Zaklęcia wyróżnione w Two Worlds II | Kombinacje zaklęć Two Worlds II poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 31 lipca 2019
Zaklęcia wyróżnione
Niektóre z czarów są wyróżnione - posiadają swoją unikalną nazwę. Poniżej znajdziesz je wszystkie. Pamiętaj jednak, że podane wartości zależą od posiadanego poziomu oraz ilości punktów siły woli. Wszystkie wartości jednak są podane przy użyciu tylko po jednej z kart.
Niewidzialność
Powietrze (efekt) + Zaklęcie (nośnik) + Czas (modyfikator)
Działanie: Sprawia, że jesteś niewidzialny dla wrogów, czas trwania 31,5 s.
Uzdrowienie
Życie (efekt) + Zaklęcie (nośnik)
Działanie: Przywraca 61 PW.
Feniks
Życie (efekt) + Zaklęcie (nośnik) + Obrażenia (modyfikator) + Czas (modyfikator) + Ochrona (modyfikator)
Działanie: Wskrzesza zaczarowaną jednostkę w chwili śmierci z 10% PW i przestaje działać, czas trwania 63 s.
Porażenie
Błyskawica (efekt) + Obszar (nośnik) + Obrażenia (modyfikator)
Działanie: 86 obrażeń od błyskawic, zasięg 4 m.
Pole Elektrostatyczne
Błyskawica (efekt) + Obszar (nośnik) + Obrażenia (modyfikator) + Czas (modyfikator)
Działanie: 43 obrażeń od błyskawic na trafienie, czas trwania 10.5 s, zasięg 4 m.
Tarcza Błyskawic
Błyskawica (efekt) + Obszar (nośnik) + Obrażenia (modyfikator) + Czas (modyfikator) + Ochrona (modyfikator)
Działanie: Oddaje 175 obrażeń od błyskawic atakującemu, czas trwania 63 s.
Ognisty Podmuch
Ogień (efekt) + Obszar (nośnik) + Obrażenia (modyfikator)
Działanie: 86 obrażeń od ognia, zasięg 4 m.
Ognisty Pocisk
Ogień (efekt) + Pocisk (nośnik) + Obrażenia (modyfikator)
Działanie: 172 obrażeń od ognia.
Oko za Oko
Moc (efekt) + Zaklęcie (nośnik) + Obrażenia (modyfikator) + Czas (modyfikator)
Działanie: Oddaje 102% obrażeń atakującemu, czas trwania 31.5 s.
Zamęt
Psychika (efekt) + Zaklęcie (nośnik) + Czas (modyfikator) + Ochrona (modyfikator)
Działanie: Istnieje 51% szansy, że cel nie będzie w stanie zaatakować, czas trwania 21 s.
Lodowy pocisk
Lód (efekt) + Pocisk (nośnik) + Obrażenia (modyfikator)
Działanie: 172 obrażeń od zimna.