Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Two Worlds II - poradnik do gry

Two Worlds II - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Malarz magii; Niespokojny duch | Zadania Two Worlds II - Gardziele Two Worlds II poradnik, solucja

Ostatnia aktualizacja: 31 lipca 2019

Malarz magii

Zleceniodawca: Śmieciarze [Gardziele ] (M26:32)

Zadanie otrzymasz dopiero po uprzednim ukończeniu zadań: [Widzę, więc jestem ] oraz [Zagubiony partner ] - Malarz magii; Niespokojny duch | Zadania Two Worlds II - Gardziele - Two Worlds II - poradnik do gry

Zadanie otrzymasz dopiero po uprzednim ukończeniu zadań: [Widzę, więc jestem ] oraz [Zagubiony partner ].

W obozie Śmieciarzy natrafisz na grupkę dyskutujących ludzi o jakiejś niebezpiecznej misji. Kiedy się rozejdą wpierw porozmawiaj z Delmonem . Dowiesz się, że kustosze z biblioteki w Ashos zatrudnili Śmieciarzy do zebrania informacji o zaginionym magu. Więcej informacji uzyskasz od siedzącego nieopodal Knantuka . Widzący zgodzi się na ponowną próbę poszukiwań - spotkaj się z nim niedaleko uniwersytety (M26:33). Po dotarciu w umówione miejsce Knantuka nie będzie - znajdziesz go walczącego już kawałek dalej (M26:34) - biegnij mu pomóc. Wybij wszystkie żądlce oraz widony i porozmawiaj z mężczyzną.

Przeszukaj ciała poległych widzących - znajdziesz tajemnicze zaklęcie - Malarz magii; Niespokojny duch | Zadania Two Worlds II - Gardziele - Two Worlds II - poradnik do gry

Przeszukaj ciała poległych widzących - znajdziesz tajemnicze zaklęcie . Stań na zniszczonym teleporterze i odczytaj zwój, po chwili znajdziesz się w pracowni maga Renoira . Po kolejnej rozmowie opuść pracownię i skieruj się do obozu śmieciarzy. Gdy tam dotrzesz, Knantuk będzie już na Ciebie czekał (M26:32), otrzymasz od niego zapłatę za pomoc.

Niespokojny duch

Zleceniodawca: Vor [Nowe Ashos ] (M23:2)

Zadanie będziesz mógł wykonać dopiero po ukończeniu zadania [Widzę, więc jestem ], w którym otrzymasz możliwość widzenia przeszłości - Malarz magii; Niespokojny duch | Zadania Two Worlds II - Gardziele - Two Worlds II - poradnik do gry

Zadanie będziesz mógł wykonać dopiero po ukończeniu zadania [Widzę, więc jestem ], w którym otrzymasz możliwość widzenia przeszłości.

W barze (M23:2) na piętrze poznasz pijaka Vora , który mamrota coś o księżniczce. Udaj się do gardzieli [Gardziele ], nieopodal zrujnowanego Ashos doznasz widzenia (M26:35). Powróć do baru i raz jeszcze rozmów się z Vorem (M23:2), zejdź na parter i zakup u barmana piwo. Kiedy poczęstujesz mężczyznę trunkiem, ten postanowi zdradzić Ci więcej szczegółów.

Postanowicie spotkać się na cmentarzu (M26:62), dowiesz się, że duch Alicii nie może zaznać spokoju z powodu braku drewnianego wisiorka Alicii , który zrobił dla niej Vor - Malarz magii; Niespokojny duch | Zadania Two Worlds II - Gardziele - Two Worlds II - poradnik do gry

Postanowicie spotkać się na cmentarzu (M26:62), dowiesz się, że duch Alicii nie może zaznać spokoju z powodu braku drewnianego wisiorka Alicii , który zrobił dla niej Vor . Wisiorek ten znajdziesz w domu ojca zmarłej dziewczyny (M23:63), facet nie będzie sprawiał problemów i otrzymasz to po co przyszedłeś. Powróć na cmentarz (M26:62), wręcz wisiorek Alici , a na koniec porozmawiaj z Vorem .