Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

The Bureau: XCOM Declassified - poradnik do gry

The Bureau: XCOM Declassified - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

5 - Pęknięcie w ziemi | Dokumenty poradnik The Bureau: XCOM Declassified

Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016

5 - Pęknięcie w ziemi [Chapter V: Crack in the World]

Dokument #65

Dokument leży na biurku. - 5 - Pęknięcie w ziemi - Dokumenty - The Bureau: XCOM Declassified - poradnik do gry
Dokument leży na biurku.

Pierwszą notkę na tym poziomie znajdziesz w budynku przy tamie, z lewej strony pomieszczenia. W tym samym budynku stoi lunatyk zajmujący się pompami - na pewno go zauważysz.

Dokument #66

Kartkę położono obok maszyny do pisania. - 5 - Pęknięcie w ziemi - Dokumenty - The Bureau: XCOM Declassified - poradnik do gry
Kartkę położono obok maszyny do pisania.

Następny dokument pozostawiono na dolnym piętrze tego samego budynku, w pokoju na prawo od wymiotującego lunatyka.

Dokument #67

Dokument leży obok taśm, na biurku. - 5 - Pęknięcie w ziemi - Dokumenty - The Bureau: XCOM Declassified - poradnik do gry
Dokument leży obok taśm, na biurku.

Notatkę znajdziesz w pomieszczeniu przy tamie, tym samym, w którym pierwszy raz spotkałeś Zwiadowcę obcych. W lokacji tej umieszczono również fotografię oraz taśmę z nagraniem.

Dokument #68

Kolejna notka została umieszczona w magazynie znajdującym się za korytarzem, w którym czai się Zwiadowca (ten sam, co w poprzednim pomieszczeniu) - 5 - Pęknięcie w ziemi - Dokumenty - The Bureau: XCOM Declassified - poradnik do gry

Kolejna notka została umieszczona w magazynie znajdującym się za korytarzem, w którym czai się Zwiadowca (ten sam, co w poprzednim pomieszczeniu).

Dokument #69

Następny dokument umieszczono znacznie później - 5 - Pęknięcie w ziemi - Dokumenty - The Bureau: XCOM Declassified - poradnik do gry

Następny dokument umieszczono znacznie później. Po wyłączeniu wszystkich trzech maszyn obcych i otwarciu bramy do dalszej części kompleksu, wejdziesz na korytarz. Skręć przy nim w prawo, wchodząc w ten sposób do stołówki. Notatkę umieszczono na stole przy ścianie, ale aby ją zdobyć, będziesz musiał walczyć z kilkoma Silacoidami.