Spekulanci; Skradzione zwłoki; Niebezpieczne stworzenia | Zadania - Gildia kupców Two Worlds II poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016
Spekulanci
Zleceniodawca: tablica informacyjna obok Bad Yl [Pustynia ] (M20:31)
Twoim zadaniem jest likwidacja grupy paserów ukrywającej się w Hatmandorze. Skieruj się do pierwszego budynku (M20:32) - otwórz zamek wytrychem (odczekaj aż w pobliżu nikogo nie będzie) bądź wyciągnij miecz i spróbuj zniszczyć zamek. Wejdź do środka i zabij obu paserów .
Adekwatnie postępuj z kolejnymi kryjówkami:
- drugą (M20:33),
- trzecią (M20:34),
- czwartą (M20:35),
Zwiększać się będzie tylko liczba paserów do pokonania.
Po zakończeniu zadania powróć do Bad Yla (M20:31) aby odebrać nagrodę ze skrzyni.
Skradzione zwłoki
Zleceniodawca: Nur Udin [Pustynia ] (M20:28)
Na placu targowym (M20:28) przez przypadek podsłuchasz rozmowę kupców o skradzionych zwłokach. Porozmawiaj do siedzącego na ławeczce Nur Udina . Mężczyzna nie zna szczegółów i wyśle Cię do strażników stacjonujących w pobliżu haków (M20:19). Po przybyciu na miejsce ponownie podsłuchasz rozmowę, rozmów się ze strażnikiem . Dowiesz się, że komendant wysłał patrol w okolice gildii magów - pobiegnij w kolejne miejsce, dowiesz się więcej. Na ziemi znajdziesz leżącego pułkownika Ishaqa [Okolice Hatmandoru ] (M12:19), pozbądź się wpierw gigantycznych mrówek, a następnie z nim pomów - usłyszysz jedynie słowa o pułapce.
Wejdź do domku obok - wytrychem otwórz drzwi. Po zejściu do piwnicy ujrzysz dzikie zwierzęta trzymane w klatkach. W oddali zauważysz mężczyznę, który przed Tobą ucieka - zamknął również drzwi i wypuścił zwierzęta. Zmierz się z dzikimi bestiami i zlokalizuj dźwignię. Pilnować jej będzie mamuci pająk , pamiętaj aby zażyć miksturę ochrony przed trucizną. Jest to bardzo wymagający przeciwnik, możesz próbować stanąć przed wejściem i walczyć z dystansu. Po przełączeniu dźwigni udaj się schwytać kłusownika Ubaja - tym razem zamknie się w klatce. Skorzystaj z wytrycha i otwórz bramkę.
Podczas wykonywania zadania możesz od razu wykonać zadanie [Niebezpieczne stworzenia ].
Po wszystkim możesz udać się do strażników przy hakach (M20:19), przekazać im wieści i otrzymać kilka dodatkowych aur.
Zakończenie 1
Możesz zabić Ubaja . Powróć do gildii kupców [Pustynia ] (M20:30) i porozmawiaj z Nur Udinem .
Zostaje odblokowane zadanie [Pożywna dieta ].
Zakończenie 2
Możesz oszczędzić Ubaja . Otrzymasz dzięki temu więcej punktów doświadczenia. Powróć do gildii kupców [Pustynia ] (M20:30) i porozmawiaj z Nur Udinem . Przedstaw mu propozycję współpracy z Ubajem .
Zostaje odblokowane zadanie [Pożywna dieta ].
Niebezpieczne stworzenia
Zleceniodawca: po zdobyciu którejkolwiek części encyklopedii zwierząt w piwnicy [Okolice Hatmandoru ] (M12:19)
Zadanie możesz ukończyć równocześnie podczas wykonywania zadania [Skradzione zwłoki ].
Musisz odszukać w piwnicy trzy części encyklopedii zwierząt. Pierwszą znajdziesz w szafce, drugą na biurku obok klatki, w której schował się kłusownik, trzecią posiada Ubaj - otrzymasz ją niezależnie od tego czy w zadaniu [Skradzione zwłoki ] zabijesz go (przeszukaj ciało) czy też oszczędzisz (otrzymasz w ramach podziękowań). Zadanie zakończy się w momencie odczytania skompletowanej Encyklopedii zwierząt . Otrzymasz jeden punkt umiejętności.