Przeklęta krypta, Stwór z cmentarza, Amulet stwora; Polowanie na wiedźmę | Zadania główne - Rozdział 3 i 4 Two Worlds II poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016
Przeklęta krypta, Stwór z cmentarza, Amulet stwora

Zadania są kontynuacją wyboru zdobycia własnego amuletu i nie porozmawiania ponownie z Aidanem po uratowaniu kowala.
Tym razem będziesz musiał przejść spory kawałek do przeklętej krypty (M37:6). Uważaj na jamę zagubionego pająka (M37:7) i dwa mamucie pająki wewnątrz. Po dotarciu na cmentarz i podejściu pod kryptę uruchomi się cut-scenka, na której błyskawica uderzy w iglicę.
Zostaje odblokowane zadanie [Stwór z cmentarza ].
Pojawi się potwór - Ostatni Nieumarły . Jest on wymagającym przeciwnikiem, odpornym na ogień, używający trucizny (najlepiej być wyposażonym w miksturę hamującą jej działanie).
Zostaje odblokowane zadanie [Amulet stwora ].
Gdy stwór polegnie, przeszukaj jego ciało - znajdziesz Dziwny świecący amulet . Powróć do kapłana (M37:3).
Polowanie na wiedźmę
Zleceniodawca: Garadel [Bagna ] (M37:3)

Garadel objaśni Ci sytuację z Wiedźmą, która to rzekomo napuszcza na wioskę potwory i być może jej śmierć zniesie barierę, którą wioska jest otoczona. Chętny do pomocy udaj się na spotkanie z Wiedźmą (M37:8). Otrzymasz możliwość wyboru jednej z dwóch ścieżek, którą chcesz aby potoczyła się dalsza fabuła.
Rozwiązanie 1
Postanawiasz wysłuchać historii Nalii . Ścieżka fabularna wiedźmy jest dłuższa, lecz dowiesz się znacznie więcej, dowiesz się całej prawdy.
Zostaje odblokowane zadanie [Stare zaklęcie ].
Rozwiązanie 2
Wybierasz pozbycie się wiedźmy . Wybierzesz znacznie krótszą ścieżkę.
Zostaje odblokowane zadanie [Wiedźma ].