Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Two Worlds II - poradnik do gry

Two Worlds II - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Prorokini | Zadania Two Worlds II - Alsorna Two Worlds II poradnik, solucja

Ostatnia aktualizacja: 31 lipca 2019

Prorokini

Zleceniodawca: Dar Pha [Alsorna ]

Po rozmowie z Dar Pha (M1:4) w obozie orków skieruj się za nią na spotkanie z Prorokinią - Prorokini | Zadania Two Worlds II - Alsorna - Two Worlds II - poradnik do gry

Po rozmowie z Dar Pha (M1:4) w obozie orków skieruj się za nią na spotkanie z Prorokinią . Dotrzesz do zniszczonego mostu, przed którym porozmawiasz z Ghortariusem (M1:6). Po nieudanej próbie odbudowania mostu przeniesiesz się do [Alsorna - podziemia - Podziemia Alsorny ], gdzie przejdziesz trening posługiwania się magią (M2:1).

Otrzymasz laskę, przy pomocy której będziesz rzucał czary - Prorokini | Zadania Two Worlds II - Alsorna - Two Worlds II - poradnik do gry

Otrzymasz laskę, przy pomocy której będziesz rzucał czary. Pozbądź się kilku pierwszych szkieletów (M2:2) atakując je Ognistym Pociskiem, po czym powróć do maga. Nauczysz się zaklęcia Ognisty Podmuch, które jest skuteczne jeśli zostaniesz otoczony przez większą zgraję wrogów. Udaj się na sam koniec korytarza (M2:3), gdzie znajdziesz ognisty okrąg - odnawia on Twoją manę. Pozbądź się kilku fal nekrów przy pomocy nowego zaklęcia. Udaj się w stronę teleportera (M2:10) - natrafisz na Tuloka . Podnieś leżącą obok Księgę umiejętności - Magia wody , a następnie kartę Lód (efekt) . Wejdź do Ekwipunku i wybierz amulet z zaklęciem Ognisty Pocisk. Podmień kartę ognia na kartę lodu i zaakceptuj zmiany. Zaatakuj przeciwnika nowo stworzonym zaklęciem Lodowy pocisk.

Udaj się na spotkanie z Cassarą (M1:7) - Prorokini | Zadania Two Worlds II - Alsorna - Two Worlds II - poradnik do gry

Udaj się na spotkanie z Cassarą (M1:7). Zobaczysz jaka straszliwa może być przyszłość, rozpoczniesz więc próbę jej zmiany. Po zakończeniu cut-scenki zabierz ze stołu komplet zbroi, który Cassara Ci podarowała.

Zostaje odblokowane zadanie [Dar Pha ].

W celu kontynuacji zadania musisz ukończyć ciąg zadań: [Dar Pha ], [Dach nad głową ], [Sokaris ].

Nim po raz kolejny porozmawiasz z Cassarą (M1:7) natkniesz się na Ghortariusa , który wręczy Ci kamień teleportacyjny - umożliwi Ci on błyskawiczną podróż w różne miejsca (wcześniej odwiedzone teleportery i oznaczone na mapie) - Prorokini | Zadania Two Worlds II - Alsorna - Two Worlds II - poradnik do gry

Nim po raz kolejny porozmawiasz z Cassarą (M1:7) natkniesz się na Ghortariusa , który wręczy Ci kamień teleportacyjny - umożliwi Ci on błyskawiczną podróż w różne miejsca (wcześniej odwiedzone teleportery i oznaczone na mapie). Zostaniesz odesłany do Ghortariusa, który pokieruje Cię dalej - użyj kamienia teleportacyjnego aby się teleportować do komnaty maga [Alsorna - podziemia - Wnętrza Alsorny ].

Zostaje odblokowane zadanie [Znajdź Ghortariusa ].

Po wykonaniu zadania [Uszkodzony teleporter ] otrzymasz zadanie [Wieża Kłów ] od Prorokini - musisz ukończyć wszystkie zadania z Rozdziału I by kontynuować [Prorokini ].

Po pokazaniu dziennika zejdź do podziemi (M1:9), a następnie udaj się do komnaty Cassary [Alsorna - podziemia - Wnętrza Alsorny ] (M2:7) - Prorokini | Zadania Two Worlds II - Alsorna - Two Worlds II - poradnik do gry

Po pokazaniu dziennika zejdź do podziemi (M1:9), a następnie udaj się do komnaty Cassary [Alsorna - podziemia - Wnętrza Alsorny ] (M2:7). Zostaniesz skierowany do Nowego Ashos, gdzie odszukasz informacji na temat nieudanego eksperymentu Gandohara . Lokacja została oznaczona na mapie, użyj kamienia teleportacyjnego.

Zostaje odblokowane zadanie [Ślady Gandohara ].

Musisz ukończyć Rozdział II aby ponownie spotkać się z Prorokinią .