3 - Wizyta w bazie III | Dokumenty poradnik The Bureau: XCOM Declassified
Ostatnia aktualizacja: 1 sierpnia 2016
3 - Wizyta w bazie III [Base Visit III]
Dokument #46

Podczas pobytu w skrzydle szpitalnym podejdź do biurka po prawej, zaraz obok lekarza. Notatkę znajdziesz właśnie tam.
Dokument #47

Po wyjściu ze szpitala przejdź obok helikoptera i przyjrzyj się dokumentom leżącym na kartonach. W tym samym miejscu znajdowała się wcześniej inna notatka, o zupełnie odmiennej treści.
Dokument #48

W laboratorium znajdziesz całkiem sporo dokumentów. Pierwszy z nich dojrzysz obok wadliwego działa, z prawej strony głównego pomieszczenia.
Dokument #49

Następna partia papierzysk została porzucona obok manekinów, z lewej strony pracowni.
Dokument #50

Nieco za poprzednią partią dokumentów, bliżej drzwi, umieszczono raport dotyczący Tytana.
Dokument #51

Kolejną partię dokumentów pozostawiono w gabinecie doktora Dresnera, na piętrze.
Dokument #52

Przed wyjściem z laboratorium zajrzyj jeszcze na szafkę pomiędzy komputerami, obok zbiornika z Sectoidem. Znajdziesz tam dokument, zawierający autopsję Silacoida.
Dokument #53

Dość ciekawą notkę (wraz z flaszką whiskey) znajdziesz w gabinecie Cartera, na jego własnym biurku.
Dokument #54

Będąc w gabinecie dyrektora Faulke'a, rzuć okiem na jego szafkę - pozostawiono tam interesującą notkę.
Dokument #55
![Dostęp do tej partii dokumentów jest dość utrudniony - znaleźć je możesz jedynie w czasie dochodzenia Wendetta [Vendetta] - 3 - Wizyta w bazie III - Dokumenty - The Bureau: XCOM Declassified - poradnik do gry](/Galeria/Html/Poradniki/1362/351668093.jpg)
Dostęp do tej partii dokumentów jest dość utrudniony - znaleźć je możesz jedynie w czasie dochodzenia Wendetta [Vendetta]. Po rozmowie z oficer Chulsky oraz agentem Percym udaj się do gabinetu agentki Weaver. Będąc w środku, zdejmij obraz ze ściany, w ten sposób odsłaniając sejf. Następnie obróć się do tyłu i na szafce poszukaj zdjęcia, zawierającego szyfr. Wróć do sejfu i odblokuj zamek, a następnie przeczytaj znajdujące się w nim dokumenty.