Umiejętności łowcy w Two Worlds II | Rozwój postaci Two Worlds II poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 31 lipca 2019
Umiejętności łowcy
Wiele strzał Opis: Wystrzeliwuje strzały w liczbie 2-11 zadające 75% obrażeń każda. Komentarz: Śmiercionośna umiejętność przeciwko pojedynczym celom, bardzo przydatna zarówno na początku jak i w późniejszym etapie gry. | |
Precyzja łowcy Opis: Zwiększa obrażenia zadawane w trybie snajperskim o 5-50% . Komentarz: Przydatne na początku, kiedy zadawane obrażenia są w miarę niewielkie oraz przeciwko pojedynczym wrogom znajdującym się bardzo daleko. | |
Skupienie Opis: Umożliwia oznaczenie celów w liczbie 2-11 w trybie snajperskim. Komentarz: Również przydatne tylko na początku, zasadniczo lepiej zainwestować punkty w inną umiejętność. | |
Wstępny naciąg Opis: Wstępny naciąg łuku 5-50% . Komentarz: Wstępny naciąg pozwoli błyskawicznie zaatakować wroga, który nas zaskoczył, warto więc rozwijać tę umiejętność. | |
Szybki naciąg Opis: +8-80% do szybkości naciągania łuku. Komentarz: Inwestowanie lepiej odstawić na później, kiedy szybkie strzelanie do bardzo mocnych przeciwników jest nieodzowne. | |
Przeciągnięcie Opis: Zdolność przeciągnięcia cięciwy o 10-100% . Komentarz: Podobnie jak w przypadku powyżej - przeciągnięcie cięciwy najlepiej pozostawić na dalszy etap rozgrywki. | |
Strzał krytyczny Opis: 1-10% szansy na trafienie krytyczne przy użyciu łuku. Komentarz: Niezbyt wielka szansa trafienia krytycznego odbiera możliwość przydzielenia punktów w bardziej wartościowe umiejętności. Zainteresować się tym można pod koniec gry, kiedy rozwiniemy postać w pozostałych umiejętnościach. | |
Ognista strzała Opis: Zadaje dodatkowo 20-200% obrażeń fizycznych gracza jako obrażenia od ognia w promieniu 0-7 m. Komentarz: Obszarowe obrażenia od ognia idealnie nadają się do eksterminacji nieumarłych i mumii. Należy pamiętać, że niektóre potwory są niewrażliwe na tego typu ataki. | |
Zamrożona strzała Opis: Zadaje dodatkowo 10-100% obrażeń fizycznych gracza jako obrażenia od zimna. Oziębia przeciwników w promieniu 1.5-6 m, spowalniając ich o 32-50% . Komentarz: Bardzo przydatne strzały jeśli jesteśmy atakowani przez hordę przeciwników - dzięki spowolnieniu zyskujemy cenny czas. Należy pamiętać, że niektóre potwory są niewrażliwe na tego typu ataki. | |
Rozpraszająca strzała Opis: Tworzy monstrum wabiące do siebie potwory. Po 11-20 s monstrum eksploduje, zadając 20-200% obrażeń fizycznych gracza jako obrażenia duchowe w promieniu 2.8-5.5 m. Komentarz: Umiejętność przydatna na początku, kiedy nie jesteśmy w stanie podjąć walki z większą grupą przeciwników - monstrum zyskuje dla nas cenny czas. Należy pamiętać, że niektóre potwory są niewrażliwe na tego typu ataki. | |
Zatruta strzała Opis: Zadaje dodatkowo 30-300% obrażeń fizycznych gracza jako obrażenia od trucizny. Spowalnia przeciwnika o 32-50% . Komentarz: Obrażenia od trucizny mają to do siebie, że dodatkowo zadają obrażenia po trafieniu, powoli zabijając przeciwnika. Niestety brak działania obszarowego nie czyni tej umiejętności tak atrakcyjnej w dalszym etapie gry. Należy pamiętać, że niektóre potwory są niewrażliwe na tego typu ataki. |
Liczby zaznaczone na zielono , które znajdziesz w tabeli, reprezentują poziom danej umiejętności (od poziomu 1 do 10).
W co warto inwestować
Podstawą w walce na bliższy dystans jest wstępny naciąg , dzięki któremu będziesz mógł się odratować w przypadku zaskoczenia przez wroga. Jeśli chodzi o prędkość strzelania, czyli szybki naciąg oraz przeciągnięcie - obie umiejętności dobrze jest rozwijać równomiernie dopiero w późniejszej rozgrywce na wyższym poziomie doświadczenia.
Precyzja łowcy i skupienie są mało nieprzydatne (należy jednak pamiętać, że precyzja, jako pasywna umiejętność, minimalnie wpływa na ataki zadawane zatrutą strzałą, która to musi być wystrzelona w tym trybie) z uwagi na czas jaki potrzebny jest do przejścia w tryb celowania i wybrania poszczególnych przeciwników.
Wiele strzał to jedna z podstawowych umiejętności, którą powinno się rozwinąć bez względu na wybór pozostałych. Bardzo przydatna przeciwko nawet pojedynczym potworom.
Strzał krytyczny również wart jest zainteresowania dopiero na samym końcu, z uwagi na niewielką szansę procentową oferowaną na niższych poziomach.
Ważnym wyborem również jest typ strzał, w których chcesz się kształcić: ognista , zamrożona , rozpraszająca , zatruta . Należy pamiętać, że potwory są odporne na poszczególne żywioły, co poniekąd zmusza to równomiernego inwestowania we wszystkie umiejętności.