Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

SpellForce 2: Władca Smoków - poradnik do gry

SpellForce 2: Władca Smoków - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

SIEDMIOGRÓD I ALLUVYAN cz.1 poradnik SpellForce 2: Władca Smoków

Ostatnia aktualizacja: 27 sierpnia 2019

Nadeszła pora, aby rozprawić się ostatecznie ze Złodziejem Snów - SIEDMIOGRÓD I ALLUVYAN cz.1 - SpellForce 2: Władca Smoków - poradnik do gry

Nadeszła pora, aby rozprawić się ostatecznie ze Złodziejem Snów. Aby dowiedzieć się szczegółów rytuału, udaj się do Wierzby.

1 - SIEDMIOGRÓD I ALLUVYAN cz.1 - SpellForce 2: Władca Smoków - poradnik do gry
Po rozmowie z nią otrzymasz misję: SharadNaine - SIEDMIOGRÓD I ALLUVYAN cz.1 - SpellForce 2: Władca Smoków - poradnik do gry

Po rozmowie z nią otrzymasz misję: Sharad'Naine . Jak wiesz Złodziej Snów ukrywa się pod postacią przeciętnego obywatela Barubasa, ale łatwo da się go skłonić do porzucania tego przebrania. Podczas walki z nim wypatruj zmiany przez niego kształtu i wzywania przez niego cierpienia dzieci - to go wzmacnia. W takim wypadku musisz umieścić przedmiot należący do danego dziecka w odpowiadającym mu miejscu śmierci. Wtedy wzbudzony zostanie gniew dziecka, a Sharad'Nain straci część swej mocy i zazna bólu. Na początku przenieś się wraz z całą drużyną do miejsca gdzie przebywa Barubas. Odnajdź cztery groby dzieci, które znajdują się w pobliżu (są one zaznaczone na mapie). Aby móc reagować możliwie najszybciej, ustaw po jednym członku drużyny przy każdym grobie. Teraz podejdź do Sharad'Naina i zdemaskuj zbrodniarza.

2 - SIEDMIOGRÓD I ALLUVYAN cz.1 - SpellForce 2: Władca Smoków - poradnik do gry
Rozpocznie się walka - SIEDMIOGRÓD I ALLUVYAN cz.1 - SpellForce 2: Władca Smoków - poradnik do gry

Rozpocznie się walka. Za każdym razem, gdy czarnoksiężnik przyzwie moc jednego z dzieci, musisz uaktywnić postać przy odpowiednim grobie i użyć na nim przedmiotu należącego do właściciela (przedmiot wybierany jest automatycznie, jedyne co musisz zrobić to kliknąć na odpowiednim grobowcu). Gdy Sharad'Nain zostanie pozbawiony swej mocy, wyzna Ci, że wszystko to robił dla swej żony Hazibelah, która pragnęła wiecznej młodości (zadanie: Łowca snów - przemijanie ; Hazibelah ). Hazibelah często odpoczywa na Cichej Polanie (możesz się tam dostać za pomocą kamienia podróżniczego) i śni sny skradzione dzieciom z Siedmiogrodu. Ze zwłok Sharad'Naina zabierz lustrzaną tarczę i uzbrój się w nią. Wiedźma bowiem niczego się tak nie boi, jak swego odbicia w lustrze. Po krótkiej rozmowie z wiedźmą rozpocznie się walka, która zakończy się naturalnie Twoim zwycięstwem (misja: Pokój wśród wierzb ).

3 - SIEDMIOGRÓD I ALLUVYAN cz.1 - SpellForce 2: Władca Smoków - poradnik do gry
Aby ostatecznie zamknąć całą sprawę porozmawiaj po raz ostatni z Wierzbą - SIEDMIOGRÓD I ALLUVYAN cz.1 - SpellForce 2: Władca Smoków - poradnik do gry

Aby ostatecznie zamknąć całą sprawę porozmawiaj po raz ostatni z Wierzbą. Pora zająć się dwoma sprawami Caina. Na początek załatw sprawę kupca Żelaznego Brzucha. Porozmawiaj z nim na targu, ale wyśmieje Cię, słusznie prawiąc, że nie odważysz osądzić go w tłumie ludzi. Na początek należy zebrać więcej informacji o transakcji kupca z Otchłanią (misja: Zbieranie informacji ). Masz do "obskoczenia", aż siedem źródeł informacji (są one zaznaczone na mapie). Rozmawiaj ze świadkami, sprawdzaj rejestry cywilne, jednym słowem zbadaj wszelkie tropy. Okaże się, że kupiec po chorobie żony przeszedł wewnętrzną przemianę. Był hojny dla świątyń, łożył na badania naukowe, ale pamiętajmy, że aby zdobyć bogactwo podpisał pakt z Otchłanią. Nie możesz jednak osądzić go na rynku pełnym ludzi. Pamiętaj, że gdy będziesz w Arkanum Magów przejrzeć tylko księgę, a nie rozmawiać z Uną, gdyż stanowi to odrębne zadanie.