Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Two Worlds II - poradnik do gry

Two Worlds II - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Głowa Akwili; Egzekucja | Zadania Two Worlds II - Gildia złodziei Two Worlds II poradnik, solucja

Ostatnia aktualizacja: 31 lipca 2019

Głowa Akwili

Zleceniodawca: tablica informacyjna obok Des Mona [Nowe Ashos ] (M23:64)

Bardzo proste zlecenie polegające na zabiciu mężczyzny o imieniu Akwila - Głowa Akwili; Egzekucja | Zadania Two Worlds II - Gildia złodziei - Two Worlds II - poradnik do gry

Bardzo proste zlecenie polegające na zabiciu mężczyzny o imieniu Akwila . Udaj się w stronę jego letniej altany (M32:11) gdzie natrafisz na opór w postaci osobistych strażników . Staraj się wykorzystać broń dwuręczną bądź magię obszarową aby atakować wszystkich jednocześnie. Po wstępnej likwidacji najemników biegnij rozprawić się z samym Akwilą (M32:12). Walka nie powinna sprawić Ci żadnych problemów jeśli bezproblemowo poradziłeś sobie ze strażnikami.

Po zakończeniu zadania powróć do Des Mona (M23:64) aby odebrać nagrodę ze skrzyni.

Egzekucja

Zleceniodawca: tablica informacyjna obok Des Mona [Nowe Ashos ] (M23:64)

Zlecenie polega na odszukaniu porwanego z uniwersytety maga - Głowa Akwili; Egzekucja | Zadania Two Worlds II - Gildia złodziei - Two Worlds II - poradnik do gry

Zlecenie polega na odszukaniu porwanego z uniwersytety maga. Wiadomość od porywaczy do żony uprowadzonego znajduje się na cmentarzu (M23:60). Żądania nie są błahe - 10 milionów aur a uwolnienie maga. Z racji nieposiadania takiej sumy skieruj się za śladami do porzuconej piwnicy na gardzielach [Gardziele ] (M26:31). Kiedy tylko wejdziesz do środka zostanie aktywowane zaklęcie ochronne. Masz tylko 2 minuty i 15 sekund aby zlikwidować egzekutorów nim ci zlikwidują maga. Zabij nekry znajdujące się naprzeciw od zejścia na dół. Gdy się ich pozbędziesz zostaną otwarte kolejne drzwi. Wykończ wszystkie cztery grupy aby ocalić maga.

Po zakończeniu zadania powróć do Des Mona (M23:64) aby odebrać nagrodę ze skrzyni.