Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Two Worlds II - poradnik do gry

Two Worlds II - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Pożywna dieta | Zadania Two Worlds II - Gildia kupców Two Worlds II poradnik, solucja

Ostatnia aktualizacja: 31 lipca 2019

Pożywna dieta

Zleceniodawca: Nur Udin [Pustynia ] (M20:28)

Zadanie otrzymasz po wypełnieniu wcześniejszego zadania [Skradzione zwłoki ] (niezależnie od wyboru zabicia/oszczędzenia Ubaja ) - Pożywna dieta | Zadania Two Worlds II - Gildia kupców - Two Worlds II - poradnik do gry

Zadanie otrzymasz po wypełnieniu wcześniejszego zadania [Skradzione zwłoki ] (niezależnie od wyboru zabicia/oszczędzenia Ubaja ).

W zależności od wyboru w misji [Skradzione zwłoki ] zostaniesz wysłany do Ubaja bądź jego żony - Wietrznej Thary , nie zmienia się jednak miejsce docelowe, którym jest budynek na wschód od Hatmandoru (M20:36). Po krótkiej rozmowie objaśniającej zadanie skieruj się do kopalń, gdzie porozmawiasz z Ponurym Jazidem [Okolice Hatmandoru ] (M12:20). Namów go na rozmowę bez świadków, po czym udaj się za nim do kopalni verity [Cesarska kopalnia verity ] (M17:1).

Kiedy uda Ci się przekupić Jazida aby wstrzymasz wydawanie lekarstw górnikom, zgodzisz się na zabicie stworzeń, zabijających górników, żyjących na niższym poziomie - idź za mężczyzną pod drzwi (M17:2) - Pożywna dieta | Zadania Two Worlds II - Gildia kupców - Two Worlds II - poradnik do gry

Kiedy uda Ci się przekupić Jazida aby wstrzymasz wydawanie lekarstw górnikom, zgodzisz się na zabicie stworzeń, zabijających górników, żyjących na niższym poziomie - idź za mężczyzną pod drzwi (M17:2). Po przekroczeniu bramy ta zostanie za Tobą zamknięta - musisz wywalczyć sobie drogę wyjścia. W kopalni roi się od Varnów - ich liczba jest bardzo duża w każdym korytarzu i jaskiń. Jeżeli nie czujesz się na siłach, po dotarciu do drugiej jaskini (tej większej) idź prosto, nie skręcaj w prawo. Natrafisz na Szakala Qudamaha (M17:3), który posiada zardzewiały klucz do dalszych drzwi (M17:4). Jest wymagającym przeciwnikiem, lecz na szczęście prócz niego nikt inny nie będzie Cię atakował.

Po przejściu przez drzwi nie natrafisz już na żadne niebezpieczeństwo, biegnij cały czas przed siebie, aż trafisz na Jazida - Pożywna dieta | Zadania Two Worlds II - Gildia kupców - Two Worlds II - poradnik do gry

Po przejściu przez drzwi nie natrafisz już na żadne niebezpieczeństwo, biegnij cały czas przed siebie, aż trafisz na Jazida . Mężczyzna wystraszy się - myślał, że nie przeżyjesz, po czym wyśle zwłoki do gildii kupców. Powróć teraz do kłusownika [Okolice Hatmandoru ] (M20:36) gdzie otrzymasz sporą zapłatę za swoje czyny.

Zostaje odblokowane zadanie [Pajęcze gniazdo ].