Zasada działania w Two Worlds II | Magia Two Worlds II poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 31 lipca 2019
Zasada działania
Tworzenie zaklęć początkowo może wydawać się odrobinę trudne. Aby móc złożyć czar musisz dysponować przede wszystkim amuletem z zaklęciem. Amulety te, to nic innego jak sloty, w których składasz zaklęcia, a następnie możesz ich używać w walce.
Każdy czar składa się z co najmniej dwóch kart - karty efektu i karty nośnika. Jest to wymagane minimum, aby stworzyć cokolwiek (są pojedyncze wyjątki, gdzie tylko te dwie karty nic nie zdziałają).
Efektów jest 15 - pięć grup po trzy karty w każdej z nich. Jak sama nazwa wskazuje, nadają one efekt czarom, na przykład ognisty, lodowy itd.
Nośników jest 6, definiują one działanie czaru - rzucenie zaklęcia, czar obszarowy, wystrzelenie pocisku, przywołanie potwora, zastawienie pułapki czy utworzenie ołtarza.
UWAGA: W przypadku tego ostatniego nośnika (ołtarz) należy użyć go w pierwszej sekcji, a następnie ustawić sekcję drugą, na której należy stworzyć czar z wykorzystaniem tylko i wyłącznie nośnika zaklęcie!
Modyfikatory: Tych kart jest w grze również 6. Trzy z nich są dostępne tylko dla nośnika pocisk (naprowadzanie, odbicie, rozprysk). Pozostałe trzy to obrażenia, ochrona i czas. Są wykorzystywane głównie w kombinacjach zawierających nośniki: obszar i zaklęcie. Można je łączyć (nie wszystkie połączenia są możliwe) zmieniając niekiedy kompletnie działanie czaru.
Zostało jeszcze 64% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...
... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium
Abonament dla Ciebie