Naszyjnik wdowy; Szalony kowal | Zadania Two Worlds II - Tir Geal Two Worlds II poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 31 lipca 2019
Naszyjnik wdowy
Zleceniodawca: Samara [Bagna ] (M37:13)
Do zadania możesz przystąpić dopiero w momencie, gdy kapłan zleci Ci zadanie [Polowanie na wiedźmę ] i postanowisz nie zabijać wiedźmy. Bądź po prostu nie udasz się w wyznaczone miejsce.
Pewna kobieta o imieniu Samara poprosi Cię o małą przysługę - odnalezienie naszyjnika, który kilka lat temu zabrał jej mąż kiedy to uciekł do sąsiedniej wioski. Tir Caillte znajduje się kawałek drogi (M37:15), droga naszpikowana jest strachulcami i innymi stworami. Wskocz na schodki prowadzące do zrujnowanego domku i odszukaj skrzynię, w której znajdziesz naszyjnik wdowy . Powróć do Samary (M37:13) i zwróć jej wisiorek. Kobieta poprosi Cię, byś nikomu o tym nie mówił, zwłaszcza niejakiemu Feskelowi .
Naturalnie pobiegnij do wspomnianego mężczyzny (M37:14) i porozmawiaj z nim o naszyjniku. Dowiesz się, że ten jest przeklęty i musi zostać jak najszybciej zniszczony. Musisz okraść biedną wdowę włamując się do jej mieszkania (M37:13) i przeszukując skrzynię obok łóżka. Powróć do Feskela , zgłosisz się na ochotnika zniszczenia przedmiotu. Pomóc w tym może piec kowala, naszyjnik powinien się stopić w wysokiej temperaturze. Culainna znajdziesz nieopodal, zgodzi się pomóc. Ostatni już raz udaj się do Feskela .
Szalony kowal
Zleceniodawca: Feskel [Bagna ] (M37:14)
Do zadania możesz przystąpić dopiero w momencie, gdy kapłan zleci Ci zadanie [Polowanie na wiedźmę ] i postanowisz nie zabijać wiedźmy oraz po zakończeniu zadania [Naszyjnik wdowy ] (ponownie porozmawiaj z Feskalem ).
Niedługo po zakończeniu zadania z naszyjnikiem ponownie porozmawiaj z Feskelem - dowiesz się, że kowal nie zniszczył naszyjnika, a teraz prawdopodobnie zechce go użyć do odszukania swojej zmarłej córki. Culainn znajduje się niedaleko na bagnach (M37:16), siedzi i majaczy - porozmawiaj z nim.
Zakończenie 1
Jednym z wyborów jest zabicie kowala. Kiedy z nim skończysz powróć do Feskela (M37:14) i porozmawiaj z nim o tym co zaszło.
Zakończenie 2
Przy wyborze oszczędzenia mu życia po chwili pojawi się kilka zombie . Odeprzyj ich ataki i ponownie porozmawiaj z Culainnem - ten poprosi Cię o odprowadzenie do wioski.
ZAKOŃCZENIE 2 - WYBÓR 1
Jeśli postanowisz nie marnować czasu na bezpieczne odprowadzenie kowala do wioski, pobiegnij do Feskela - otrzymasz od niego trochę aur.
ZAKOŃCZENIE 2 - WYBÓR 2
W przypadku eskortowania kowala, prócz nagrody od Feskala otrzymasz także drobny podarunek od samego Culainna .