Przywołanie | Kombinacje zaklęć w Two Worlds II Two Worlds II poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 31 lipca 2019
Przywołanie
Przedstawione wartości w poniższej tabeli mogą się różnić od tych, które sam uzyskasz. Zależą one bowiem od poziomu bohatera, ilości punktów parametru siły woli oraz ilości użytych kart w zaklęciu. Tabela ma na celu przedstawienie działania poszczególnych kombinacji, w celu łatwiejszego wyszukania pożądanego efektu.
Jak czytać tabelę:
W tym rozdziale zostały umieszczone kombinacje zaklęć z wykorzystaniem nośnika przywołanie. Do stworzenia czaru wymagana jest tylko dodatkowo karta efektu.
Efekt | Działanie |
Powietrze | Przywołuje osicę z 1% zdrowia i premią do obrażeń |
Życie | Rzucane na zwłoki. Wskrzesza jednostkę z 20% PW |
Błyskawica | Przywołuje varna z 1% zdrowia i premią do obrażeń |
Kamień | Wzywa kamiennego golema z 1% zdrowia i premią do obrażeń |
Pełzacz | Przywołuje wilka z 1% zdrowia i premią do obrażeń |
Ziemia | Przywołuje zwierzołaka z 1% zdrowia i premią do obrażeń |
Ogień | Przywołuje wilkodemona z 1% zdrowia i premią do obrażeń |
Moc | Przywołuje skorpiona z 1% zdrowia i premią do obrażeń |
Siła | Przywołuje ogońca z 1% zdrowia i premią do obrażeń |
Psychika | Przywołuje żądlca z 1% zdrowia i premią do obrażeń |
Lód | Przywołuje pająka z 1% zdrowia i premią do obrażeń |
Woda | Przywołuje scapulari z 1% zdrowia i premią do obrażeń |
Zwłoki | Przywołuje szkielet z 1% zdrowia i premią do obrażeń |
Trucizna | Przywołuje zombie z 1% zdrowia i premią do obrażeń |
Rozkład | Przywołuje mrocznego księcia z 1% zdrowia i premią do obrażeń |