Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

The Bureau: XCOM Declassified - poradnik do gry

The Bureau: XCOM Declassified - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

4 - Dochodzenie - Lekarstwo | Misje - opis przejścia poradnik The Bureau: XCOM Declassified

Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016

4 - Dochodzenie: Lekarstwo [Investigation: Cure]

Doktor Dresner znowu ma sprawę do Cartera. - 4 - Dochodzenie - Lekarstwo - Misje - The Bureau: XCOM Declassified - poradnik do gry
Doktor Dresner znowu ma sprawę do Cartera.

Uwaga! To zadanie jest dostępne niezależnie od tego, czy zakończyłeś dochodzenie Lunatycy!

Po powrocie z misji Nie z tej ziemi [Not of This Earth] zajrzyj do laboratorium w bazie Biura i porozmawiaj z doktorem Dresnerem. Dowiesz się od niego, że naukowiec dokonał przełomowego odkrycia podczas badań nad lunatykami. Aby dokonać ostatniego testu, niemiecki jajogłowy potrzebuje jednak pomocy Cartera - tylko on może wykonać zadanie.

Jeśli wszystko pójdzie dobrze, DaSilva zaraz dojdzie do siebie. - 4 - Dochodzenie - Lekarstwo - Misje - The Bureau: XCOM Declassified - poradnik do gry
Jeśli wszystko pójdzie dobrze, DaSilva zaraz dojdzie do siebie.

Przejdź do części laboratorium, w którym zwykle pracował doktor Desner i porozmawiaj ze stojącym tam lekarzem. Następnie wejdź do pokoju testowego i spotkaj się z pielęgniarką oraz obiektem testowym. Jeśli uratowałeś agenta DaSilvę w misji Sygnał z zewnątrz [Signal from Beyound], to właśnie on okaże się być królikiem doświadczalnym (w przeciwnym wypadku zastąpi go losowy żołnierz).

Oto prawidłowa odpowiedź. - 4 - Dochodzenie - Lekarstwo - Misje - The Bureau: XCOM Declassified - poradnik do gry
Oto prawidłowa odpowiedź.

Proces wybudzania lunatyków polega na odpowiednim dobieraniu słów podczas rozmowy. Istnieje tylko jedna poprawna kombinacja. W pierwszej części eksperymentu należy wybrać prawą, górną opcję (screen powyżej).

Przekonanie chorego, że jest potrzebny, to dobry sposób na wyleczenie. - 4 - Dochodzenie - Lekarstwo - Misje - The Bureau: XCOM Declassified - poradnik do gry
Przekonanie chorego, że jest potrzebny, to dobry sposób na wyleczenie.

Podczas drugiej części dialogu trzeba wybrać opcję po lewej (screen powyżej).

W tym momencie agent rozpozna Cartera i wróci do świata żywych. - 4 - Dochodzenie - Lekarstwo - Misje - The Bureau: XCOM Declassified - poradnik do gry
W tym momencie agent rozpozna Cartera i wróci do świata żywych.

Podczas finalnej rozmowy należy skorzystać z dialogu po prawej, na dole (screen powyżej).

Gdy zakończysz sekwencję testową, wróć do doktora Dresnera i odbierz nagrodę. Stanowi ją misja odwracająca uwagę, pod tytułem Lekarstwo [Cure].