Dostać się do Hatmandoru | Zadania główne Two Worlds II - Prolog i Rozdział 1 Two Worlds II poradnik, solucja
Ostatnia aktualizacja: 31 lipca 2019
Dostać się do Hatmandoru
Zleceniodawca: Cassara [Alsorna - podziemia - Komnata Ghortariusa ]
Aby dostać się do Hatmandoru musisz wykonać zadanie [Pustynna brama ].
UWAGA: Nie jesteś w stanie wjechać konno za bramę.
Po przekroczeniu bramy w pewnym momencie natrafisz na strażnika, który ostrzeże Cię przed Varnami , którzy opanowali wszystkie bramy. Po dotarciu do pierwszej z nich [Okolice Hatmandoru ] (M12:1) natkniesz się na oddział walczących strażników z Varnami . Staraj się nie zaatakować żadnego strażnika, gdyż wtedy przestaną być Twoimi sojusznikami. Po oczyszczeniu drogi brama się otworzy, wybiegnie kilku kolejnych Varnów . W celu dotarcia do Hatmandoru możesz obrać dwie drogi - głównym szlakiem (czekają Cię kolejne walki z Varnami ) bądź po wzgórzach (okolice zadania [Zaginiona głowa ] (M12:2)).
Końcem końców dotrzesz pod bramę Hatmandoru [Pustynia ] (M20:1). Strażnik skieruje Cię do komendanta Valarina przebywającego w gospodzie w Cheznaddarze (M20:2). Aby dostać się do miasta musisz wykonać drobne zadanie dla komendanta - musisz spotkać się z informatorem, który posiada wiedzę na temat morderstw.
Udaj się na spotkanie z Jarradem (M20:3). Mężczyzna nie jest skory do udzielenia informacji - aby zaczął mówić musisz mu wpierw pomóc w zdobyciu lekarstwa dla jego matki, które znajdziesz w cesarskim magazynie (M20:4). Magazyn pilnowany jest przez dwóch strażników, lecz możesz wejść do niego poprzez dach - użyj porozmieszczanych belek, by dostać się na miejsce. Będziesz musiał wytrychem otworzyć klapę.
Będąc w środku przeszukaj skrzynie w poszukiwaniu Buteleczki rosy . Powróć do domu Jarrada (M20:3) wychodząc naturalnie przez dach. Dowiesz się więcej na temat morderstw. Udaj się powiadomić Valarina (M20:1), gdzie zdasz mu relację ze spotkania. Brama prowadząca do miasta zostanie otwarta.
Zostaje odblokowane zadanie [Wtyka ].
Zostaje odblokowane zadanie [Informator Valarina - tożsamość Miraża ].