Karty w Two Worlds II | Magia Two Worlds II poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 31 lipca 2019
Karty
Amulet z zaklęciem
Amulet z zaklęciem Najważniejsza ze wszystkich kart bowiem stanowi trzon zaklęcia - musisz ją posiadać, by móc złożyć jakiekolwiek zaklęcie. |
Nośniki
Ołtarz Stworzy ołtarz, który po aktywacji uruchamia zaklęcie z sekcji drugiej. Na sekcji drugiej możesz użyć tylko i wyłącznie czaru wykorzystującego nośnik zaklęcie. | |
Obszar Stworzy efekt obszarowy o promieniu 4 m. Czar działa na obszarze tylko wokół gracza. | |
Zaklęcie Stworzy na celu efekt z premią 2 % do Siły. Nie można rzucić na gracza, jeśli zaklęcie ma efekt negatywny, a w pierwszej sekcji użyto karty zaklinania. | |
Pocisk Wystrzeliwuje pocisk lecący z prędkością 2 m/s. Im więcej kart użyjesz, tym większą prędkość pocisku uzyskasz. | |
Przywołanie Przywołuje stworzenie na poziomie 3 na 60 s. Im więcej kart użyjesz, tym wyższy poziom przywołane stworzenie mieć będzie. | |
Pułapka Zastawia pułapkę na 60 s. Możesz użyć tylko jednej karty. Najlepiej pułapkę użyć jako pierwszą sekcję, gdzie w drugiej znajdzie się zaklęcie, które zostanie rzucone gdy przeciwnik wpadnie w pułapkę. |
Modyfikatory
Obrażenia Zmienia działanie czaru na zadające obrażenia. W przypadku pozytywnego działania czaru (np. leczenie), modyfikator pozwala na uzyskanie działania odwrotnego - zadającego obrażenia przeciwnikowi. | |
Ochrona Zmienia działanie czaru na pozytywne. Modyfikatora użyj w przypadku, jeśli chcesz uzyskać efekt pozytywny, by stworzyć czar, który rzucisz na siebie (leczenie, odporność itp.) | |
Czas Wydłuża czas trwania efektu. Bardzo przydatny modyfikator, na przykład przy przywoływaniu stworów, bądź rzucaniu na siebie czarów obronnych czy jakichkolwiek innych. | |
Naprowadzanie Sprawia, że pocisk ściga swój cel. Gracza można wziąć na cel tylko wtedy, gdy zaklęcie ma efekt pozytywny. Możesz użyć tylko jednej takiej karty. Przydatny modyfikator, dzięki której pocisk będzie gonił przez pewien czas przeciwnika. | |
Odbicie Sprawia, że pocisk odbija się 1-11 razy. Bardzo przydatny modyfikator w przypadku użycia więcej niż jednej sekcji - dzięki temu czar z sekcji drugiej zadziała na wszystkich celach, od których się odbije. Zwiększenie ilości kart tego modyfikatora kosztuje sporą ilość potrzebnej many do rzucenia zaklęcia. | |
Rozprysk Modyfikuje pocisk tak, by wystrzelił 3-11 pocisków. Bardzo przydatny modyfikator w przypadku użycia więcej niż jednej sekcji - dzięki temu wystrzelonych zostanie więcej niż jeden pocisk, dodatkowo czar z sekcji drugiej zadziała wielokrotnie. Zwiększenie ilości kart tego modyfikatora kosztuje sporą ilość potrzebnej many do rzucenia zaklęcia. |
Efekty (grupa - powietrze)
Powietrze
| Życie
| Błyskawica
|
Efekty (grupa - ziemia)
Kamień
| Pełzacz
| Ziemia
|
Efekty (grupa - ogień)
Ogień
| Moc
| Siła
|
Efekty (grupa - woda)
Psychika
| Lód
| Woda
|
Efekty (grupa - nekromancja)
Zwłoki
| Trucizna
| Rozkład
|