Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Two Worlds II - poradnik do gry

Two Worlds II - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Osiągnięcia (PC i konsole) w Two Worlds II Two Worlds II poradnik, solucja

Ostatnia aktualizacja: 31 lipca 2019

Nazwa

Opis

Wielka ucieczka

Ucieknij z zamku Vahkmaar

Orkowie i ludzie

Ukończ wstęp do Alsorny

Drogi pamiętniczku

Ukończ rozdział I kampanii dla jednego gracza

Pamiątka

Ukończ rozdział II kampanii dla jednego gracza

Dzielne serce

Ukończ rozdział III kampanii dla jednego gracza

I stanie się koniec

Ukończ kampanię dla jednego gracza

Opowieść alchemika

Uwarz miksturę (kampania dla jednego gracza)

Z magią za pan brat

Utwórz zaklęcie (kampania dla jednego gracza)

Nic na siłę, wszystko młotkiem

Ulepsz broń lub element pancerza (kampania dla jednego gracza)

Wielki brat

Przynajmniej raz skorzystaj z oculusa (kampania dla jednego gracza)

Bard Hero

Zagraj piosenkę na 100% (kampania dla jednego gracza)

Antaloorska robota

Otwórz wytrychami 50 zamków (kampania dla jednego gracza)

Złodziej

Ukradnij coś 25 osobom (kampania dla jednego gracza)

Chuck

30 razy użyj skutecznie powalenia (kampania dla jednego gracza)

Mentalista

75 razy użyj skutecznie Wybuchu psychicznego (kampania dla jednego gracza)

Facet w rajtuzach

Zabij 50 wrogów za pomocą Wielu strzał (kampania dla jednego gracza)

Robin

Zabij 30 wrogów za pomocą Ognistej strzały (kampania dla jednego gracza)

Biały Czarodziej

Zabij magią 50 wrogów (kampania dla jednego gracza)

Szary Czarodziej

Przywołaj 50 potworów (kampania dla jednego gracza)

Człowiek-demolka

Zastaw 40 pułapek lub bomb (kampania dla jednego gracza)

Śmierć ich zaskoczyła

Zabij 20 wrogów za pomocą Zabójczego ciosu (kampania dla jednego gracza)

Egzekutor

Wykonaj 10 zadań z tablicy ogłoszeń

Jam jest Spartakus!

Zostań mistrzem Kopuły Bólu

Pierwszy rycerz

Zostań mistrzem Bractwa

Merlin

Zostań mistrzem Towarzystwa

Książę złodziei

Zostań mistrzem Girizy

Kupiec z Antalooru

Zostań mistrzem gildii kupców

Bohater

Osiągnij poziom 20. w kampanii dla jednego gracza

Legenda

Osiągnij poziom 40. w kampanii dla jednego gracza

Poszukiwacz lochów

Zbadaj podczas kampanii dla jednego gracza 25 lochów

Zagubiony

Odszukaj w kampanii dla jednego gracza 4 zaginione runy - ludzką, elficką, krasnoludzką i orkową

Przygoda, część I

Ukończ rozdział I kampanii wieloosobowej

Przygoda, część II

Ukończ rozdział II kampanii wieloosobowej

Przygoda, część III

Ukończ rozdział III kampanii wieloosobowej

Przygoda, część IV

Ukończ rozdział IV kampanii wieloosobowej

Przygoda, część V

Ukończ rozdział V kampanii wieloosobowej

Przygoda, część VI

Ukończ rozdział VI kampanii wieloosobowej

Przygoda, część VII

Ukończ rozdział VII kampanii wieloosobowej

Musisz walczyć

Wygraj 5 deathmatchów

Pojedynkowicz

Wygraj 5 pojedynków

Zbieracz

Wygraj 5 polowań na kryształy

Osadnik

Wznieś 5 budowli w trybie wioski

Wioskolub

Wznieś 15 budowli w trybie wioski

Soze

Ukończ zadanie "Sprawa morderstw"

Oni żyją!

Obudź armię golemów

Widzę umarłych

Zrób sobie operację oczu