Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Two Worlds II - poradnik do gry

Two Worlds II - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Ostatnia krucjata | Zadania Two Worlds II - Gardziele Two Worlds II poradnik, solucja

Ostatnia aktualizacja: 31 lipca 2019

Ostatnia krucjata

Zadanie otrzymasz dopiero po uprzednim ukończeniu zadania [Widzę, więc jestem ], na ścieżce (M26:14) aktywuje się cut-scenka - Ostatnia krucjata | Zadania Two Worlds II - Gardziele - Two Worlds II - poradnik do gry

Zadanie otrzymasz dopiero po uprzednim ukończeniu zadania [Widzę, więc jestem ], na ścieżce (M26:14) aktywuje się cut-scenka.

Doznasz widzenia, w których jeden z profesorów i student szukają czegoś - wejścia do jaskini. Znajdziesz ją nieopodal, wejdź po schodkach [Święta jaskinia ] (M26:15). Drzwi otwórz wytrychem. Gdy znajdziesz się w środku zostaniesz zaatakowany przez żądlce , wykończ wszystkie stwory, by otworzyć wrota i doznać kolejnej wizji (M31:1). Dowiesz się, że musisz przejść trzy próby. Do pierwszej podpowiedź brzmi: "Gdy oddech bogów na twarzy poczujesz, przejdzie tylko ten, kto szczerze żałuje". Nim jednak pójdziesz dalej (w lewo), skręć w prawo i wyciągnij z trumny (M31:2) kawałek starego pergaminu . Po przejściu kawałka korytarza (M31:3) przejdziesz pierwsza próbę - jednak stan Twojego zdrowia zmaleje niemal do zera.

Nim udasz się dalej odczekaj, aż zdrowie Ci się zregeneruje, bądź użyj mikstury zdrowia - Ostatnia krucjata | Zadania Two Worlds II - Gardziele - Two Worlds II - poradnik do gry

Nim udasz się dalej odczekaj, aż zdrowie Ci się zregeneruje, bądź użyj mikstury zdrowia. Zostaniesz zaatakowany przez nekrisy . Oczyść sobie drogę do drugiej próby (M31:4), gdzie doznasz kolejnego widzenia - do którego wskazówka brzmi "Przejdzie tylko ten, kto podąża ścieżką jedynego prawdziwego boga". Przed sobą znajdziesz platformy (M31:5), po których musisz przejść w odpowiedniej kolejności. Tutaj przyda Ci się właśnie kawałek starego pergaminu , na którym narysowany jest wąż - wyznacza on drogę po platformach. Obrazek powyżej prezentuje drogę przejścia (od strony którą przyszedłeś).

Skieruj się do trzeciej i ostatniej próby (M31:6) - próby inteligencji - Ostatnia krucjata | Zadania Two Worlds II - Gardziele - Two Worlds II - poradnik do gry

Skieruj się do trzeciej i ostatniej próby (M31:6) - próby inteligencji. Czarny rycerz (M31:7) zgodzi się przepuścić Cię dalej, jeśli odpowiesz prawidłowo na trzy pytania.

Rozwiązanie 1

Możesz odmówić i stanąć z Czarnym rycerzem do walki - musisz jednak wiedzieć, że jest on bardzo wymagającym przeciwnikiem. Niestety jeśli się pomylisz w jakiejś odpowiedzi, również będziesz musiał walczyć.

Rozwiązanie 2

Rycerz zada Ci trzy pytania-zagadki. Poniżej znajdziesz odpowiedzi na nie:

1. Ten, kto to zrobił, nie chce tego. Ten, kto to kupił, nie potrzebuje tego. Ten, kto tego potrzebuje, nie wie o tym.

Odpowiedź: Trumna

2. Nie widać jej, jeśli jest za dużo światła. Kiedy ją widać, wydaje się poruszać, mimo, że jest nieruchoma.

Odpowiedź: Gwiazda

3. Co się staje coraz bardziej mokre, im bardziej suszy?

Odpowiedź: Ręcznik

Jeśli uda Ci się pokonać rycerza bądź poprawnie odpowiedzieć na pytania, będziesz mógł przejść dalej - Ostatnia krucjata | Zadania Two Worlds II - Gardziele - Two Worlds II - poradnik do gry

Jeśli uda Ci się pokonać rycerza bądź poprawnie odpowiedzieć na pytania, będziesz mógł przejść dalej. Biegnij do miejsca, którego szukali profesor i student (M31:8). Przeszukując sarkofag znajdziesz Dziurawy Graal .