2 - Wizyta w bazie II | Misje - opis przejścia poradnik The Bureau: XCOM Declassified
Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016
2 - Wizyta w bazie II [Base Visit II]
Druga wizyta w bazie to prosta sprawa - po rozmowie z agentką Weaver musisz podejść do komputera znajdującego się w sali operacyjnej i wybrać następną misję dla swojego oddziału. W praktyce jednak byłoby to marnotrawstwem - wszak w międzyczasie można poszukać znajdziek i porozmawiać z towarzyszami broni!

Pierwsze znajdźki możesz znaleźć w gabinecie Cartera - na biurku agenta DaSilvy znajdują się dwa zdjęcia: jedno przedstawia jego syna, a drugie obrazuje pewne miasto a Nowym Meksyku.

Kiedy wejdziesz do pokoju łączności, będziesz mógł porozmawiać z oficer Chulsky. Przy okazji zauważ, że na prawo od dziewczyny znajduje się niewielka sterta dokumentów, której możesz się w tym momencie przyjrzeć.

Gdy wejdziesz do sali operacyjnej, skręć w prawo. Na stoliku pomiędzy komputerami leży kilka dodatkowych notatek, a kawałek dalej stoi rozmowny analityk Krut. Jeśli chcesz, możesz też zaczepić agentkę Weaver, ale nie jest ona zbyt przyjemną rozmówczynią.

Ostatnie dwie znajdźki umieszczono w gabinecie Faulke'a. W kącie jego biura znajdziesz taśmy z nagraniami, a na stoliku - zdjęcie dziwnego prototypu urządzenia.

Kiedy zadowolisz się już poszukiwaniem ciekawostek i rozmowami, podejdź do komputera w sali operacyjnej. Tym razem masz do wyboru dwie misje: Strażnik [Guardian] i Naciągacz [Grifter]. To, którą wybierzesz w pierwszej kolejności, nie ma żadnego znaczenia.