Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Two Worlds II - poradnik do gry

Two Worlds II - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Strusie pióra; Kariera naukowa | Zadania Two Worlds II - Gildia magów Two Worlds II poradnik, solucja

Ostatnia aktualizacja: 31 lipca 2019

Strusie pióra

Zleceniodawca: tablica informacyjna obok Bad Yl [Pustynia ] (M20:31)

Zlecenie polega na pozbyciu się strusi otaczających dom mężczyzny, który wraz z córką został tym samym uwięziony w piwnicy (córka ma alergię na pióra) - Strusie pióra; Kariera naukowa | Zadania Two Worlds II - Gildia magów - Two Worlds II - poradnik do gry

Zlecenie polega na pozbyciu się strusi otaczających dom mężczyzny, który wraz z córką został tym samym uwięziony w piwnicy (córka ma alergię na pióra). Mieszkanie znajdziesz na sawannie [Sawanna - część południowo-zachodnia ] (M8:4). Wybij całe stado strusi .

Po zakończeniu zadania powróć do Bad Yla (M20:31) aby odebrać nagrodę ze skrzyni.

Kariera naukowa

Zleceniodawca: Senoir [Nowe Ashos ] (M23:6)

Senoira znajdziesz w bibliotece uniwersytetu (wschodnie skrzydło), zaproponuje Ci rolę prelengata na konferencji, natomiast Twoim tematem miałoby być życie dzikich zwierząt - Strusie pióra; Kariera naukowa | Zadania Two Worlds II - Gildia magów - Two Worlds II - poradnik do gry

Senoira znajdziesz w bibliotece uniwersytetu (wschodnie skrzydło), zaproponuje Ci rolę prelengata na konferencji, natomiast Twoim tematem miałoby być życie dzikich zwierząt. Wpierw więc musisz przeprowadzić obserwacje w zamkniętej dolinie, skieruj się do przejścia (M23:45) [Podziemne przejście ]. Przejdź przez długo korytarz do wyjścia na dolinę (M24:1). Twoje zadanie jest bardzo proste - oczyść całą dolinę ze zwierzołaków .

Powróć do uniwersytetu (M23:6), natkniesz się na Senoira , który każe Ci się pospieszyć - Strusie pióra; Kariera naukowa | Zadania Two Worlds II - Gildia magów - Two Worlds II - poradnik do gry

Powróć do uniwersytetu (M23:6), natkniesz się na Senoira , który każe Ci się pospieszyć. Wyjdź na mównicę aby zacząć wygłaszać wykład. Po skończeniu porozmawiaj o reakcjach na Twoje przemówienie.

Zostaje odblokowane zadanie [Dotacja na badania ].