Otwieranie zamków w Two Worlds II | Porady Two Worlds II poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 31 lipca 2019
Otwieranie zamków
Otworzyć zamek możesz na kilka sposobów. Zamknięte mogą być zarówno drzwi jak i skrzynie, im trudniejszy zamek, tym cenniejsze przedmioty schowane są wewnątrz.
Wytrychy możesz zakupić głównie (lecz nie tylko) u paserów.
Otwieranie przy pomocy wytrychu
Jest to sposób, który wymaga rozwijania umiejętności z kategorii skrytobójcy - otwieranie zamków. Już na samym początku rozgrywki nauczysz się tej umiejętności, rozwijanie jej natomiast jest niezbędne by móc otworzyć najtrudniejsze zamki.
Samo otwieranie do trudnych nie należy. Musisz natrafić wytrychem na przerwę w każdej obręczy kolejno. Manipulować kamerą możesz tylko w pionie, co minimalnie może utrudnić na początku otwieranie, szczególnie tych trudniejszych zamków. Przy pomocy prawego przycisku myszy możesz zmieniać kierunek rotacji wytrychu, dzięki czemu nie musisz czekać nieraz pełnego obroty wokół pierścienia oszczędzając tym samym cenny czas.
Typ zamka | Ilość pierścieni |
Prymitywny zamek | 2 |
Zwykły zamek | 3 |
Ulepszony zamek | 4 |
Solidny zamek | 5 |
Mistrzowski zamek | 6 |
W grze znajduje się pięć typów zamków o różnym stopniu trudności, powyższa tabela prezentuje ile pierścieni przyjdzie Ci złamać w odpowiednim zamku.
Automatyczne łamanie:
Im bardziej masz rozwiniętą umiejętność otwierania zamków, tym szansa na automatyczne otwarcie zamku jest większa. Niestety przy trudniejszych typach zamków ta szansa jest przeważnie zbyt niska.
Otwieranie przy pomocy broni
Zamki możesz również niszczyć przy pomocy broni. Jeśli zdecydujesz się na takie posunięcie, na ekranie pojawią się dwie informacje: prawdopodobieństwo zniszczenia zamka i prawdopodobieństwo uszkodzenia broni. Im lepszą broń posiadasz, tym łatwiej przyjdzie Ci niszczenie zamków - nawet tych mistrzowskich.
Otwieranie przy pomocy magii
Istnieje również jedno magiczne zaklęcie, które pozwala na otwieranie zamków. Im większej ilości kart zaklęcia użyjesz, tym trudniejsze zamki będziesz mógł otwierać.
Karty wymagane do zaklęcia: lód (efekt) + zaklęcie (nośnik)