Kopuła Bólu | Zadania Two Worlds II - Hatmandor Two Worlds II poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 31 lipca 2019
Kopuła Bólu
Zleceniodawca: Basel [Pustynia ] (M20:7)
Możliwość wzięcia udziału w walkach otrzymasz po wykonaniu zadania [Likwidacja ].
Aby móc stanąć na arenie musisz podać hasło: "Możesz połknąć pół litra krwi, zanim się zrzygasz". Aby zostać Mistrzem musisz ukończyć dziesięć walk z różnymi typami przeciwników. Aby rozpocząć rundę musisz porozmawiać z Harun Grom w gildii wojowników (M20:18). Znajdziesz go w podziemiach, na samym dole. Każdorazowo po walce musisz odebrać nagrodę, a następnie ponownie porozmawiać, by rozpocząć kolejną rundę.
Kopuła Bólu I - gladiator
Pierwszy przeciwnik nie jest wymagający - jest nim zwykły gladiator uzbrojony w topór i tarczę. Nie powinien Ci sprawić żadnych problemów, w zależności od tego, którą umiejętność rozwijałeś (walka, łucznictwo, magia) wykorzystaj tę, która zadaje najwięcej obrażeń. Nagroda: 690 aur |
Kopuła Bólu II - łucznicy
Łucznicy są nieco bardziej wymagającym przeciwnikiem. Nie dość, że jest ich dwóch, to w walce na dystans nie masz większych szans. Najszybszym sposobem jest dobiegnięcie do przeciwników i walka na krótkim dystansie - zmusi to ich do schowania łuków i wyjęcia miecza, osłabiając tym samym ich atak. Nagroda: 690 aur |
Kopuła Bólu III - krasnoludzki wojownik
Krasnolud podobnie do gladiatora może być zgładzony w walce na bliskim dystansie bądź przy użyciu na przykład łuku. Nie stanowi on większego zagrożenia, uzbrojony jest tylko w topór. Nagroda: 1840 aur |
Kopuła Bólu IV - przywoływacz gepardów
Kłopotów przysporzyć Ci mogą tylko dwa gepardy . Poskramiacz nie jest trudnym przeciwnikiem. Przede wszystkim nie staraj się walczyć ze wszystkimi trzema jednocześnie - i tak nie będziesz w stanie odpędzić się od gepardów. Nie próbuj walczyć przy pomocy łuku, gdyż nie będziesz miał na tyle czas aby naciągnąć strzałę, skup się na walce mieczem. Nagroda: 1840 aur |
Kopuła Bólu V - Zabójcze Trio
Poziom trudności wzrasta - tym razem masz do czynienia z dwoma łucznikami i jednym gladiatorem . Zgodnie z tym czego nauczyłeś się wcześniej najlepiej zaatakować łuczników w walce na bliskim dystansie. Musisz jednak uważać, gdyż wtedy stawisz czoła dodatkowo gladiatorowi. Jeśli nie posiadasz wysokiego poziomu i nie zadajesz sporych obrażeń dobrym pomysłem jest wrócić później. W tej walce najlepiej sprawi się dwuręczna broń bądź dwie jednoręczne - przy pomocy dedykowanym tym broniom umiejętnościom będziesz w stanie zadawać obrażenia wszystkim przeciwnikom na raz. Nagroda: 1840 aur |
Kopuła Bólu VI - nekromanta
Taktyka alki przeciwko magowi jest podobna do tej zastosowanej przeciw łucznikom. Podbiegnij do niego i użyj broni białej - najlepiej dwuręcznej bądź dwóch jednoręcznych, przy okazji będziesz atakował szkielety przywoływane przez nekromantę. Najważniejsze aby skupić się na magu, kiedy ten zginie dopiero zajmij się pozostałymi podwładnymi. Nagroda: 1840 aur |
Kopuła Bólu VII - pająk mamuci
Przed tą walką dobrze jest wyposażyć się w miksturki niewrażliwości na truciznę, opierając się głównie na miksturkach leczenia będziesz musiał zażywać ich spore ilości. Kiedy już trucizna nie będzie stanowiła dla Ciebie przeszkody, ogromny pająk nie powinien sprawić Ci problemu. Najlepszą bronią jest oczywiście broń tnącą, która będzie zadawała stworowi większe obrażenia. Nagroda: 3600 aur |
Kopuła Bólu VIII - bestiołak
Zwierzołak nie jest wymagającym przeciwnikiem, aczkolwiek bardzo wkurzającym. Zwierz skacze po całej arenie przemieszczając się dość szybko, atakuje doskakując do Ciebie. Pamiętaj o zachowaniu bloku, jest on kluczowy - wykonuj kontrataki. Większe szanse zdobywasz również samemu goniąc bestię i ją atakując - używaj broni tnącej. Nagroda: 3600 aur |
Kopuła Bólu IX - mag-czempion
Mag czempion to w miarę łatwy przeciwnik. Jako, że to mag najlepszym atakiem będzie atak z bliska przy pomocy broni białej. Jednakże musisz uważać, gdyż zaklęcia rzucane przez maga są potężne - jeśli nie posiadasz sporej ilości zdrowia oraz mikstur możesz nie przetrwać nawet jednego ataku. Nagroda: 3600 aur |
Kopuła Bólu X - cyklop
Ogromny cyklop jest odrobinę wolniejszy od pozostałych przeciwników, jednak bardzo silny. Zdecydowanie najskuteczniejszym atakiem są płonące strzały czy też zaklęcia wykorzystujące ogień (w zależności którą umiejętność masz bardziej rozwiniętą). Nagroda: 3600 aur |