznie - Kryształowa armia; Droga do Wieży | Zadania główne - Prolog i Rozdział 1 - Two Worlds II - poradnik do gry

Kiedy tylko przyniesiesz Dattanowi Smoczy kieł , zadanie rozpocznie się automatycznie.

Wejdź za mistrzem do teleportera. Teleportujesz się do [Jaskinia kryształowych golemów ], w której spotkasz również Kapitana . Po dotarciu na miejsce (M16:1) uruchomi się cut-scenka, staniesz przed armią stworzoną z kryształów verity.

Nim ruszysz dalej możesz wybrać prezent:

- Topór

- Łuk

- Zaklęcie (do wyboru: ogień, powietrze, woda)

Zostaje odblokowane zadanie [Droga do Wieży ].

Zostaje odblokowane zadanie [Zdrajca ].

Droga do Wieży

Zleceniodawca: Dattan [Jaskinia kryształowych golemów ]

Po zakończeniu zadania [Kryształowa armia ] Dattan wskaże Ci drogę do Wieży Kłów - Kryształowa armia; Droga do Wieży | Zadania główne - Prolog i Rozdział 1 - Two Worlds II - poradnik do gry

Po zakończeniu zadania [Kryształowa armia ] Dattan wskaże Ci drogę do Wieży Kłów.

Gdy opuścisz poprzednią jaskinię udaj się na południe, znajdziesz tam teleporter [Okolice Hatmandoru ] (M12:10) prowadzący do [Ruiny zapomnianej świątyni ]. Na swej drodze napotkasz na różne bestie oraz obóz Varnów . Będąc w jaskini udaj się na jej drugi koniec (M18:1), gdzie przejdziesz do drugiej części jaskini [Ruiny zapomnianej świątyni - poziom niższy ] (M19:1). W dalszej części staną Ci na drodze mumie oraz ożywieni skalni strażnicy . Wywalcz sobie drogę do wyjścia z tunelu (M19:2).

Zostaje odblokowane zadanie [Wieża Kłów ].