The Bureau XCOM Declassified: Wizyta w bazie 3

Poradniki

Aktualizacja:

Pobierz Poradnik
Spis treści

3 - Wizyta w bazie III [Base Visit III]

To wyjątkowo niemiła niespodzianka. - 3 - Wizyta w bazie III - Misje - The Bureau: XCOM Declassified - poradnik do gry
To wyjątkowo niemiła niespodzianka.

Po powrocie z misji Sygnał z zewnątrz czeka Cię wyjątkowo niemiła niespodzianka oraz zaskakujący zwrot akcji. Sekwencja jest całkowicie nieinteraktywna - obejrzyj wszystkie cut-scenki i uzbrój się w cierpliwość: to trochę potrwa.

Agent DaSilva pojawi się w tej lokacji, jeśli przeżył poprzednią misję. - 3 - Wizyta w bazie III - Misje - The Bureau: XCOM Declassified - poradnik do gry
Agent DaSilva pojawi się w tej lokacji, jeśli przeżył poprzednią misję.

Po obejrzeniu wszystkich animacji rozejrzyj się po szpitalu. Po prawej stronie pomieszczenia spotkasz lekarza, z którym możesz porozmawiać. Zaraz obok niego położono krótką notatkę dotyczącą testów na człowieczeństwo. Za oknem naprzeciwko dojrzysz zaś agenta DaSilvę lub zainfekowaną kobietę (w zależności od tego, czy uratowałeś Latynosa w poprzedniej misji), a na skrzyni obok - ciekawe nagranie, którego treść jest zależna od tego samego wyboru.

Doktor stoi na lewo od sali głównej, w korytarzu. - 3 - Wizyta w bazie III - Misje - The Bureau: XCOM Declassified - poradnik do gry
Doktor stoi na lewo od sali głównej, w korytarzu.

Wyjdź ze szpitala, idąc jedyną możliwą drogą. Przechodząc obok helikoptera spójrz na skrzynie obok - znajdziesz na nich kolejną notatkę. Następnie wejdź do windy i zjedź na dół. Zanim wejdziesz do sali operacyjnej i spotkasz się z dyrektorem Faulkiem, zajrzyj do rekreacyjnej części Biura i porozmawiaj tam z doktorem Dresnerem. W ten sposób odblokujesz dochodzenie Lunatycy [Sleepwalkers].

Agentka ma poważne powody do zdenerwowania. - 3 - Wizyta w bazie III - Misje - The Bureau: XCOM Declassified - poradnik do gry
Agentka ma poważne powody do zdenerwowania.

Przejdź do gabinetu dyrektora Faulke'a i poczekaj, aż szef Cartera skończy się kłócić z agentką Weaver. Następnie porozmawiaj z przełożonym i przejdź za rozwścieczoną kobietą do jej gabinetu. Po krótkiej wymianie zdań otrzymasz proste zadanie: musisz skonsultować się z oficer Chulsky oraz z doktorem Weirem.

Oficer Chulsky znajdziesz w pokoju radiowców, naprzeciwko gabinetu Cartera - 3 - Wizyta w bazie III - Misje - The Bureau: XCOM Declassified - poradnik do gry

Oficer Chulsky znajdziesz w pokoju radiowców, naprzeciwko gabinetu Cartera. Doktor Weir siedzi zaś w laboratorium, gdzie zajmuje się obliczeniami. Wybory dokonane przez Ciebie podczas rozmów z tymi postaciami nie mają żadnego znaczenia, więc nie masz się czym stresować.

Po zebraniu wszystkich niezbędnych informacji wróć do dyrektora Faulke'a i zdaj mu raport - 3 - Wizyta w bazie III - Misje - The Bureau: XCOM Declassified - poradnik do gry

Po zebraniu wszystkich niezbędnych informacji wróć do dyrektora Faulke'a i zdaj mu raport. Podczas rozmowy dowiesz się, że agentka Weaver nielegalnie opuściła bazę i udała się w pościg za Osią. Aby za nią podążyć i rozwiązać problem, musisz wykonać zadanie główne Nie z tej ziemi [Not of This Earth].

Zadanie Pod kluczem otrzymasz od pilota Barnesa w skrzydle inżynieryjnym. - 3 - Wizyta w bazie III - Misje - The Bureau: XCOM Declassified - poradnik do gry
Zadanie Pod kluczem otrzymasz od pilota Barnesa w skrzydle inżynieryjnym.

Zanim jednak opuścisz bazę, możesz się po niej rozejrzeć i skorzystać z kilku dodatkowych aktywności. Poza wspomnianym wcześniej, ciekawym dochodzeniem Lunatycy [Sleepwalkers], dostępne są też inne: Pod kluczem [Keeping Things Secure] oraz Wendetta [Vendetta]. Dodatkowo na terenie Biura rozmieszczono całą masę znajdziek - szczegółową ich listę znajdziesz w odpowiednich rozdziałach tego poradnika. Jeśli Ci się nudzi, możesz też porozmawiać z pracownikami XCOM - nie wiąże się to jednak z żadnymi konsekwencjami.

Misje dodatkowe warto wykonywać nie tylko dla doświadczenia, ale i sprzętu. - 3 - Wizyta w bazie III - Misje - The Bureau: XCOM Declassified - poradnik do gry
Misje dodatkowe warto wykonywać nie tylko dla doświadczenia, ale i sprzętu.

Kiedy poczujesz się usatysfakcjonowany, podejdź do komputera w sali operacyjnej i wybierz na nim którąś z misji. Zauważ, że poza zadaniem głównym Nie z tej ziemi dostępna jest też misja poboczna: Długi miecz [Longsword]. Ta pierwsza popycha fabułę gry do przodu, podczas gdy druga pozwala na zdobycie dodatkowego doświadczenia.

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz

Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.

Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl