Broń | Podstawy poradnik The Bureau: XCOM Declassified
Ostatnia aktualizacja: 30 sierpnia 2016
Ikona | Nazwa | Pierwszy kontakt | Opis |
Pistolet [M1911 Pistol] | Tę broń Carter posiada domyślnie na początku misji Inwazja! [Invasion!] | Zadaje średnie obrażenia, ale jest za to bardzo celny. Wielkość magazynka: 9 naboi Amunicja w zapasie: 90 | |
Pistolet maszynowy [Z 62 Machine Pistol] | Otrzymuje się go po misji Inwazja! [Invasion!] | Szybkostrzelny pistolet, z którego można strzelać długimi seriami. Zadaje niewielkie obrażenia. Wielkość magazynka: 30 naboi Amunicja w zapasie: 300 | |
Karabin maszynowy [M14 Rifle] | Misja Inwazja! [Invasion!] | Podstawowy karabin maszynowy, o niewielkim odrzucie, zadający średnie obrażenia. Wielkość magazynka: 25 naboi Amunicja w zapasie: 175 | |
Granat [Frag Grenade] | Misja Inwazja! [Invasion!] | Zabójczy dla większości pobliskich przeciwników. Maksymalna ilość: 3 | |
Strzelba [M1897 Shotgun] | Misja Inwazja! [Invasion!] | Skuteczna na krótkim dystansie, na średnim i dłuższym całkowicie bezużyteczna. Wielkość magazynka: 6 naboi Amunicja w zapasie: 30 | |
Karabin snajperski [M1903-A4 Sniper Rifle] | Misja Inwazja! [Invasion!] | Zadaje bardzo duże obrażenia, ale wymaga przeładowania po każdym wystrzale. Wielkość magazynka: 5 naboi Amunicja w zapasie: 10 | |
Laser rozpryskowy [Scatter Laser] | Misja Doktor [Doctor] | Strzelba kosmitów, skuteczna na krótkim dystansie. Wielkość magazynka: 7 naboi Amunicja w zapasie: 21 | |
Laser SMG | Operacja Strażnik [Guardian] | Szybkostrzelny, ale bardzo niecelny karabin obcych. Wielkość magazynka: 35 naboi Amunicja w zapasie: 140 | |
Pistolet laserowy [Laser Pistol] | Operacja Naciągacz [Grifter] lub misja Sygnał z zewnątrz [Signal from Beyond] | Pistolet kosmitów o małym rozrzucie, zadający niewielkie obrażenia. Wielkość magazynka: 25 naboi Amunicja w zapasie: 175 | |
Wyrzutnia laserowa [Blaster Launcher] | Misja Sygnał z zewnątrz [Signal from Beyond] | Futurystyczna bazooka, wystrzeliwująca po trzy rakiety na raz. Wielkość magazynka: 3 rakiety. Amunicja w zapasie: 6 | |
Laserowa strzelba pulsacyjna [Laser Pulse Rifle] | Operacja Długi miecz [Longsword] lub misja Nie z tej ziemi [Not of this Earth] | Połączenie snajperki i karabinu maszynowego. Wystrzeliwuje zabójcze serie, składające się z maksymalnie trzech pocisków. Zadaje większe obrażenia podczas ostrzału prowadzonego przy pomocy lunety. Wielkość magazynka: 18 naboi Amunicja w zapasie: 72 | |
Przylepny granat [Sticky Grenade] | Misja Nie z tej ziemi [Not of This Earth] | Przyczepia się do trafionego celu i wybucha po krótkiej chwili. Maksymalna ilość: 3 | |
Plazmowy karabin snajperski [Plasma Sniper Rifle] | Misja Nie z tej ziemi [Not of This Earth] | Snajperka kosmitów zadaje tym większe obrażenia, im dłużej się z niej celuje - przy trzecim "pasku" dorównuje swemu ziemskiemu odpowiednikowi, później znacznie go przewyższa. Naboje do tej broni szybko się kończą, więc należy je oszczędzać. Wielkość magazynka: 3 naboje Amunicja w zapasie: 6 | |
Ciężki pistolet plazmowy [Heavy Plasma Pistol] | Dowolna misja lub operacja następująca po zadaniu Nie z tej ziemi [Not of This Earth]. | Ten pistolet zadaje ekstremalnie duże obrażenia, ale posiada niewielki magazynek. Wystrzeliwane przez niego pociski lecą znacznie wolniej, niż w przypadku pozostałych broni. Wielkość magazynka: 5 naboi Amunicja w zapasie: 25 | |
Obrotowe działko plazmowe [Rotary Plasma Cannon] | Operacja Ognista burza [Firestorm] lub misja Pęknięcie w Ziemi [Crack in the World] | Działko wypluwa z siebie niesamowite ilości pocisków i tym samym pozwala na błyskawiczne wyeliminowanie dowolnego wroga. Wymaga jednak pewnego rozgrzania i posiada duży rozrzut. Wielkość magazynka: 150 naboi Amunicja w zapasie: 450 | |
Plazmowe działko bojowe [Plasma Assault Cannon] | Misja Pęknięcie w ziemi [Crack in the World] | Jedna z najpotężniejszych broni w grze. Pozwala na strzelanie krótkimi, dość celnymi, a do tego zabójczymi seriami. Przydaje się szczególnie podczas walki z najsilniejszymi wrogami. Wielkość magazynka: 17 naboi Amunicja w zapasie: 51 | |
Działo świetlne [Lightning Cannon] | Misja Dzień, w którym niebo upadło [The Day the Sky Fell]. | To potężne działo służy głównie do walki z pojazdami i najsilniejszymi jednostkami wroga. Zadaje tym większe obrażenia, im dłużej wciska się klawisz strzału (maksymalny poziom naładowania to 3). W najsilniejszej wersji pozwala na zabicie dowolnej piechoty wroga - i to jednym strzałem. Niestety, posiada bardzo skromny zasób amunicji. Wielkość magazynka: 1 nabój Amunicja w zapasie: 2 |