Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Two Worlds II - poradnik do gry

Two Worlds II - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Zaklęcia wyróżnione w Two Worlds II | Kombinacje zaklęć Two Worlds II poradnik, solucja

Ostatnia aktualizacja: 31 lipca 2019

Zaklęcia wyróżnione

Niektóre z czarów są wyróżnione - posiadają swoją unikalną nazwę. Poniżej znajdziesz je wszystkie. Pamiętaj jednak, że podane wartości zależą od posiadanego poziomu oraz ilości punktów siły woli. Wszystkie wartości jednak są podane przy użyciu tylko po jednej z kart.

Niewidzialność

Powietrze (efekt) + Zaklęcie (nośnik) + Czas (modyfikator) - Zaklęcia wyróżnione w Two Worlds II | Kombinacje zaklęć - Two Worlds II - poradnik do gry

Powietrze (efekt) + Zaklęcie (nośnik) + Czas (modyfikator)

Działanie: Sprawia, że jesteś niewidzialny dla wrogów, czas trwania 31,5 s.

Uzdrowienie

Życie (efekt) + Zaklęcie (nośnik) - Zaklęcia wyróżnione w Two Worlds II | Kombinacje zaklęć - Two Worlds II - poradnik do gry

Życie (efekt) + Zaklęcie (nośnik)

Działanie: Przywraca 61 PW.

Feniks

Życie (efekt) + Zaklęcie (nośnik) + Obrażenia (modyfikator) + Czas (modyfikator) + Ochrona (modyfikator) - Zaklęcia wyróżnione w Two Worlds II | Kombinacje zaklęć - Two Worlds II - poradnik do gry

Życie (efekt) + Zaklęcie (nośnik) + Obrażenia (modyfikator) + Czas (modyfikator) + Ochrona (modyfikator)

Działanie: Wskrzesza zaczarowaną jednostkę w chwili śmierci z 10% PW i przestaje działać, czas trwania 63 s.

Porażenie

Błyskawica (efekt) + Obszar (nośnik) + Obrażenia (modyfikator) - Zaklęcia wyróżnione w Two Worlds II | Kombinacje zaklęć - Two Worlds II - poradnik do gry

Błyskawica (efekt) + Obszar (nośnik) + Obrażenia (modyfikator)

Działanie: 86 obrażeń od błyskawic, zasięg 4 m.

Pole Elektrostatyczne

Błyskawica (efekt) + Obszar (nośnik) + Obrażenia (modyfikator) + Czas (modyfikator) - Zaklęcia wyróżnione w Two Worlds II | Kombinacje zaklęć - Two Worlds II - poradnik do gry

Błyskawica (efekt) + Obszar (nośnik) + Obrażenia (modyfikator) + Czas (modyfikator)

Działanie: 43 obrażeń od błyskawic na trafienie, czas trwania 10.5 s, zasięg 4 m.

Tarcza Błyskawic

Błyskawica (efekt) + Obszar (nośnik) + Obrażenia (modyfikator) + Czas (modyfikator) + Ochrona (modyfikator) - Zaklęcia wyróżnione w Two Worlds II | Kombinacje zaklęć - Two Worlds II - poradnik do gry

Błyskawica (efekt) + Obszar (nośnik) + Obrażenia (modyfikator) + Czas (modyfikator) + Ochrona (modyfikator)

Działanie: Oddaje 175 obrażeń od błyskawic atakującemu, czas trwania 63 s.

Ognisty Podmuch

Ogień (efekt) + Obszar (nośnik) + Obrażenia (modyfikator) - Zaklęcia wyróżnione w Two Worlds II | Kombinacje zaklęć - Two Worlds II - poradnik do gry

Ogień (efekt) + Obszar (nośnik) + Obrażenia (modyfikator)

Działanie: 86 obrażeń od ognia, zasięg 4 m.

Ognisty Pocisk

Ogień (efekt) + Pocisk (nośnik) + Obrażenia (modyfikator) - Zaklęcia wyróżnione w Two Worlds II | Kombinacje zaklęć - Two Worlds II - poradnik do gry

Ogień (efekt) + Pocisk (nośnik) + Obrażenia (modyfikator)

Działanie: 172 obrażeń od ognia.

Oko za Oko

Moc (efekt) + Zaklęcie (nośnik) + Obrażenia (modyfikator) + Czas (modyfikator) - Zaklęcia wyróżnione w Two Worlds II | Kombinacje zaklęć - Two Worlds II - poradnik do gry

Moc (efekt) + Zaklęcie (nośnik) + Obrażenia (modyfikator) + Czas (modyfikator)

Działanie: Oddaje 102% obrażeń atakującemu, czas trwania 31.5 s.

Zamęt

Psychika (efekt) + Zaklęcie (nośnik) + Czas (modyfikator) + Ochrona (modyfikator) - Zaklęcia wyróżnione w Two Worlds II | Kombinacje zaklęć - Two Worlds II - poradnik do gry

Psychika (efekt) + Zaklęcie (nośnik) + Czas (modyfikator) + Ochrona (modyfikator)

Działanie: Istnieje 51% szansy, że cel nie będzie w stanie zaatakować, czas trwania 21 s.

Lodowy pocisk

Lód (efekt) + Pocisk (nośnik) + Obrażenia (modyfikator) - Zaklęcia wyróżnione w Two Worlds II | Kombinacje zaklęć - Two Worlds II - poradnik do gry

Lód (efekt) + Pocisk (nośnik) + Obrażenia (modyfikator)

Działanie: 172 obrażeń od zimna.